Известие

Collapse
No announcement yet.

Придобих мърлява, но с добра душа /купе/ Алфа 75

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
    Ай, ай, ай, айййй изтекоха ми очите по боядисаните капаци и колектора, станали са уникални! Пламене, тази решетка отпред сигурен, ли си че ти харесва така без черно?
    Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
    Колата става супер. Браво момчета. Искаме скоро и звук......

    П.С. Аз да повторя Венци ама решетката нещо........
    На снимките тук наистина маската не изглежда много добре. На живо по-мяза И аз съм се замислял за черна решетка - лесно може да се почерни пробно с нещо и ако е по-добре, да се пръсне за нула време. Има неща за доизкусуряване, разбира се

    Comment


    • #92
      Още един глас за решетката
      2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


      Comment


      • #93
        Attached Files
        2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


        Comment


        • #94
          ето малко пресни фотоси -вече сте ги видели но имах в телефона
          75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
          kavasaki zzr-600 100 жребеца
          147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

          Comment


          • #95
            Зимните студове предизвикаха пауза по проекта, но се надявам да е за последно. Малко инфо от вчера:
            Ходих до завода за пружини в село Крън /където колегата Алфонсо си е направил задни пружини/. Занесох и аз пружина, предна и задна стаб. щанга за 75-ца. Щангите не могат или не искат да ги правят...дълга история, но ще направят само задни пружини. Оставих им мостра, пожелах изработените да са 25-30% по-твърди, но и колата да е с около 2 см. по-ниска. Технолога се зае да смята, чакам утре или в понеделник да ми звънне какво ще направят. Приблизителната цена е 60 лв. без ДДС на пружина, с прахово боядисване. Срок за изработка 20 раб. дни. Решил съм да ги направя, ще се понабутам - нека да са първоначална база за следващи експерименти. Няма проблем да ги дам на всеки колега да ги пробва и ако има желание да си изработи по-твърди, по-меки, по-дълги или по-къси. Възникват ми няколко въпроса:
            1. На колегата Алфонсо са 40 лв. с ДДС...споменах този факт, но ми отговориха, че сигурно са правени преди повече от година...
            2. Не знам дали в заданието към завода, Алфонсо е коментирал дължината на пружините - помня, че беше писал, че колата му се е вдигнала отзад с новите пружини.
            Ако колегата прочете моя пост, нека разкаже по-подробно за неговия опит.
            Та така...продължавам да търся вариянти за по-твърди стаб. щанги и торсиони...ако някой има я идеи, я някой от изброените детайли, да свирка

            Comment


            • #96
              мен ми се ще да видя първо на твоята как ще паснат и после да мисля и за нашата.пружините и щангите ....правят една кола за стоене на писта?.дори за каране през уййкенда е приятно понякога да ти е по твърда колата ..
              проекта е в застой поради наши колеги .няма да споменавам имената -те си знаят.но колата ще става това да е ясно .по най-добрия начин и с търпение.не ми се ровичка по няколко пъти на агрегатите и затова предварително се избира какво да остане и какво да се предприеме според виждането на собственика и познанията ми за модела...
              идва ред на хидравлика охлаждане изпускателна система и проблемното място ..електрическата компановка на колата.......?обработка на купето отвътре /пропуск на веско/ и монтаж на вътрешното оборудване .
              благодаря на търпеливите колеги дето следят тая тема.благодаря на всички които помагат на проекта.благодаря на собственика че ми позволява на правя каквото мисля че е най-добре за колата .поскле аз ще му мисля ако се....../това дето прави седящия бик/ в индианската митология
              75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
              kavasaki zzr-600 100 жребеца
              147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                Зимните студове предизвикаха пауза по проекта, но се надявам да е за последно. Малко инфо от вчера:
                Ходих до завода за пружини в село Крън /където колегата Алфонсо си е направил задни пружини/. Занесох и аз пружина, предна и задна стаб. щанга за 75-ца. Щангите не могат или не искат да ги правят...дълга история, но ще направят само задни пружини. Оставих им мостра, пожелах изработените да са 25-30% по-твърди, но и колата да е с около 2 см. по-ниска. Технолога се зае да смята, чакам утре или в понеделник да ми звънне какво ще направят. Приблизителната цена е 60 лв. без ДДС на пружина, с прахово боядисване. Срок за изработка 20 раб. дни. Решил съм да ги направя, ще се понабутам - нека да са първоначална база за следващи експерименти. Няма проблем да ги дам на всеки колега да ги пробва и ако има желание да си изработи по-твърди, по-меки, по-дълги или по-къси. Възникват ми няколко въпроса:
                1. На колегата Алфонсо са 40 лв. с ДДС...споменах този факт, но ми отговориха, че сигурно са правени преди повече от година...
                2. Не знам дали в заданието към завода, Алфонсо е коментирал дължината на пружините - помня, че беше писал, че колата му се е вдигнала отзад с новите пружини.
                Ако колегата прочете моя пост, нека разкаже по-подробно за неговия опит.
                Та така...продължавам да търся вариянти за по-твърди стаб. щанги и торсиони...ако някой има я идеи, я някой от изброените детайли, да свирка
                Интересно разминаване на цените .Иначе по същия начин занесах оригиналната и по нея ми направиха по твърда но не и по ниска може от това да идва разликата в цената но не съм бил там незнам с точност.Иначе са си с гаранция и сертификат за качество
                ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                sigpic
                Нещо което работи - не се пипа!

                Comment


                • #98
                  Когато има казах, че и някой друг е правил преди мен същите пружини и цената /40 лв./, хората попитаха за името и заявката...но аз знаех само "Алфонсо" Вчера ми се обадиха с окончателните параметри. Цената е 58 кинта и некви стинки без ДДС. Технолога намерил някакви каталози с размери на оригиналните пружини. Оказа се, че мострата, която съм занесъл е точно толкова дълга /имаше притеснения, че с времето се е свила.../. Оригинално диаметъра на телта е 13 мм., новите ще са 14 мм. дебели. За да е с 2 см. по-ниска колата на колела и при условие 30% по-твърди, сметката показвала, че трябва да са 4-5 см. по-къси /аз интуитивно мислех за 5 см....и съм познал!!!/
                  Нека станат и след тестовете, който иска му давам моето име и поръчката, за да може лесно да си поръчва и по телефона, без повече мъкнене на мостри и умуване

                  Comment


                  • #99
                    Това е полезна информация за нашите антики!
                    Ще следя , както до сега с интерес темата.
                    Не мога да се сдържа и да не вметна на колегата Делллтата, че има и един друг индиански вожд с още по-готино име- Кучи гъз
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • имаме вече и задна стаб .щанга с спешъл тампони/пореуретан по твърд тип-90 шортс единици./и същите подложки за биалетите!!щангата има износване на местата на основните тампони към купето но ще има подрязване и напасване.и вероятно поправка на захватите .чакам и предната да мога да монтирам всичко -кардани генерация и спирачната сисмета със съединителната.и се мивана на отсека мотор .
                      75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                      kavasaki zzr-600 100 жребеца
                      147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                      Comment


                      • Една добра и една ...ъъъъ... особена новина
                        Добрата е, че пружините са готови, колегата Ферарист ще ми ги донесе в сряда /голем пич, вервайте ми...ще почерпя/. Та като дойдат, ще кача снимки. Както съм обещал, ще ги дам на Венци и Dexer да ги потъркалят и да споделят отзиви...аз за съжаление още отлежавам в бокса и не съм в движение
                        Особената новина е, че най-вероятно в следствие на тумор в мозъка ми се върти шантавата идея да набия един 3.0 24 клапанов от 166 в коша... Това е ей така, на първо четене, но мотора на 90% го имам. Та понеже нямам представа как изглежда в детайли, ще ми бъде много полезно който знае повече за този мотор да сподели - да знам да се захващам ли или е непосилна/скъпа/ задача...Това, което ме мъчи като притеснения /и навярно далеч не се сещам за всичко../, е как ще застане този мотор в коша, къде ли ще му се пада картера, разните алтернатори, стартери, помпи - къде са по него, дали ще се наместят? Радиатора му дали ще може да се използва, ЕКУ-то му да не иска данни от хиляди ламбди, катализатори и датчици? Моя резервоар и горивна помпа ли ще свършат работа или си иска неговите??? Въздушен филтър, колектор - ще се преправят ли? Как ще се върже към моя кардан? Маховик какъв трябва??? Моите изпускателни колектори дали могат да се вържат или трябва да се правят нови...
                        Само тези неизвестни ме удържат...ако знам, че няма непреодолими пречки, грабвам веднага един ФИАТ 166, разпарчетосва се и каквото е Алфа, отива в Алфа 75. Помагайте, понеже в моя случай медицината е безсилна...

                        Comment


                        • То тумор явно ти причинява и амнезия
                          На всичките тези въппроси вече ти отговарях веднъж
                          На някои и повече пъти
                          24 клапановият мотор си застава на оригиналните тампони и конзоли в твоя кош, ще се ползва твоя картер с леки модификации. Алтернатора и другите аксесоари ще се изкопират от някой проект в интернет и ще се съобразят с това което ти е кеф. Твоят маховик трябва да се провери със сигурност дали ще застане на 24 кл. колянов вал. Би трябвало да стане, но аз вече го ядох този и може да се наложи дистанционен фланец и тогава спокойно се ползва твоя стартер. Радиаторът със сигурност не трябва да е твоя оригинален защото е твърде малък дори за оригиналния мотор - доказано десетки пъти на Калояново . Ако може да застане разумно радиатора от 166 ще ти дойде добре и евтино, ако ли не радиатор от 75 2.4ТД, този проблем съвсем скоро ще предоставя работещо и тествано решение.
                          Инжекциона може да се опита да създаде проблеми в известен смисъл, но не мисля че ще е голяма борба. Оставаш си с твоя резервоар, ти си с външна помпа, която ще е хубаво да се подмени с друга - нова, тази от 166 е потопяема и няма да ти върши работа. Смукателният колектор задължително трябва да се преправи. Дроселът ще дойде назад и ще се "блъсне" в стената на коша. Този филм и него съм го играл вече, пари само трябват, мотора да е в коша и става бързо. Въздушен филтър трудно ще се ползва твоя, този от 166 може и да се събере отдолу зад халогена където при мен е конуса, но смяната ще е... Карданът ще си се закачи за твоя маховик. Твоите изпускателни колектори са едно от нещата които най-много ти спъват колата в момента, веднага след това че още не е сглобена ху ха ха ха, така или иначе няма да станат на 24 кл-те глави и заслужено трябва да бъдат прегазени с валяк. Външно изглеждат нормално, но като погледнеш вътре ще видиш отвори големи едва колкото 50 стотинки. Нови колектори ще се направят.
                          Общо взето неизвестните които те удържат са ти известни... ОБАЧЕ... забравяш най-важното. ПАРИ! Въпреки, че ВСИЧКИ от нашия 75 отбор ще ти помагаме с каквото можем, ще имаш разходи по демонтаж на твоя мотор, мотора от 166, разкостване на 166 инсталации, инжекциони, борба с имобилайзери, ще има заигравка с ел. инсталацията, ще имаш труд по монтирането на новия мотор и пригаждането на картер, маховик, алтернатор и т.н. аксесоари. Ще има разходи по изработката на изпускателните колектори и преправянето на смукателния. Ще има маркучета, жички, кабелченца, помпи, фланченца, масло, филтри, антифриз и т.н. С други думи аз на твое място не бих започвал проекта ако нямам поне 3000 лв освен парите за донора.
                          Между другото да не си помислиш, че ет разубеждавам, просто искам да съм сигурен, че си наясно какво те чака. Иначе аз винаги ще помагам с каквото мога.
                          Alfa Romeo 75 24V

                          Comment


                          • Аз лично приветсвам идеята на Пламен за 24 клапанов мотор, даже може и чарджър да му боднеш някой ден.
                            Но имам една молба към теб - направи си колата със сегашния мотор и ела на калояново на 23-ти да я караш!!!! Скъсай едни гуми с нея, а после го почвай проекта ако толкова не те слуша главата!

                            И аз ще ти помагам за проекта с каквото може...
                            sigpic
                            === 75 1.8 T '86 ===
                            === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                            If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                            Comment


                            • Ония 90% вече са 100%, демек кораб 166 с 3.0 24 вече е придобит
                              Разбира се, ще направя както Dexer казва - това лято ще си джиткам с оригиналния мотор /който си е супер/ и ще събирам акъл, финанси и търпение/това ми е адски трудно/, преди да започне фаза 2...
                              И от Венци чух и даже прочетох гласа на разума, ама като ме стегне шапката не се удържам...
                              Тия дни съм командировка, но към края на седмицата с удоволствие ще демонстрирам Фиата. Ще зяпаме под капака и ще се чешем по главите

                              Comment


                              • Ти както си тръгнал, купи си едно купе и си направи 75ца за експерименти.

                                Според мен Америката ти е прекалено перфектна като купе + това, че са доста рядки не само в БГ за да си правиш експерименти.

                                При положение, че все още излизат 75ци на добри пари за мен по-скоро си заслужава да купиш едно купе и да не се ангажираш с бои , перфектно изкърпване, консервация и пазене и да си правиш кефа на пистата.

                                В крайна сметка има доста направени и бързи автомобили в БГ като изключително малко от тях изглеждат като твоята сребриста America!

                                Според мен, не пипай колата и не смесвай карането на писта и перформънса с перфектният външен вид.
                                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                                www.ClassicCar-bg.com

                                Comment

                                Working...
                                X