Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет за Alfetta 2.0 Детелина

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    alfa

    това първото е вариатор-а второто е регулатор на налиагането датчик на колиановиа вал ниамате.....

    Comment


    • #62
      alfa

      имаш лично

      Comment


      • #63
        ЦЕЦО ,това първото е СОЛЕНОИДЪТ (ЕЛЕКТРОХИДРАВЛИЧНИЯТ КЛАПАН )който задейства вариаторното устройство ,около него има гума но това че мърда малко в гнездото не е от голямо значение стига да работи .За второто колегата ти написа това е клапана за горивото .
        -Аз си мисля нещо, мисля си .
        -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
        Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от madboy
          ... СОЛЕНОИДЪТ (ЕЛЕКТРОХИДРАВЛИЧНИЯТ КЛАПАН )който задейства вариаторното устройство ...
          Не знаех ,че и преди 155-цата е имало вариатор
          Всъщност от кога има променливо газоразпределение в Алфа
          166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

          Comment


          • #65
            Вариатор за промени във фазите на газораспределението се разработва в началото на 70те години за състезателни автомобили , в последствие и най вероятно в 1982г се вгражда в АЛФЕТТА сер 2 .
            -Аз си мисля нещо, мисля си .
            -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
            Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

            Comment


            • #66
              Цецо, дори и да са откачени кабелите от соленоида на вариатора колата ти трябва да пали и да върви. Капачката на делкото, само тя ли се върти или заедно с цялото делко? Ако се върти само тя, имай в предвид, че тя се закрепва с щипки, а не с винтове и винаги има малко мърдане, ако я разклатиш с повече сила.
              Регулаторът на налягането на бензина има един шлаух за вакуум който е закачен на смукателния колектор. Къде точно е закачен? Провери също дали е напукан шлауха.
              Като откачиш кабела от една от свещите и сложиш на него работеща свещ и я опреш на маса, има ли искра като въртиш на стартер?
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #67
                Аз все пак зачистих кабелите на соленоида добре )
                На делкото не се върти само гетинаксовата капачка а цялото, като си е зацепено добре вътре, палеца е неподвижен. С моите скромни познания, значи че искрата не се подава в ГМТ, а в друг такт.... . Предполагам че има начин да да го застопоря... то нали това си е един вид центровка...
                Иначе искра има.

                Извадих маркуча който излиза от регулатора на налягането и влиза в колектора... подавам +12 волта директно на помпата... чува се.... ама и какпа гориво не излиза.... ????
                Помпата я взех наскоро... работеше си... не вярвам да се е прецакала.....
                Alfa romeo Alfetta 2.0 QO
                Alfa Romeo 90 V6 2.5 QO

                Comment


                • #68
                  Това че делкото се върти свободно не е хубаво! Трябва да се застопори и то в правилно положение, иначе никога няма да запалиш.
                  Този малък маркуч (шлаух) от регулатора до смукателния колектор е за вакуум. От него не тече бензин. Най-просто казано той трябва да е добре закрепен и да не позволява засмукване на външен въздух.
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment


                  • #69
                    Днес е един хубав ден за мен....

                    Възползвах се от помощта на колегата RUSEV-BGR и резултата е на лице.

                    Алфата вече пали... и не само това... а работи сравнително равномерно...
                    И не само това.... Смятам че доктора (RUSEV-BGR) и намери истинската болка, поради която бяха всичките проблеми. Човека просто си разбира от нещата. И най важното- работи с желание. Идва края на мъките ми от близо 2 години.

                    За сега излъгахме датчика с едно резисторче... (докато си набавя нов).

                    Утре (ако не вали) ще сменим всички маркучи, и трябва да мисля за трансмисията.

                    Alfa romeo Alfetta 2.0 QO
                    Alfa Romeo 90 V6 2.5 QO

                    Comment


                    • #70
                      след първата разходка

                      СОЛЕНОИДЪТ (ЕЛЕКТРОХИДРАВЛИЧНИЯТ КЛАПАН) трябва ли да получава постоянно захранване (да е включен), когато моторът е над 3000 оборота, или еднократно получава импулс, (включва и изключва) при рязко подадена газ с над 3000 оборота.
                      Alfa romeo Alfetta 2.0 QO
                      Alfa Romeo 90 V6 2.5 QO

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Ts_Iliev Покажи съобщение
                        Мерси за отзивите колеги...
                        Историята на автомобила е следната..

                        Първо да кажа че от ДВГ не разбирам.
                        Купена е от баща ми 93 г.- беше нещо фантастично тъмно сив металик, кръглите двойни фарове.. голямо ускорение.. Тогава докато не видеше никой не вярваше че на инжекция може да се сложи газ. (слагано е в италия.) Проблема беше, че като е на газ, за 2 години, 4-5 пъти става детонация и изхвърля кожуха на въздухният филтър. Там има и някъкъв датчик, мисля за дозиране на съотношението гориво/ въздух, мисля че и той страдаше от детонациите.
                        Въпреки това вървеше добре.. до 95 г.

                        Тогава токовете се изгубиха, горивната помпа в резервоара спря да тласка гориво...
                        Мисля че проблема беше в електронният блок (Боша). С помоща на един познат шунтирахме веригата на горивната помпа (не грубо) и сега като дам контакт, без стартер - чувам че помпата работи (и не спира... не знам дали трябва да е така..).
                        Автомобила пак проработи... и то добре..

                        После за 3-4 години беше в ръцете на старият му собственик, а после си го взех... само че не е в движение. Според него газта е прецакала инжекцията.
                        След консулт (не знам колко разбираше майстора, но със сигурност повече от мен). свалих от жулиета 2 карбуратора, монтирахме ги.. запалихме я... но едната свещ много се омаслява (може цилиндъра да е за шлайф). При пробите като я палих с карбораторите лапаше доста гориво (може би е нормални при положение че няма никаква центровка).

                        Пазя инжекциона, макар че не знам дали става за нещо.
                        Знам че има 2 марки карбуратори- кои са по добрите и дали да я реставрирам с карбуратори или мога да намеря инжекция и ел блок.

                        Това е. Мерси и моля за мнение.
                        И аз имам същата Алфетка

                        Comment


                        • #72
                          75ts

                          NASKO13
                          Направи една нова тема ,и покажи твоя автомобил
                          75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                          75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                          75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                          75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                          Comment

                          Working...
                          X