Известие

Collapse
No announcement yet.

Стената на класиците (общи приказки)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Компанията, я някой да потвърди.

    До колкото разбрах, кондензаторите на електронното запалване на Магнети Марели са с капацитет 25 микрофарада, а на това на Бош са с капацитет 22 микрофарада.

    Вашите с какво са?
    Моята Алфета е с електронно на Марели.

    Кода на кондензатора е : СЕ11F, оригинален с щампа Магнет Марели.

    След малко отивам в Пловдив да търся и от двата вида.
    Last edited by Speeder; d.m.y г., 16:36.
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

    Comment


    • #17
      мисля че няма проблем ,който и да сложиш

      ---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:30 ----------

      все едно. и двата ще вършат една работа
      алфа 75 1.8 карбове

      Comment


      • #18
        Speeder, алфите с електронно запалване, нямат външен кондензатор. Аз самият никога в не бих допуснал да карам кола с чукче, за да ползвам кондензатор )))
        Сори, но колкото и да съм фен, просто не ме кефи хи хи ха ха.
        Но това си е лично мое мнение де. Аз никога няма да претендирам за такава умопомрачителна автентичност като теб

        П.С. Сега като се замисля, дори Жужата беше оригинално с електронно палене, а тя е 1982 год...
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #19
          Аве Венци ти сега зимната с какъв диф ще я пързаляш,че ми е интересно заварен или шпер?

          Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

          Comment


          • #20
            батки ...радо...ти откъде изкопя тая плоча бре ? и какъв ти е приемникът трябва да я пуснеш на 75 оборота
            75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
            kavasaki zzr-600 100 жребеца
            147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

            Comment


            • #21
              DJ Балкантон
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #22
                Батка аз ги пускам на 75, ти си джиткай на 33
                хихи хаха хуху

                Comment


                • #23
                  Айде бързо,пише ви кандидат класик

                  Цена на Технотест за пускане в движение на кола бракувана в КАТ.Бързо!!!!Да спасим едно бабе от пресите в Надин


                  Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                  Comment


                  • #24
                    Все едно я регистрираш на ново и май се плащаше още нещо ама не съм, сигурен.
                    Ама зависи дали е свалена от отчет или направо бракувана,защото ако е брак май се оставят номерата и талоните в кат и мился че ще има проблем
                    Last edited by don_pepone; d.m.y г., 20:11.
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #25
                      Бракувана е,номерата и талоните са върнати в КАТ.Сега се минава Технотест,преди години съм прекарвал мотори от Канада,струваше към 90 лева.Сега чувам някакви цени от порядъка на 500-600 лева.


                      Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                      Comment


                      • #26
                        Виктор минаваше Технотест на Жулиетата в Пловдив и по спомен беше 180 лева.
                        Без рушвети, без глупости

                        МНОГО далеч от 500-600!!!
                        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                        www.ClassicCar-bg.com

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                          Виктор минаваше Технотест на Жулиетата в Пловдив и по спомен беше 180 лева.
                          Без рушвети, без глупости

                          МНОГО далеч от 500-600!!!

                          Това преди колко време?Търся нещо актуално,но немога да намеря.


                          Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                          Comment


                          • #28
                            2010та година, Септември месец мисля.
                            Звънни им на телефона направо.
                            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                            www.ClassicCar-bg.com

                            Comment


                            • #29
                              Преди време мислех да минавам технотест, но така и нищо не направих та знам този сайт http://www.technotest.bg/resources/TSENI2011.pdf Ако е само повторно пускане на реставриран автомобил без доп. преправяне е първа графа 96лв+187.20лв. от трета страница. Сега отделен е въпроса дали ще одобрят колата от първи път, трябва да е в доста добро техн. състояние вънщен вид спирачки, осветление дори и перфектни чистачки. Ужас е всичко гледат. На мен в Търново ми искаха да платя предварително таксата, без гаранция дали ще те пуснат.
                              Last edited by kolchev; d.m.y г., 23:02.
                              Alfa 156 1,9 JTDsigpicAlfa 146 1,3 BOXER
                              LANCIA DEDRA 2.0Turbo 165HP
                              Alfa 75 2.0
                              EX

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                                Speeder, алфите с електронно запалване, нямат външен кондензатор. Аз самият никога в не бих допуснал да карам кола с чукче, за да ползвам кондензатор )))
                                Сори, но колкото и да съм фен, просто не ме кефи хи хи ха ха.
                                Но това си е лично мое мнение де. Аз никога няма да претендирам за такава умопомрачителна автентичност като теб

                                П.С. Сега като се замисля, дори Жужата беше оригинално с електронно палене, а тя е 1982 год...
                                Абе, разпределението на искрата е безконтактно ("електронно запалване", както го наричам). Няма чукчета , няма наковални и все пак кондензатор има.
                                За него питам, на схемата на Марели запалването е под номер 7, виж по-долу.

                                Текста е копиран от ръководство на Алфа от Януари 1983та.

                                Аз вече купих 0,25 микрофарада кондензатор.
                                Attached Files
                                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                                www.ClassicCar-bg.com

                                Comment

                                Working...
                                X