По-миналата година беше модерен плаца на илиенци, а дори тогава имаше 3-4 дупки на възлови места, които ако нацелиш боли ... Имам клипче от там тази събота как една 34ка брой дубките ... просто сега е нещо като луната в равните й години. Да не говорим, че са изсипали две купчини с пясък и е 2 пръста прах навсякъде ...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Още една Alfa Romeo 75 3.0 24V
Collapse
X
-
Не съм решил още как ще са тестовете, утре ще видя каква муза ще ми дойде. Пък и по инфо от преди час-два, на колата и е "дошло" - сериозно е протекла помпата на хидравликата, та ще се сваля за ремонт. Може да побръмча на плаца зад "Булгарплод" - малко тръгване, спиране...ще се види как се държат поне съединителя, диференциала и спирачките. Ако не възникнат непредвидени глупости, в неделя може да скоча и до Сапарева баня /през Бистрица, Железница и Белчин баня/ за по-сериозни засилки, че като съм сложил регулируемо окачване, да започна и да го регулирам
Comment
-
Днес голяма лудница...Тонката смени хидравличната помпа, моята отива за ремонт. Имаше малко джиткане зад Булгарплод. Хубавото е, че температурите на всички течности са ОК. Хидравликата загрява доста, но не прекалено. Като загрее, има шум от рейката при въртене на волана. Без да е загряла течноста, също шумоли, но доста по-тихо. Втора скорост е мъка...Маторя обаче добре върти. Спирачките и съединителя са направили странен проблем на Тони, при мен се държаха възпитано. При по-интензивно спиране, задните наистина държат повече от необходимото, ще трябва да се слага кран-регулатор...Диференциала се държи разнообразно, блокажа ту се появява, ту зачезва. Има много какво да се желае от пътното поведение. Трябва да се опитват доста различни настройки на окачването, а и с други гуми трябва да се пробва. Има много дреболии за натъкмяване - капачка за резервоар тече, акумулатора бяга по пода, уреда за ниво на горивото оглупя и не показва нищо, никой не знае колко и какво масло има в ск. кутия и т.н.
Времето обаче е кът...
Comment
-
Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщениеДнес голяма лудница...Тонката смени хидравличната помпа, моята отива за ремонт. Имаше малко джиткане зад Булгарплод. Хубавото е, че температурите на всички течности са ОК. Хидравликата загрява доста, но не прекалено. Като загрее, има шум от рейката при въртене на волана. Без да е загряла течноста, също шумоли, но доста по-тихо. Втора скорост е мъка...Маторя обаче добре върти. При по-интензивно спиране, задните наистина държат повече от необходимото, ще трябва да се слага кран-регулатор...Диференциала се държи разнообразно, блокажа ту се появява, ту зачезва. Има много какво да се желае от пътното поведение. Трябва да се опитват доста различни настройки на окачването, а и с други гуми трябва да се пробва. Има много дреболии за натъкмяване - капачка за резервоар тече, акумулатора бяга по пода, уреда за ниво на горивото оглупя и не показва нищо, никой не знае колко и какво масло има в ск. кутия и т.н.
Ако не си решиш проблема с хидравликата до Серес, ще разбереш какво ми беше преди година когато една обиколка карах, две охлаждах.......а ако не можеш да си сигурен че си го решил, си измисли схема да изолираш хидрав ако нещо се скапе......
Капачката на резерв течала....баси......че толкова ли държи тая кола в завойте!!!!!!......а да,......имаше фешън кармазъ стабилки........"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеПрости греховното ми любопитство, но как артик разбра че задните спирачки спират повече от необходимото......мисля че вече не си на възраст дето да ги усещаш тия неща.......
Ако не си решиш проблема с хидравликата до Серес, ще разбереш какво ми беше преди година когато една обиколка карах, две охлаждах.......а ако не можеш да си сигурен че си го решил, си измисли схема да изолираш хидрав ако нещо се скапе......
Капачката на резерв течала....баси......че толкова ли държи тая кола в завойте!!!!!!......а да,......имаше фешън кармазъ стабилки........Хидравликата има шум, а не проблем
Ще ти споделя малко цифри, но обещай да не се плашиш много - температурата на мотора е малко под 100 градуса, а на маслото 110...
Comment
-
Днес имах малко време след работа и успях да погледна колата отдолу. Всичко е ОК, няма нещо да е мръднало. И скоростната кутия се оказа пълна с масло. Гадната миризма, която се появяваше при по-висока скорост, е заради скъсан маншон на дясната полуоска, вътрешен - мятало е по загрелия ауспух, който е точно над него, виждат се капките. Предало се е вече и средното каре. Имам своята версия за недоброто поведение при движение направо с по-висока скорост - отзад е с твърда стаб. щанга, натегнати амортисьори и меки пружини...Ще сложа поне два пъти по-твърди пружини и пак тест.
Comment
-
втвърдителю на всичко твърдомасльото на спирачките
и нови тестове че тия гуми трябва да умиргат
и виж дали се охлабват болтовете на каретата на полуосите
75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
kavasaki zzr-600 100 жребеца
147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54
Comment
-
Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщениеуспях да погледна колата отдолу. Всичко е ОК, няма нещо да е мръднало.
Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщениеГадната миризма, която се появяваше при по-висока скорост, е заради скъсан маншон на дясната полуоска, вътрешен - мятало е по загрелия ауспух, който е точно над него, виждат се капките. Предало се е вече и средното каре. Имам своята версия за недоброто поведение при движение направо с по-висока скорост - отзад е с твърда стаб. щанга, натегнати амортисьори и меки пружини
Стабилката няма никакво отношение за движението НАПРАВО, а и по принцип при криволичене направо нещата дето си изброил не оказват кой знае какво влияние, ако си с нормални гуми, но пък злите езици ми доложиха че си с некви много високи терлици, така че може да поревизираш малко версията си......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеС изключение на.......
Ако се застоиш малко повече отдолу да не земат да изкочат и други неща.......
Стабилката няма никакво отношение за движението НАПРАВО, а и по принцип при криволичене направо нещата дето си изброил не оказват кой знае какво влияние, ако си с нормални гуми, но пък злите езици ми доложиха че си с некви много високи терлици, така че може да поревизираш малко версията си.......
Отново като аматьор, наивно смятам, че гуми Дънлоп спорт 9000, скоростен индекс V , 225/50/15 са около нормалните гуми...
Comment
-
Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщениеПонеже много четеш разни книжки, а аз съм глуповат, самоук аматьор, разчитам да ми извадиш цитат от оная книга, от която ми декламираше "яко кастър=>зер гут!", в който да пише, че стабилката няма никакво отношение за движението направо...
Отново като аматьор, наивно смятам, че гуми Дънлоп спорт 9000, скоростен индекс V , 225/50/15 са около нормалните гуми..."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Анджък!
всичко е точно така и най-вече обърни внимание на последните думи от горния абзац - ... in any dynamic situation.
Такааа...и сега си представи, че не само завиването е динамична ситуация...и забрави, че пътя е идеално равен...и си представи, че при движение направо едната гума рязко се качва и после слиза по неравност - какво се случва с другата гума, как и влияе усилието, което се пренася към нея от твърда стабилка, когато срещу това усилие се противопоставя слаба пружина? И какво става с първата гума, когато след изкачването си по тази неравност, рязко трябва да следва и спускането, дали няма да "увисне", когато слаба пружина трябва да преодолее много стегнат амортисьор?
Comment
-
Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщениеи си представи, че при движение направо едната гума рязко се качва и после слиза по неравност - какво се случва с другата гума, как и влияе усилието, което се пренася към нея от твърда стабилка, когато срещу това усилие се противопоставя слаба пружина?
Мързи ме да търся в една друга книжка каде пише че за да почне да работи един анти - рол - бар, първо трябва да имаме РОЛ......
Абе къде ти бяга наляво - надясно колата - карал си със 100 по Цар Борис????"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment