Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfetta GT -От Монте Карло до Перущица

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Е, тя пистата беше картинг писта реално, но имаше шоу.

    Иначе, Конитата бяха най-евтиният вариант за качествени амортисьори за тази кола просто.. компромис да речем
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

    Comment


    • Спокойно, няма страшно. Аз, нали понякога кръжа около него и колата. Няма да допуснем внасяне на паразитни идеи и решения, провалящи автентичността на тааааази гладка Алфета. Нали ще му изпълня присъдата лично, ако го направи. А, той - няма.

      Много е красива от към детайли. Да, монтирани са лъскави гайчици на колелата. Не се сдържах и тайно пипнах една от тях миналата Неделя, докато собственикът се беше разсеял в разговор. По-добре стоят от предишните. Пък и джантите, този модел и този цвят с тези гуми става прекалено идеално, за да е истина. Това ми харесва в една такава кола -дребните детайли, които иначе са пренебрегвани и незабелязвани. То, когато всяко лъскавко нещо е на мястото си, винаги предизвиква внимание и спира поглед, без значение за какъв детайл става въпрос.


      Митко, можеш да караш тези джанти с безкамерни гуми, не е проблем. Обаче, недей да оставяш мека гума и недей да удряш джанта. Ще бъде излишна разправия, ако вътрешните гуми са ти оригинални за модела и нямат нито една лепенка. Остави си ги така, да знаеш че са там, както е оригинално.

      Comment


      • А кава е функцията на тези найлони на вратите, че ми стана интересно? При мен ако изобщо е имало отдавна са заминали.

        Comment


        • Да предпазват кората от навлязла вода от уплътненията на стъклата. И да я предпазват също от конденз. Знаеш, какво е Лада. Те нямат такива найлони и ,,предпазители". Заради това с течение на годините и липса на сух гараж - корите попиват влага и започват да се деформират. От някакъв шперплат са. Предполагам и на Алфетата са такива. Можели са да ги направят от плексиглас и по този начин да станат практически вечни. Но, плексигласът е скъп. Шперплатът е по-евтин. И за да предпазят кората от деформиране, монтират разни найлони и прочие на самата врата.

          Имах едно Пежо от 84-та, което имаше във вратите по 1 литър събрана вода, заради запушени дренажи. Но, крива кора на врата - никога, никъде не съм видял и не само на моята. Та, това им е идеята на тия найлони.

          В същност, при наличие на проветрив гараж и никакво каране през влажно време, кола ползвана за развлечение само, тогава и без найлони може. Но си е добре да ги има заради кондензът, който се получава вътре. Сашенце.

          Comment


          • Ех, тези Пежа, другарю . Иначе е вярно, че моите кори не са от най-правите. А на Лада съм виждал доста криви.

            Comment


            • Ами, аз, само дадох пример с тези автомобили. Да стане ясно, защо са монтирани тези найлони. Предполагам, че си ме разбрал правилно.

              Comment


              • едно допълнение по въпросът-карали ли сте коли без найлони на вратите зимата??
                те също предпазват от студ и като ги няма често коленете ти усещат студът -навярно минава студен въздух някак си като няма найлони и се усеща течение при висока скорост-намаляват и донякъде шумността на вратата
                75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                kavasaki zzr-600 100 жребеца
                147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                Comment


                • добре се е представила алфичката сега я видях по хоби тв в рейсинг екстрийм
                  браво!
                  http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
                  www.ico83.snimka.bg/[/url]

                  Comment


                  • След около 1000 километра тази година и още няколко хиляди предната се предаде висящият лагер на кардана.
                    При ремонта на кардана не го сменихме защото не намерих такъв, а и изглеждаше като да кара още, но старата гума си каза думата.
                    Абе, изобщо тоя кардан няма нищо взаимозаменяемо с по-новите от 116та серия.

                    Сега чакам да видим какво ще отговорят англичаните от EB Spares Ltd - Alfa Romeo Parts & Spares

                    Ако някой си хареса нещо от техният сайт, може да разделим разходите по транспорта.
                    http://www.ebspares.co.uk
                    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                    www.ClassicCar-bg.com

                    Comment


                    • Aaa, да!
                      Чудя се също какво да правя с тия 7 инчови бебчета

                      Леко са полирани от един приятел.
                      Искат още малко, но зимата.
                      Не знам какви гуми ще са подходящи за тях.
                      Сега съм със 185/70/14 .
                      Като диаметър 195/60/15 мисля, че бяха същите, но още се чудя дали да ги слагам на Алфетата или на 145цата.
                      Attached Files
                      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                      www.ClassicCar-bg.com

                      Comment


                      • Тези Ронал-ки са си за Алфета-та ...
                        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                        Comment


                        • 195 60 15 ще и са много високи
                          195 55 15 е правилния размер
                          Now: 156 2.5 V6 24V
                          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                          Comment


                          • Една среща с другата ми ретро занимавка.
                            Скоро започвам да събирам части и за Ладичката.
                            Там поне няма изненади и поръчки на чаркове от цял свят






                            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                            www.ClassicCar-bg.com

                            Comment


                            • Там поне няма изненади и поръчки на чаркове от цял свят.

                              С ярко червени капачки от оцет как се снабдяваш?
                              Last edited by markoff; d.m.y г., 13:01.
                              146 1.3 боксер 1996г.
                              156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                              Comment


                              • Хаха, ами тия са откакто е купена колата.
                                ПВЦто ще ти надживее

                                Иначе точно тия капачки са голяма атракция. Днес на събора на Невски много им се радваха хората.
                                Аз ги сложих и нарочно де
                                Трябва и за Алфетата да си наглася едни
                                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                                www.ClassicCar-bg.com

                                Comment

                                Working...
                                X