If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ЦЕЦО ,това първото е СОЛЕНОИДЪТ (ЕЛЕКТРОХИДРАВЛИЧНИЯТ КЛАПАН )който задейства вариаторното устройство ,около него има гума но това че мърда малко в гнездото не е от голямо значение стига да работи .За второто колегата ти написа това е клапана за горивото .
-Аз си мисля нещо, мисля си .
-А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!
Вариатор за промени във фазите на газораспределението се разработва в началото на 70те години за състезателни автомобили , в последствие и най вероятно в 1982г се вгражда в АЛФЕТТА сер 2 .
-Аз си мисля нещо, мисля си .
-А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!
Цецо, дори и да са откачени кабелите от соленоида на вариатора колата ти трябва да пали и да върви. Капачката на делкото, само тя ли се върти или заедно с цялото делко? Ако се върти само тя, имай в предвид, че тя се закрепва с щипки, а не с винтове и винаги има малко мърдане, ако я разклатиш с повече сила.
Регулаторът на налягането на бензина има един шлаух за вакуум който е закачен на смукателния колектор. Къде точно е закачен? Провери също дали е напукан шлауха.
Като откачиш кабела от една от свещите и сложиш на него работеща свещ и я опреш на маса, има ли искра като въртиш на стартер?
Аз все пак зачистих кабелите на соленоида добре )
На делкото не се върти само гетинаксовата капачка а цялото, като си е зацепено добре вътре, палеца е неподвижен. С моите скромни познания, значи че искрата не се подава в ГМТ, а в друг такт.... . Предполагам че има начин да да го застопоря... то нали това си е един вид центровка...
Иначе искра има.
Извадих маркуча който излиза от регулатора на налягането и влиза в колектора... подавам +12 волта директно на помпата... чува се.... ама и какпа гориво не излиза.... ????
Помпата я взех наскоро... работеше си... не вярвам да се е прецакала.....
Това че делкото се върти свободно не е хубаво! Трябва да се застопори и то в правилно положение, иначе никога няма да запалиш.
Този малък маркуч (шлаух) от регулатора до смукателния колектор е за вакуум. От него не тече бензин. Най-просто казано той трябва да е добре закрепен и да не позволява засмукване на външен въздух.
Възползвах се от помощта на колегата RUSEV-BGR и резултата е на лице.
Алфата вече пали... и не само това... а работи сравнително равномерно...
И не само това.... Смятам че доктора (RUSEV-BGR) и намери истинската болка, поради която бяха всичките проблеми. Човека просто си разбира от нещата. И най важното- работи с желание. Идва края на мъките ми от близо 2 години.
За сега излъгахме датчика с едно резисторче... (докато си набавя нов).
Утре (ако не вали) ще сменим всички маркучи, и трябва да мисля за трансмисията.
СОЛЕНОИДЪТ (ЕЛЕКТРОХИДРАВЛИЧНИЯТ КЛАПАН) трябва ли да получава постоянно захранване (да е включен), когато моторът е над 3000 оборота, или еднократно получава импулс, (включва и изключва) при рязко подадена газ с над 3000 оборота.
Мерси за отзивите колеги...
Историята на автомобила е следната..
Първо да кажа че от ДВГ не разбирам.
Купена е от баща ми 93 г.- беше нещо фантастично тъмно сив металик, кръглите двойни фарове.. голямо ускорение.. Тогава докато не видеше никой не вярваше че на инжекция може да се сложи газ. (слагано е в италия.) Проблема беше, че като е на газ, за 2 години, 4-5 пъти става детонация и изхвърля кожуха на въздухният филтър. Там има и някъкъв датчик, мисля за дозиране на съотношението гориво/ въздух, мисля че и той страдаше от детонациите.
Въпреки това вървеше добре.. до 95 г.
Тогава токовете се изгубиха, горивната помпа в резервоара спря да тласка гориво...
Мисля че проблема беше в електронният блок (Боша). С помоща на един познат шунтирахме веригата на горивната помпа (не грубо) и сега като дам контакт, без стартер - чувам че помпата работи (и не спира... не знам дали трябва да е така..).
Автомобила пак проработи... и то добре..
После за 3-4 години беше в ръцете на старият му собственик, а после си го взех... само че не е в движение. Според него газта е прецакала инжекцията.
След консулт (не знам колко разбираше майстора, но със сигурност повече от мен). свалих от жулиета 2 карбуратора, монтирахме ги.. запалихме я... но едната свещ много се омаслява (може цилиндъра да е за шлайф). При пробите като я палих с карбораторите лапаше доста гориво (може би е нормални при положение че няма никаква центровка).
Пазя инжекциона, макар че не знам дали става за нещо.
Знам че има 2 марки карбуратори- кои са по добрите и дали да я реставрирам с карбуратори или мога да намеря инжекция и ел блок.
Comment