Известие

Collapse
No announcement yet.

Още "Една 75-ца" този път... 1.8 Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Кабела за лампата на маслото на обикновенните 75 (нетурбо) идва по лявата страница на коша, заедно с кабелите на алтернатора.
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • #62
      Колеги, моля помагайте! Днес ми се случи нещо неприятно. При опита ми да сменя панела с копчетата на алфа контрол-а с този от турбото, защото има един малка разлика(лампа и копче за детонационния датчик) смених куплунг-а с този стария, който пасва на алфа контрол - веглия борлети(този който беше вътре беше борг немски, за това се различаваше куплунга към диодите за масло, вода и т.н.). Цветовете на куплунга отговарят 1 към 1, но след това този стария не тръгна, а съм сигурен че работеше, защото го пробвах преди да разглобим тази червената. та въпросът ми е някой друг имал ли е такъв проблем при смяна на алфаконтрол с друга марка или само на мен ми е случват такива неща?

      П.П. Имам още един алфа контрол от старите, с който също пробвах, н0о и с него не става, такаче верочтно има някаква разлика в подреждането на кабелите или де да знам и аз какво... Давайте идеи...
      Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 22:01.
      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

      Comment


      • #63
        Направих една трансплантацията и успях да оправя нещата, но сега пък ми светна на алфа контрол-а лампата, на която пише STOP, и малко след това светна тази с удивителната... За какво са тези лампи, и каде да търся проблемаа?

        П.П. Мисля че тази за стоп светна след като разджитках една кабелна обувка отпред, с кабелчето към накладките (в ляво на двгателя), а другата малко след това. Имам течност до горе в казанчето и крушките на стоповете светят и двете. В началото като дадох първия контакт след прехвърлянето на турбо двг-то нищо не светна и умрях от кеф, но вчера...
        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
          Направих една трансплантацията и успях да оправя нещата, но сега пък ми светна на алфа контрол-а лампата, на която пише STOP, и малко след това светна тази с удивителната... За какво са тези лампи, и каде да търся проблемаа?

          П.П. Мисля че тази за стоп светна след като разджитках една кабелна обувка отпред, с кабелчето към накладките (в ляво на двгателя), а другата малко след това. Имам течност до горе в казанчето и крушките на стоповете светят и двете. В началото като дадох първия контакт след прехвърлянето на турбо двг-то нищо не светна и умрях от кеф, но вчера...
          Абе колега, ти преди да подхващаш
          тая с кабеляците, крушки,обувки и прочие.
          Откачваш ли изобщо клемите от акумулатора бре?
          Чи как нема да святкат лампичките ако не ги откачаш.
          не винаги святкат, ама сигурността никога не е излишна!
          Важното е , че си се справил! Бравос!
          Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

          Comment


          • #65
            Я пак за откачването на акумулатора... В какъв смисъл как няма да светкат, ако не откачвам клемата?
            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
              Я пак за откачването на акумулатора... В какъв смисъл как няма да светкат, ако не откачвам клемата?
              По-точно:
              Преди всяка интервенция засягаща
              Електричеството и др.
              Е хубаво да се откачат ПРЕДВАРИТЕЛНО
              Клемите! И чак тогава може спокойно да ровичкаме и да бърникаме..
              А много често забравяме да откачим клемците и
              после я лампичка, я отечка някъде и т.н.
              Все пак ел.техниците изключват всичко , преди да почнат
              с ремонти, запоявания, подмяна на кабели и т.н.
              Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

              Comment


              • #67
                Мхмммм.... ясно! Е при мен светнаха дадените лампи без моя интервенция. та въпросът ми е какво обозначава светването на лампа STOP на алфацонторл-а и лампа (!)?
                Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                Comment


                • #68
                  лампа стоп означава, че стоповете ти не работят (изгоряла крушка или бушон или късо някъде), а ! означава, че или нямаш течност за спирачки или са ти износени накладките (на една друга кола просто си свъзах двата кабела дето са за сензора на накладките и по този начин все едно всичко е ок - но ако искаш компютъра да ти казва кога са ти за смяна накладките трябва да си купиш нови сензори)

                  и също така ако светне стоп винаги светва и ! (т.е. оправи стоп първо)

                  колега, свали си един наръчник за колата. има много линкове в темата за Manuals малко по-нагоре. не мога да повярвам, че си се захванал да местиш инсталации без да имаш наръчника
                  Rice SAE
                  www.racingowls.com
                  oo=v=oo

                  Comment


                  • #69
                    Инсталацията вече е преместена и колата пали, а това със стоп-а е единствения яд дето ми се появи. А иначе мануалите ги имам, но в момента не съм у дома и по тази причина писах. Иииии.... Благодаря за отговора.

                    П.П. лошото е че вече проверих и двата стоп-а си светят. Въпросът е дали ак осветне (!) винаги светва стоп-а, защото смених казанчето и незнам дали му работи дат-чикаи другото което е, че аз за накладките видях само 1 кабел, та значи ако има друг то той липсва...
                    Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 21:53.
                    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                    Comment


                    • #70
                      сигурен ли си, че този 1 кабел е само 1 жица вътре? може на Алфата да е на друг принцип де :S
                      за казанчето най-лесното е да премериш съпортивлението като е пълно и като е празно, ако не се променя драстично (примерно от 0 до много хиляди) значи не е в ред. до колкото разбирам от наръчника, когато светне ! не светва и стоп, но не съм сигурен. от това, което съм чувал за ARC-to мога да кажа, че ако единствения ти проблем е, че свети лампичка значи си се справил доста добре. надявам се и това да изчезне скоро.

                      за маслото 15-50 или 20-60 бих ти препоръчал, ако стане много студено (под 0) 5-40, 5-30 или 0-40/0-30. За филтрите Мобил1 са най-добрите, но като цяло почти всички истински марки са екстра

                      пусни някоя снимка на колата и напредъка
                      Last edited by Nikoror; d.m.y г., 23:09.
                      Rice SAE
                      www.racingowls.com
                      oo=v=oo

                      Comment


                      • #71
                        Малко да раздвижа и аз

                        Да раздвижа и аз малко темата... Процедурата по трансплантацията на всичко от червената на купето на 1.6 - завършена!
                        Заден мост изтъркан от всяка ръждичка и намазан с преубразовател, след което грундиран с цел по-скоро консервация отколкото естетичен вид, нов тампон на де дион-а както и консервация на гредата по същия начин както на моста и нови тампони на стабилизиращата щанга.
                        Скорости - нов заден тампон към купето , ново масло 75w90 пълна синтетика в скоростите.
                        Предното окачване също е от турбото с нови горни носачи, тези дни ще сменям и тампоните на малките щанги към купето.
                        Задните спирачни апарати са лищени от всякаква ръжда и боядисани, предните за момента са ок, но и на тях им предстои същата процедура малко по-нататък, оставам с впечатление че сервото няма клапан и не държи вакуум, тъй като когато надуе турбото педала става по твърд от нормално - предстои проверка по случая.
                        Двигателят е ок с изключение на празния ход който иска едно специално болтче, което и загубено от предишния собственик и заменено с обикновено. Трябват му свещи и смяна на маслото(вече е купено 10w60 agip). Резервоарът в крайна сметка е този който беше от 1.6, но с нова сонда от инжекция, изтъркан от ръждите, обработен с преубразувател и след това добре грундиран. За мое най-голямо удовлетворение инсталацията е 100% оригинална! Какво имам в предвид, аз супер много държах нещата да станат като излезли от завода, или поне колкото се може по - близо до този вид. Всеки необходим кабел е изваден от инсталацията на турбото вплетен е в сноповете на сивото купе на същите места където е била оригинално в червената, което ме кара да се чувствам многооого добре, защото нещото което немога да понасям е висящи кабели, снадки изолирбанд навсякъде...
                        Единствените два - три дребни проблема,които остават са долната част от кутията на въздушния филтър която е леко пострадала от удъра на червената, това прословуто винтче за празния ход и разбирасе най-важното - трябва да направя проверка на сервото...

                        Ами това е а сега..., колата върви приятно, но в момента не я карам, че нямам книжка.

                        Ето и малко снимки тук: http://dafuse.snimka.bg/automobiles/...83385.15177075

                        П.П. Имам едно питане - някой знае ли какво е това реле, или модулче което случайно намерих в кашоните, на мен малко ми прилича на такова за миенето на фаровете , но не съм сигурен защото моята нямаше, а в момента съм ги свързал заедно с миенето на челното стъкло.
                        Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 10:48.
                        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                        Comment


                        • #72
                          Браво колега!
                          Чудесна "съживителна" акция си предприел!
                          Това реле мисля, че е релето на горивната помпа..
                          Ама бат' Венци ще каже с точност
                          Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

                          Comment


                          • #73
                            75twinspark

                            Това е релето за централното заключване
                            75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                            75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                            75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                            75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                            Comment


                            • #74
                              Марто на горивната помпа релето няма изобщо не прилича на този модул, това си е за централното. Браво на Da_fuse за колата! Евала!
                              Alfa Romeo 75 24V

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                                Марто на горивната помпа релето няма изобщо не прилича на този модул, това си е за централното. Браво на Da_fuse за колата! Евала!
                                Ясно Венци, ама не съм казал със сигурност, че това е за горивната помпа релето..Приличаше ми на такова. Просто така предположих.
                                Та затова те споменах, за да се изкажеш с точност
                                А и не е лошо да ни учиш нас "невежите" хе хе
                                То и без тва, човек се учи цял живот и си умира ненаучен
                                Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

                                Comment

                                Working...
                                X