Известие

Collapse
No announcement yet.

Още една Alfa Romeo 75 3.0 24V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • По-миналата година беше модерен плаца на илиенци, а дори тогава имаше 3-4 дупки на възлови места, които ако нацелиш боли ... Имам клипче от там тази събота как една 34ка брой дубките ... просто сега е нещо като луната в равните й години. Да не говорим, че са изсипали две купчини с пясък и е 2 пръста прах навсякъде ...
    ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

    Comment


    • На Божурище, срещу "договорка" с охранта се влиза. И там не е перфектно, но поне е спокойно...
      Jet Black E46 M3
      ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
      Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT

      Comment


      • Не съм решил още как ще са тестовете, утре ще видя каква муза ще ми дойде. Пък и по инфо от преди час-два, на колата и е "дошло" - сериозно е протекла помпата на хидравликата, та ще се сваля за ремонт. Може да побръмча на плаца зад "Булгарплод" - малко тръгване, спиране...ще се види как се държат поне съединителя, диференциала и спирачките. Ако не възникнат непредвидени глупости, в неделя може да скоча и до Сапарева баня /през Бистрица, Железница и Белчин баня/ за по-сериозни засилки, че като съм сложил регулируемо окачване, да започна и да го регулирам

        Comment


        • Attached Files
          2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


          Comment


          • Днес голяма лудница...Тонката смени хидравличната помпа, моята отива за ремонт. Имаше малко джиткане зад Булгарплод. Хубавото е, че температурите на всички течности са ОК. Хидравликата загрява доста, но не прекалено. Като загрее, има шум от рейката при въртене на волана. Без да е загряла течноста, също шумоли, но доста по-тихо. Втора скорост е мъка...Маторя обаче добре върти. Спирачките и съединителя са направили странен проблем на Тони, при мен се държаха възпитано. При по-интензивно спиране, задните наистина държат повече от необходимото, ще трябва да се слага кран-регулатор...Диференциала се държи разнообразно, блокажа ту се появява, ту зачезва. Има много какво да се желае от пътното поведение. Трябва да се опитват доста различни настройки на окачването, а и с други гуми трябва да се пробва. Има много дреболии за натъкмяване - капачка за резервоар тече, акумулатора бяга по пода, уреда за ниво на горивото оглупя и не показва нищо, никой не знае колко и какво масло има в ск. кутия и т.н.
            Времето обаче е кът...
            Attached Files

            Comment


            • Пламене, според мен проблема със спирачките ще се реши, когато отпред сложиш по-сериозни спирачки, както подобава на автомобил, който обещава да се засилва сериозно.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                Днес голяма лудница...Тонката смени хидравличната помпа, моята отива за ремонт. Имаше малко джиткане зад Булгарплод. Хубавото е, че температурите на всички течности са ОК. Хидравликата загрява доста, но не прекалено. Като загрее, има шум от рейката при въртене на волана. Без да е загряла течноста, също шумоли, но доста по-тихо. Втора скорост е мъка...Маторя обаче добре върти. При по-интензивно спиране, задните наистина държат повече от необходимото, ще трябва да се слага кран-регулатор...Диференциала се държи разнообразно, блокажа ту се появява, ту зачезва. Има много какво да се желае от пътното поведение. Трябва да се опитват доста различни настройки на окачването, а и с други гуми трябва да се пробва. Има много дреболии за натъкмяване - капачка за резервоар тече, акумулатора бяга по пода, уреда за ниво на горивото оглупя и не показва нищо, никой не знае колко и какво масло има в ск. кутия и т.н.
                Прости греховното ми любопитство, но как артик разбра че задните спирачки спират повече от необходимото......мисля че вече не си на възраст дето да ги усещаш тия неща.......
                Ако не си решиш проблема с хидравликата до Серес, ще разбереш какво ми беше преди година когато една обиколка карах, две охлаждах.......а ако не можеш да си сигурен че си го решил, си измисли схема да изолираш хидрав ако нещо се скапе......
                Капачката на резерв течала....баси......че толкова ли държи тая кола в завойте!!!!!!......а да,......имаше фешън кармазъ стабилки........
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Прости греховното ми любопитство, но как артик разбра че задните спирачки спират повече от необходимото......мисля че вече не си на възраст дето да ги усещаш тия неща.......
                  Ако не си решиш проблема с хидравликата до Серес, ще разбереш какво ми беше преди година когато една обиколка карах, две охлаждах.......а ако не можеш да си сигурен че си го решил, си измисли схема да изолираш хидрав ако нещо се скапе......
                  Капачката на резерв течала....баси......че толкова ли държи тая кола в завойте!!!!!!......а да,......имаше фешън кармазъ стабилки........
                  Ферко, на младини нямаше ABS и досега не употребявам такива системи, та усещам някак си, как държат спирачките Хидравликата има шум, а не проблем Ще ти споделя малко цифри, но обещай да не се плашиш много - температурата на мотора е малко под 100 градуса, а на маслото 110...

                  Comment


                  • Днес имах малко време след работа и успях да погледна колата отдолу. Всичко е ОК, няма нещо да е мръднало. И скоростната кутия се оказа пълна с масло. Гадната миризма, която се появяваше при по-висока скорост, е заради скъсан маншон на дясната полуоска, вътрешен - мятало е по загрелия ауспух, който е точно над него, виждат се капките. Предало се е вече и средното каре. Имам своята версия за недоброто поведение при движение направо с по-висока скорост - отзад е с твърда стаб. щанга, натегнати амортисьори и меки пружини...Ще сложа поне два пъти по-твърди пружини и пак тест.

                    Comment


                    • втвърдителю на всичко твърдо масльото на спирачките и нови тестове че тия гуми трябва да умиргати виж дали се охлабват болтовете на каретата на полуосите
                      75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                      kavasaki zzr-600 100 жребеца
                      147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                        успях да погледна колата отдолу. Всичко е ОК, няма нещо да е мръднало.
                        С изключение на.......
                        Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                        Гадната миризма, която се появяваше при по-висока скорост, е заради скъсан маншон на дясната полуоска, вътрешен - мятало е по загрелия ауспух, който е точно над него, виждат се капките. Предало се е вече и средното каре. Имам своята версия за недоброто поведение при движение направо с по-висока скорост - отзад е с твърда стаб. щанга, натегнати амортисьори и меки пружини
                        Ако се застоиш малко повече отдолу да не земат да изкочат и други неща.......
                        Стабилката няма никакво отношение за движението НАПРАВО, а и по принцип при криволичене направо нещата дето си изброил не оказват кой знае какво влияние, ако си с нормални гуми, но пък злите езици ми доложиха че си с некви много високи терлици, така че може да поревизираш малко версията си.......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          С изключение на.......

                          Ако се застоиш малко повече отдолу да не земат да изкочат и други неща.......
                          Стабилката няма никакво отношение за движението НАПРАВО, а и по принцип при криволичене направо нещата дето си изброил не оказват кой знае какво влияние, ако си с нормални гуми, но пък злите езици ми доложиха че си с некви много високи терлици, така че може да поревизираш малко версията си.......
                          Понеже много четеш разни книжки, а аз съм глуповат, самоук аматьор, разчитам да ми извадиш цитат от оная книга, от която ми декламираше "яко кастър=>зер гут!", в който да пише, че стабилката няма никакво отношение за движението направо...
                          Отново като аматьор, наивно смятам, че гуми Дънлоп спорт 9000, скоростен индекс V , 225/50/15 са около нормалните гуми...

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                            Понеже много четеш разни книжки, а аз съм глуповат, самоук аматьор, разчитам да ми извадиш цитат от оная книга, от която ми декламираше "яко кастър=>зер гут!", в който да пише, че стабилката няма никакво отношение за движението направо...
                            Отново като аматьор, наивно смятам, че гуми Дънлоп спорт 9000, скоростен индекс V , 225/50/15 са около нормалните гуми...
                            Тва в червено е за тебе, тва в жълто е за някой други....
                            Attached Files
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • Анджък!
                              всичко е точно така и най-вече обърни внимание на последните думи от горния абзац - ... in any dynamic situation.
                              Такааа...и сега си представи, че не само завиването е динамична ситуация...и забрави, че пътя е идеално равен...и си представи, че при движение направо едната гума рязко се качва и после слиза по неравност - какво се случва с другата гума, как и влияе усилието, което се пренася към нея от твърда стабилка, когато срещу това усилие се противопоставя слаба пружина? И какво става с първата гума, когато след изкачването си по тази неравност, рязко трябва да следва и спускането, дали няма да "увисне", когато слаба пружина трябва да преодолее много стегнат амортисьор?

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                                и си представи, че при движение направо едната гума рязко се качва и после слиза по неравност - какво се случва с другата гума, как и влияе усилието, което се пренася към нея от твърда стабилка, когато срещу това усилие се противопоставя слаба пружина?
                                Не е нужно да си представям - айбахската ми 26мм щанга когато е закачена на едната си страна, със собствената си сила мога да я огъна около сант и половина нагоре или надолу - говорим без да увисвам на нея, просто прилагам усилие на ръка......сори, ама при движение направо, няма как да се получи чак такова разминаване в ходовете на двете гуми, че това да окаже влияние......не че и при по голямо то си струва да се отбелязва, но все пак гледам че се втиляваш........
                                Мързи ме да търся в една друга книжка каде пише че за да почне да работи един анти - рол - бар, първо трябва да имаме РОЛ......
                                Абе къде ти бяга наляво - надясно колата - карал си със 100 по Цар Борис????
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X