If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ако има фенове на турбо Алфите със задно купете си актуалният брой на английското списание Classic & Sports Car (месец Октомври).
На коцицата е поместено заглавие "Ultimate Aston!" и снимка на зелен Астън Мартин BD4GT Zagato, нo статията, която ни интересува е с името "DELTA FORCE".
Списанието струва 33 лева и го има само по магазините на In Medio по моловете, но пък къде другаде ще прочетете сравнение между Alfa 75 Turbo Evoluzione и Giulietta Turbodelta ?!
Има и каренце за GTV Turbodelta.
От два дни не бях карал 75-цата тази сутрин излизам от блока и я виждам увиснала наляво, а снощи я гледах и нямаше нищо. Ясно пак проблем. Торсиона е счупен точно в средата, щангата е яко изгнила под гумената изолация. Сега как се вади тая щанга, с носача или назад към задния мост, гледам от ръководството че някакви скоби трябват. Някой има ли здрава да ми продаде една щанга?
От два дни не бях карал 75-цата тази сутрин излизам от блока и я виждам увиснала наляво, а снощи я гледах и нямаше нищо. Ясно пак проблем. Торсиона е счупен точно в средата, щангата е яко изгнила под гумената изолация. Сега как се вади тая щанга, с носача или назад към задния мост, гледам от ръководството че някакви скоби трябват. Някой има ли здрава да ми продаде една щанга?
Много неприятно колега дано изкочат от някъде 2 че да ги смениш и 2та за да няма изненади в движение
ALFA ROMEO 75 2.0 ts
sigpic
Нещо което работи - не се пипа!
Откачаш всичко от носача и го пускаш да увисне, пръскаш по шлиците с ВД, хващаш някъде на здраво торсиона с чираците и почваш да почукваш назад. Ако са запекли няма да излезнат много лесно. Може и носача да свалиш, вероятно ще стане по-бързо.
Преди да извадиш торсиона измери разстоянието от калника до върха на носача, за да можеш после да я зацепиш правилно
Ако има фенове на турбо Алфите със задно купете си актуалният брой на английското списание Classic & Sports Car (месец Октомври).
На коцицата е поместено заглавие "Ultimate Aston!" и снимка на зелен Астън Мартин BD4GT Zagato, нo статията, която ни интересува е с името "DELTA FORCE".
Списанието струва 33 лева и го има само по магазините на In Medio по моловете, но пък къде другаде ще прочетете сравнение между Alfa 75 Turbo Evoluzione и Giulietta Turbodelta ?!
Има и каренце за GTV Turbodelta.
За момента нямам възможност да ви я сканирам.
И снимки с читав фотоапарат ще ни свършат работа...
От два дни не бях карал 75-цата тази сутрин излизам от блока и я виждам увиснала наляво, а снощи я гледах и нямаше нищо. Ясно пак проблем. Торсиона е счупен точно в средата, щангата е яко изгнила под гумената изолация. Сега как се вади тая щанга, с носача или назад към задния мост, гледам от ръководството че някакви скоби трябват. Някой има ли здрава да ми продаде една щанга?
Неприятно е това, което се е случило. Аз не съм имал такава случка, но знам от патили алфисти, че шлаусите задължително се махат. Така и правя.
Задното парче ще го избиеш отзад напред.
Това в менуалите с дърпането със скоба назад е само за реглажа. Самият торсион е много дълъг и не може да излезе цял назад.
Преди това ще свалиш долният носач с другото парче. Аз бих хванал торсиона за менгеме и бих чукал по носача.
Истината е, че е хубаво да сложиш два други еднакви торсиона. Ако намериш само един имай в предвид, че са леви и десни и не се заменят и трябва да измериш дебелината на желязото с шублер.
Ако имаш нужда от помощ съм насреща.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
С други думи Нео искаше да каже, че днес направихме преглед с него на колата. И през деня доста се повозихме. Имаше много учудени хора, както и изплашени, в числото на уплашените съм и аз
Така, чеее.... Сбогом чиста съвест, отново давам газ на 6 цилиндрова 75
Comment