Баси колко жица.......ако Зашев земе да ми гласува едно доверие, мога без особенни усилия да отстраня поне 40% от кабеляка по добре изпитан мой метод - пали се колата, закача се диагностиката и се почват с резачките подред кабелите дето не излизат директно от екуто - реже се кабела, ако двигателя не изгасне или не се запише грешка - кабела е напълно ненужен и може и без него......орязва се веднага всичко дето е свързано с тоя кабел и се отива към следващия.......изпитано е и работи......
Известие
Collapse
No announcement yet.
Още една Alfa Romeo 75 3.0 24V
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеима и добра новина. Съдейки по родствените връзки на инж. Енев и корпорация БАЛКАНТОН.. то жизнения цикъл на въпростният висококвалифициран кадър се измерва във векове... т.е. ти и да се замръзяваш и да не се он (Балкантон) ще доживее, а ти дали или е друг въпрос. Споко глей Лили ша издава нов албум
Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщениеТе Ви на пламен жиците!
Возя ги в БМВ-то заедно с 10 долни носача от 75, за да привикват със задното предаване. Иначе може Алфата да ги отхвърли. Буа ха ха ха ха
Кви са тия носачи, цялата световна наличност си събрал, монополист...
Теловете хубаво да свикват със задно, ама маторя като ги подуши, че са били в БМВ, да не вземе да абортира от погнуса?
Comment
-
Първоначално публикувано от dellltata Покажи съобщениеабе кога ще издава кака ЛИЛИ нов албум че ми се ще да ида да зяпам ..пък взема науча нещо ...песен двее
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеБатка видя ли - мълчи си и не казва откъде е тва бялото казанче........хем толкова деликатно го попитах.....
Comment
-
Дано освен да е интересно и да върши работа...
Днес вече са пристигнали и унибали за биелетки, щанги и т.н. Може да се каже, че всичко, което е необходимо го има и остава да се нареди, монтира, навърже, окабели и...газ!!!Със сигурност щом тръгне да се движи бангията, ще има нещо да скърца, стърже, тегли, тресе, капе, но пък ако няма странни и неподозирани дразнители, къде остава удоволствието да препсуваш талянската техническа мисъл?
А, да попитам има ли някой ключ за гайки за койловъри? Готов съм за една такава разумна инвестиция...но ако няма, ще трябва Пепи да произведе някаква кука...
Comment
-
Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщениеЕксперименталното полиуретаново каре, което трябва да го играе и "преходник" от маховик за голямо каре, към малък кардан /от ТС/. Снимал съм и оригинално предно "голямо" каре за сравнение.
Мислил ли си за някакво укрепване на болтовете един към друг три по три от към страната на гайките?С нещо като поорязана дебела ламарина на дупки .Или пък да го стегнеш по периферията със скоба.След този преход има вероятност болтовете които са по по-големия диаметър да тръгнат да се гънат навън .
Баланса и "ЦЕНТРИРАНЕТО" на карданите в каретата е жизнено важно за да нямаш вибрации на ниски обороти,а на високи да не влизаш във филм дето не е готин .
P.S. Това последното си го знаеш ,но нали е форум и секи дава акъл.Last edited by 546; d.m.y г., 14:26.
Comment
-
Първоначално публикувано от JJJ Покажи съобщениеНякой ги подсилват така ->
Друго дето ми се върти в главата е некаква магария със съчмени карета за полуоски.Last edited by 546; d.m.y г., 20:43.
Comment
-
На другаря Пламен инсталацията за новия двигател. Вече отделена от жиците на 166. Половината вече мина. Сега трябва да се елимитират 3 куплунга. Да се запоят, изолират и коригират на дължина малко проводници. Тоест вече съм готов с кабелите... остава да довърша, буа ха ха ха. Интересно, какво ли ми е подготвил този път знаменитият инжинер Тоци Бегали.Alfa Romeo 75 24V
Comment
-
Първоначално публикувано от Dexer Покажи съобщениеAз имам естествено, казва се секторен ключ. Кажи какъв диаметър ти трябва, за да ти го приготвя.Всъщност, ако има някакви стандарти - предните са от спортно окачване за ФВ Поло, а задните са от спортно окачване за ФВ Голф 4...
Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщениеДано да е достатъчно еластичен този материал.
Мислил ли си за някакво укрепване на болтовете един към друг три по три от към страната на гайките?С нещо като поорязана дебела ламарина на дупки .Или пък да го стегнеш по периферията със скоба.След този преход има вероятност болтовете които са по по-големия диаметър да тръгнат да се гънат навън .
Баланса и "ЦЕНТРИРАНЕТО" на карданите в каретата е жизнено важно за да нямаш вибрации на ниски обороти,а на високи да не влизаш във филм дето не е готин .
P.S. Това последното си го знаеш ,но нали е форум и секи дава акъл.
Няма проблем, пишете смело във форума - отворен съм за всякакви идеи, но съм магаре и правя моите си магарии
Първоначално публикувано от JJJ Покажи съобщениеНякой ги подсилват така ->
Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщениеБаш нещо такова имах и аз наум,ама тенекетата да са захванати от към другата страна,та втулките да си легнат директно на тройниците.
Друго дето ми се върти в главата е некаква магария със съчмени карета за полуоски.
---------- Post added at 20:50 ---------- Previous post was at 20:43 ----------
Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщениеНа другаря Пламен инсталацията за новия двигател. Вече отделена от жиците на 166. Половината вече мина. Сега трябва да се елимитират 3 куплунга. Да се запоят, изолират и коригират на дължина малко проводници. Тоест вече съм готов с кабелите... остава да довърша, буа ха ха ха. Интересно, какво ли ми е подготвил този път знаменитият инжинер Тоци Бегали.
Пепино днес каза, че е спретнал стойката за датчика отпред и го е дал на Тони. Оня ден изтръгнахме горивопровода от 166 и съм го метнал вътре в бангията - остава пак Тони да изпълни операцията "Южен поток" и да тръгне гориво от багажника към коша...Демек всичко требе да е точно...
Comment
Comment