Известие

Collapse
No announcement yet.

Похвал, вече си имам 3.0 V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    колектора малко сочи в другата посока, но си заслужава да го оправиш само и само да си оставиш полираните тръби след 17ти май съм в бг и ще намина да го видя та ако искаш нещо от тука свиркай
    Rice SAE
    www.racingowls.com
    oo=v=oo

    Comment


    • #17
      Благодаря на всички! Бат`Бобо колко сме в клуба на 3+ литровите, защото ако е само от алфи няма да сме никак много хи хи хи хи. Nikoror, знам за дросела, но колектора ще напрявя всичко възможно да остане. На теб много ще разчитам. Поздрави на всички болни запленени от лъскавите тръби! Не мога да повярвам че нещо толкова красиво в същност не е бутафорно, реално върши работа.
      Alfa Romeo 75 24V

      Comment


      • #18
        И ти не си пиеш лекарствата.Запретвай ръкави и дано всичко върви гладко.

        Малко късно ,но все пак искам да изкажа големите си благодарности за тртият стоп.

        Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

        Comment


        • #19
          Извинявайте за тъпия въпрос,но 90-та не е ли със задно?!?

          Бог прощава JTD-то НЕ!

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от pacho_kardana Покажи съобщение
            Извинявайте за тъпия въпрос,но 90-та не е ли със задно?!?
            По-Задно от 90-ката Няма!!
            Разбира се, че е със задно!
            Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

            Comment


            • #21
              Мисълта ми беше,че 164ката е със предно и двигатела е разположен по по-различен начин и ми беше интересно как ще се впише...

              Бог прощава JTD-то НЕ!

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от pacho_kardana Покажи съобщение
                Мисълта ми беше,че 164ката е със предно и двигатела е разположен по по-различен начин и ми беше интересно как ще се впише...
                С мерак и желание всичко става

                B&B Racing | bb-racingteam.com
                Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от pacho_kardana Покажи съобщение
                  Мисълта ми беше,че 164ката е със предно и двигатела е разположен по по-различен начин и ми беше интересно как ще се впише...
                  Kойто може си го може
                  Не случайно му викат универсалния модификатор
                  Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                  Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                  Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                  Comment


                  • #24
                    А как ще бъде със задно или с предно ??
                    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                    Fiat Bravo II 1.4 90hp
                    sigpic
                    Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                    Comment


                    • #25
                      Въпросът ти направо ме разцепи!!!
                      Това да се направи 90-ка с предно би било най-голямата порнография на нашето време...
                      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                      Comment


                      • #26
                        Приятели, бъдете спокойни! Всичко ще си дойде на мястото. Въпросът за 164-ков двигател в алфа със задно сме го разисквали много пъти. Ще ви подскажа, че блокът е същия, важното е какво има в него като "пълнеж" и остава само периферията да му се закачи от трансаксиален V6. Така получаваме 164-ков V6 готов за вграждане със ЗАДНО предаване. Тук е мястото да вметна, че аз НЕНАВИЖДАМ предното предаване и дори и да имаше начин да направя 90-та със предно нямаше да го направя дори и 12-цилиндров мотор да сложа. Хора, които ме познават добре могат да потвърдят, че аз просто не съм същият човек откакто не карам Алфа със задно. Фиата е една много хубава кола, но е СКУЧНАААААА.

                        Така, че тръпнете в очакване скоро ще актуализирам темата с ремонтите на 90-та със свежи снимки от ревизията на 3 литровата гадина. И нито колектора, който идва на обратно, нито делкото, което сочи назад, нито съсипаната инсталация без ЕКУ няма да ме спрат. Според мен този двигател е конструиран така, че освен всичко да бъде и красив . Такааа запознайте се на долната снимка с Мърльо. Така го кръстих. Мърльо ще бъде разглобен излизан до последната шайба, ревизиран и сглобен отново за да отнесе толкова газ колкото не е и предполагал и то задвижвайки правилните колела - задните!
                        Attached Files
                        Last edited by Venci; d.m.y г., 03:42.
                        Alfa Romeo 75 24V

                        Comment


                        • #27
                          Разполагам с едни снимки на подобна модификация. Този колектор от снимките изглежда идеален за тази цел, но не знам дали е така стандартно или е преправян.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #28
                            Това е 24 клапановия мотор от 166 например. Сложен в Алфа в 75. Неговият колектор е малко по-различен от 12 клапановия, но принципът е същия. Дросела идва отзад. Аз някак си не искам да местя дросела някъде където някой си байо го завари. Предпочитам ето този вариянт по-долу. Това е по-малката питанка, по-скоро се чудя какво да правя с делкото и кои алтернатор и хидравлична помпа да ползвам, защото при 164 са на различно място.
                            Attached Files
                            Alfa Romeo 75 24V

                            Comment


                            • #29
                              Венци а според мен колегата дето е постнал колектора на 24 в мотор е доста по добра конструкцията от това което ти си показал а и е доста лесно за изпълнение ...
                              Last edited by 75 turbodelta; d.m.y г., 00:19.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от 75 turbodelta Покажи съобщение
                                Венци а според мен колегата дето е постнал колектора на 24 в мотор е доста по добра конструкцията от това което ти си показал а и е доста лесно за изпълнение ...
                                До сега няма случай да си ми казал нещо и да не си прав . Все пак мисля първо да го подкарам с едно коляно там между дросела и колектора. Мисля си, че не може току така да местя отвора или греша? Иначе вариянти съм срещал много в нета. Ето няколко от тях. Сега се сещам и друго. Ако има възможност да обърна колектора да легне върху капака на другата глава, ще стане най-бързо, евтино и безболезнено. Това ще е първото нещо, което ще пробвам като се добера до гаража.
                                Attached Files
                                Alfa Romeo 75 24V

                                Comment

                                Working...
                                X