Известие

Collapse
No announcement yet.

Още една Alfa Romeo 75 3.0 24V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За първи път попадам на пистата до Сапарева баня...яко се изкефих. Няма навалица, широко, дъъъълго, а където няма асфалт - мека тревица (Венци да сподели тук ) Както и Венци отбеляза, в момента съединителя най-много дразни -отделя високо, педала се одървя, бавно се връща. Но като се бодне една вечна трета, всичко заспива В момента колата най-накрая ми харесва като поведение, добре седи, неутрално се държи, предвидима и контролируема е при пързаляне, при спиране дори в завой...доста кеф дава Не че ще спра да експериментирам с окачването, но поне имам настройка, с която съм ОК. Бяхме само трима извейняци, всички, които знаеха и не дойдоха - да се засрамят, изпуснаха голям кеф!

    Comment


    • Ми да, Серес е много скоро, трябва отдавна да си започнал подготовката.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • Иии...тоя Серес начи...то стана като посещение на Божи гроб - са не моем сите да сме хаджи Феро и хаджи БКВ

        Comment


        • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
          Иии...тоя Серес начи...то стана като посещение на Божи гроб - са не моем сите да сме хаджи Феро и хаджи БКВ
          Тва с неможенето е ясно. Вземи се в ръце и поработи над моженето

          http://www.facebook.com/VenturaGarage
          Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

          Comment


          • Не стаа просто с вземане в ръце - трее се сърба Ред Бул, ако искам да те стигна БКВ, щот "Ред Бул дава крилааа!"

            Comment


            • Днес пак добре поджиткахме по Сапарева баня. Забелязва се нарастващо присъствие на италиански коли - днес там бяха две алфи, един фиат, две ланчи...импровизиран полуиталфест Както и преди, който не дойде, се прее...ъъъъ... мда

              Comment


              • На пътя между Железница и Бистрица някакво Ферари било излетяло в храстите вчера, не го ли видяхте?

                Иначе тея дето не дойдоха много им е кофти.....
                sigpic
                === 75 1.8 T '86 ===
                === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                Comment


                • Нещо не им върви напоследък на фераритата из БГ.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Dexer Покажи съобщение
                    На пътя между Железница и Бистрица някакво Ферари било излетяло в храстите вчера, не го ли видяхте?

                    Иначе тея дето не дойдоха много им е кофти.....
                    Аз го видях точно като го вадеха от къра. Интересното беше, че тия къде го вадеха бяха спрели около пътя... Колите им бяха авентадор, ферари 458 италия, порше гт3? Итн подобни возила За малко си помислих, че съм пред некой мол в дубай или казино в монте карло
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • На следващото отиване приемате ли и други деривати или само трансаксели?
                      П.С Между другото тази седмица и аз ще стана горд собственик на 75-ца 2.5 и айде в сектата и филма.

                      Comment


                      • другарю Зашев докарай 24 волтовата -замислил съм и нещо в събота да и причиня хахаха
                        75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                        kavasaki zzr-600 100 жребеца
                        147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                        Comment


                        • искам и аз да участвам в тва дето Антонио ще и причинява
                          SPRINTAUTO service
                          0893277773

                          Comment


                          • Малко инфо набързо:
                            На 20.09.2015 колата за втори път припари до писта - новата конфигурация на Дракон, 90 обиколки сумарно от няколко 20 минутни сесии. Настройките на предницата, с които карахме - страничен наклон ляво -2.25' , дясно -1.55' (когато съм в колата става по около -2.10' от двете страни). Надлъжен наклон - 4.20' от двете страни. Сходимост (тое) -0.01'. Усещането ми с тези параметри е ОК. Колата се държи много по-добре и адекватно спрямо първото каране на писта. За мен най-голямото подобрение е заради задните пружини - махнах линеарни, сложих нормални, линейни. На 95% съм ОК с поведението на колата, ще пипна 2-3 дребни неща и се надявам да заспи
                            При около и над 30 градуса на въздуха, водата беше 90-95 градуса, маслото около 105. Гуми по 2 бара студени, след каране ставаха 2,25 задни и 2,5 предни. Предните се загряваха и от джантите, които пък се загряваха от спирачките, които пък изчезваха/прегряваха след 5-6 обиколки (спирачна течност дот 4 на ТРВ) Мотора и всичко останало се държа перфектно, маслото не е мръднало. След оглед отдолу, всичко е здраво, нищо не тече, лагери, шарнири, унибали ОК. Полиуретановото каре - ОК. А и без проблеми с хидравликата на волана, след като вече съм с електрохидравлична помпа от Саксо.
                            Следва да се сложи оригинален кантар или регулатор на спирачките, ремонт на стартера, който е пред умиране и вече мерене на кантар на колата и настройване на окачването за изравняване на ляво - дясно по оси.
                            Last edited by pla_y_men; d.m.y г., 08:03.

                            Comment


                            • ся взезми си направи некви белези на настроената кола че после ще питам къде бе настройката..(че тук ) развих нещо и си еба мамата

                              ---------- Post added at 05:50 ---------- Previous post was at 05:48 ----------

                              Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                              На следващото отиване приемате ли и други деривати или само трансаксели?
                              П.С Между другото тази седмица и аз ще стана горд собственик на 75-ца 2.5 и айде в сектата и филма.
                              е колега станали горд собственик все пак????
                              75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                              kavasaki zzr-600 100 жребеца
                              147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                              Comment


                              • Вече мойта 75 се търкаля от години всеки ден!С две ръце мога да гласувам за този изключително надежден и здрав автомобил.Жалкото е само ,че ме нахапа ръждата отново.Искам спецялно да поздравя хората които са работили някога в завода на АЛФА в Италия,истинския завод.Наистина много пазя и не я изнасилвам,но просто тва си е доста корав камион,евала!Дано някой ден имам сили,да закупя и карам отново истинска АЛФА с хубави ламарини,заслужава си!А вие почвайте да си изкарвате колите по често,писна ми само аз да съм на пътя с АЛФА.

                                Comment

                                Working...
                                X