If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
колектора малко сочи в другата посока, но си заслужава да го оправиш само и само да си оставиш полираните тръби след 17ти май съм в бг и ще намина да го видя та ако искаш нещо от тука свиркай
Благодаря на всички! Бат`Бобо колко сме в клуба на 3+ литровите, защото ако е само от алфи няма да сме никак много хи хи хи хи. Nikoror, знам за дросела, но колектора ще напрявя всичко възможно да остане. На теб много ще разчитам. Поздрави на всички болни запленени от лъскавите тръби! Не мога да повярвам че нещо толкова красиво в същност не е бутафорно, реално върши работа.
Мисълта ми беше,че 164ката е със предно и двигатела е разположен по по-различен начин и ми беше интересно как ще се впише...
Kойто може си го може
Не случайно му викат универсалния модификатор
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Приятели, бъдете спокойни! Всичко ще си дойде на мястото. Въпросът за 164-ков двигател в алфа със задно сме го разисквали много пъти. Ще ви подскажа, че блокът е същия, важното е какво има в него като "пълнеж" и остава само периферията да му се закачи от трансаксиален V6. Така получаваме 164-ков V6 готов за вграждане със ЗАДНО предаване. Тук е мястото да вметна, че аз НЕНАВИЖДАМ предното предаване и дори и да имаше начин да направя 90-та със предно нямаше да го направя дори и 12-цилиндров мотор да сложа. Хора, които ме познават добре могат да потвърдят, че аз просто не съм същият човек откакто не карам Алфа със задно. Фиата е една много хубава кола, но е СКУЧНАААААА.
Така, че тръпнете в очакване скоро ще актуализирам темата с ремонтите на 90-та със свежи снимки от ревизията на 3 литровата гадина. И нито колектора, който идва на обратно, нито делкото, което сочи назад, нито съсипаната инсталация без ЕКУ няма да ме спрат. Според мен този двигател е конструиран така, че освен всичко да бъде и красив . Такааа запознайте се на долната снимка с Мърльо. Така го кръстих. Мърльо ще бъде разглобен излизан до последната шайба, ревизиран и сглобен отново за да отнесе толкова газ колкото не е и предполагал и то задвижвайки правилните колела - задните!
Разполагам с едни снимки на подобна модификация. Този колектор от снимките изглежда идеален за тази цел, но не знам дали е така стандартно или е преправян.
Това е 24 клапановия мотор от 166 например. Сложен в Алфа в 75. Неговият колектор е малко по-различен от 12 клапановия, но принципът е същия. Дросела идва отзад. Аз някак си не искам да местя дросела някъде където някой си байо го завари. Предпочитам ето този вариянт по-долу. Това е по-малката питанка, по-скоро се чудя какво да правя с делкото и кои алтернатор и хидравлична помпа да ползвам, защото при 164 са на различно място.
Венци а според мен колегата дето е постнал колектора на 24 в мотор е доста по добра конструкцията от това което ти си показал а и е доста лесно за изпълнение ...
Венци а според мен колегата дето е постнал колектора на 24 в мотор е доста по добра конструкцията от това което ти си показал а и е доста лесно за изпълнение ...
До сега няма случай да си ми казал нещо и да не си прав . Все пак мисля първо да го подкарам с едно коляно там между дросела и колектора. Мисля си, че не може току така да местя отвора или греша? Иначе вариянти съм срещал много в нета. Ето няколко от тях. Сега се сещам и друго. Ако има възможност да обърна колектора да легне върху капака на другата глава, ще стане най-бързо, евтино и безболезнено. Това ще е първото нещо, което ще пробвам като се добера до гаража.
Comment