Известие

Collapse
No announcement yet.

Още една Alfa Romeo 75 3.0 24V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от dellltata Покажи съобщение
    е как позна че са слаби носачите? петре.
    всъщност минаха изпитите на диностенд....
    всъщност най-трудното предстои .то не е окачване а запалването и уредите.
    Я разкажи за диното,че ми стана интересно.

    Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от pe6kata212 Покажи съобщение
      Я разкажи за диното,че ми стана интересно.
      И на мен-ХАХАХА
      алфа 75 1.8 карбове

      Comment


      • #93
        да ви ....ева.динато е бързо .скочих на носачите завъртях се .огледах ги и ......нищо .начи стават.даеба и диното
        добре де утре ще ги пробвам на пресата и ще ви кажа на колко налягане започвят да се огъватт ...
        полезна информация --касетата на дифа вече е заварена ....остава да се сложи в скоростите и няколко семеринга че текна кът лейка пущинатааааа и съединителя неиздържа..та ще я мисля нашата красавица
        75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
        kavasaki zzr-600 100 жребеца
        147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

        Comment


        • #94
          Батки, търси се вече радиатор...нещо, което да влиза в 75. Може от 156 JTD, Либра JTD...може и от други марки. На картинка например и от БМВ е46 330 изглежда добре...Давайте идеи, а още по-добре радиатори Маторя все пак е 230 коня, трябва да е нещо, дето да го лади сериозно...
          А, между другото съм отворен и за някаква стаб. щанга от порядъка на 24-25-26 мм. Трябва да е права около 70-75 санта, за да стане изотзадзе

          Comment


          • #95
            Нащо момче както бяхме говорили преди време за нов радиатор до 2 дена идват радиатори който би трябвало да ти вършат работа. Твоя може да го видиш в гугал как изглежда по оригинален код просто напиши - авто радиатор 60656716 и дай на изображение и ако го харесате звънни !
            Last edited by spetsnaz_147; d.m.y г., 14:12.
            Време е да изхвърлим крадците в " клуба " ни !
            Член на клуба на НЕ членове на клуба на Алфа Ромео - къде отиват парите от спонспорство , такси и дарения господа от УС - даначните ще почукат на вратата Ви

            Comment


            • #96
              Абе кой и за колко ти завари така колектора за да ти е дросела на ебемстрана, че някак си много ми ареше как е станало, така потока отива директно към тръбите, сега както е някак си не ми се нрави, ся верно че щом великите италианци са взели тва още по велико решение може и да не го бърка, но все си мисля че така е по добре.....имам резервен колектор и дросел, ако не струва баща и майка може да си го направя така, пасва ми идеално в коша отзад......

              Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
              ........че Нено в клас до 1.6 едва ли някой ще го бие, Феро до 2.5 също
              Начи ще се обиждаме така ли.......ний не одим да се мерим там по класове бре, ние одим да бием генерално.......баси.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #97
                Ваклине, Венци, Тони - пичове, благодаря за бързата реакция! Все пак проблема с радиатора е решен - Тони е изнамерил арна пита, 60х40х4,2 санта. Ще и се зашият алуминиеви казанчета и ще заспи. Пепи е изкопал стаб. щанга, отново от някакъв стереокенеф, демек АУДИ. С подобна форма като предната, малко по-къса и на 26мм.! Като гледам, ще свърши работа. Така вече ми харесва, 29 отпред, 26 отзад...
                Феро, нема грам тунинг, ако дросела не е на ебем страна. Тряа го питам Пепи кач пара чини точно тая префасонизация на колектора. Нали ми прави една камара неща, не съм се интересувал баш за него. Пепи е на 3 минути от Тони, ако минаваш по София, ще те водим да го видиш и може да си харесаш не само колектор - спретва и други интересни нещица.

                Comment


                • #98
                  Питай че да знам.....и тука мога да го спретна, но трудно ще намеря алуминиевите парчетии, заварянето не е проблем....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Питай че да знам.....и тука мога да го спретна, но трудно ще намеря алуминиевите парчетии, заварянето не е проблем....
                    Може и без алуминиевите парчетии, моя колектор е правен така.
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment


                    • сладури.....тая кола ще ходи на две колела с тия щанги пламене.......
                      а смук колектор вече няма да има резервуар за допълнителен въздух и така централно ще е по добре -то и няма как да се сложи иначе .ще се забие в стената отзад мотора иначе.....и после върти тръби до отпред.леле колко работа има още......
                      75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                      kavasaki zzr-600 100 жребеца
                      147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                      Comment


                      • Два месеца нямаше особено развитие...но тия дни се очаква раздивжване. Някоя снимка на тампоните и конзолите за стаб. щангите...
                        Attached Files

                        Comment


                        • Красота!!!! Няма нищо по-хубаво от детайли, изкопани от плътен материал, а не щамповани!!!!!
                          Браво!
                          sigpic
                          === 75 1.8 T '86 ===
                          === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                          If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                          Comment


                          • пу освен че ще работят ама имат и вид ....брауу бре пламене..
                            75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                            kavasaki zzr-600 100 жребеца
                            147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                              Два месеца нямаше особено развитие...но тия дни се очаква раздивжване. Някоя снимка на тампоните и конзолите за стаб. щангите...
                              Е добре е за два месеца да произведеш четири дупчени кубчета с градински маркуч у средата... с тоя темп на работа ще се наложи от пенсията си пари да даваш по проекта

                              http://www.facebook.com/VenturaGarage
                              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                              Comment


                              • Пичове, наистина джаджите и мен ме радват, ама е вярно, че и бай Стругар се замота много време...казал съм на Пепи, че има сериозен проблем с подизпълнителите...
                                Всъщност, цялото зависване на проекта идва от изчакване на тенекеджията/бояджията, но в края на тази седмица май колата ще замине при него. След това вече ще се сложат мотор, радиатори, щанги, окачване и т.н.
                                ...и най-накрая тоците...ужас...

                                Comment

                                Working...
                                X