Известие

Collapse
No announcement yet.

Още една Alfa Romeo 75 3.0 24V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Малко снимки на комините...
    Attached Files

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
      Малко снимки на комините...
      Пламене, нещо ме съмняваш ти, как гордо си заснел тия железца до голяаааама емблама на Фолксваген.......
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #78
        Евала,малко по малко нещата стават.Браво и на Пепи и Владо сътворили са добри кюнци
        Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
        Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
        Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
        Mercedes Benz A170 CDI FL '01
        Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          Пламене, нещо ме съмняваш ти, как гордо си заснел тия железца до голяаааама емблама на Фолксваген.......
          Не бях обърнал внимание, но това е повод да боря цената - к'ъв е тоя сервиз, дето попадат и немски варели...много ниско ниво, скандално!
          Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
          Евала,малко по малко нещата стават.Браво и на Пепи и Владо сътворили са добри кюнци
          Мдааа, добре се получава Чакам да доде гърнето и да се приключи с кюнците. Ще пробвам само със задно и ако е голям джангър, чак тогава ще има и средно.

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
            Малко снимки на комините...
            Баце всичко е страхотно и изглежда уникално ама тая емблема Фолцваген на снимките ма расира
            Браво май ще си готов преди нас както си се засилил
            Време е да изхвърлим крадците в " клуба " ни !
            Член на клуба на НЕ членове на клуба на Алфа Ромео - къде отиват парите от спонспорство , такси и дарения господа от УС - даначните ще почукат на вратата Ви

            Comment


            • #81
              Не ми дават да снимам, ама ето малко снимки на някои недовършени все още дейности... Кюнците са в развитие, смукателния колектор е в началото, фолксвагеновото окачване разпарчетосано.
              Attached Files

              Comment


              • #82
                Кюнците са финализирани, имаме вече гърне отзад. За да се прибере максимално високо ауспуха, Пепи е отпердашил с флекса и малко от гредата, в която е тампона на ДеДиона! Почти е готово и продължението на клетката към конзолите, за които са захванати външно уат-щангите. Тая концепция също адски ме кефи! За това Тони настояваше, а аз хич не съм се дърпал. Бачка се по предната стаб. щанга и захващането и. Отворите на горните носачи са разширени сериозно, ама забравих да ги снимам В момента темпото е добро, ако продължава така, ще взема да скоча март до Серес Размечтах се...
                Attached Files

                Comment


                • #83
                  Така, така......на една кола не стигнеш ли до там че на даден етап да виждаш поне половин квадрат земя като се погледне през купето към пода, не мое да се каже че е пипната както трябва.......
                  А гледам тук поне половин квадрат се вижда......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                    В момента темпото е добро, ако продължава така, ще взема да скоча март до Серес Размечтах се...
                    Хайде дано. Стискам палци Всичко изглежда много добре!
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Така, така......на една кола не стигнеш ли до там че на даден етап да виждаш поне половин квадрат земя като се погледне през купето към пода, не мое да се каже че е пипната както трябва.......
                      А гледам тук поне половин квадрат се вижда......
                      Флекса е най-универсалния тунинг инструмент!
                      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                      Хайде дано. Стискам палци Всичко изглежда много добре!
                      Благодаря, но със сигурност няма да сколасам за Серес. Ти се стягай, че Нено в клас до 1.6 едва ли някой ще го бие, Феро до 2.5 също, но до 2.0 имаш яко конкуренция...ония гърци като изкарат карбураторните ГТ Велоче, разпилени по 200 и кусур коня...
                      И малко снимки от днес. Колектора е готов, горните носачи са изнасилени и обезчестени... Масления филтър ще е зад преден десен фар, като на снимката. Използвана е оригиналната му конзола от 166 /яко окастрена/, на която е завит. Тя пък е върху допълнителна конзола...абе дълга история, като се фиксира окончателно ще снимам и ще се види схемата.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #86
                        Браво браво,а носачите няма ли да ги усилвате,че нещо крехки ми се виждат.

                        Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от pe6kata212 Покажи съобщение
                          Браво браво,а носачите няма ли да ги усилвате,че нещо крехки ми се виждат.
                          Работи се по тях, ще се усилят. Ще ги щракна, когато са готови.
                          Между другото, подмята ми се резервоара от колата. Ако иска някой, да дава 50 кинта и да го отнася.

                          Comment


                          • #88
                            Гаврата с предните Кони-та...
                            Attached Files

                            Comment


                            • #89
                              е как позна че са слаби носачите? петре.
                              всъщност минаха изпитите на диностенд....
                              всъщност най-трудното предстои .то не е окачване а запалването и уредите.
                              75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                              kavasaki zzr-600 100 жребеца
                              147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                              Comment


                              • #90
                                Евала, батки!

                                Comment

                                Working...
                                X