Известие

Collapse
No announcement yet.

Къде е истината за TwinSpark двигателите ни?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Хехе, побвай И кажи какъв е резултатът. Ама според мен няма смисъл - както и да го мислиш трябват си 8 бобини, за да има закъснение в подаването м/у двете свещи.
    '05 166 V6
    '98 156 2.0 TS ex ...

    Comment


    • #77
      При свързване CF2 е теоретически възможно! Но не познавам управлението на запалването при Мотроник 1.5.5. Единственно от там би дошло ограничението според мен. Ако някой знае повече нека ме поправи или допълни!
      При свързване CF3 наистина няма как да стане с 4 бобини!
      Last edited by fade; d.m.y г., 13:16.
      Have A Nice Day
      o/_______\o
      (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
      []=о===о=[]

      Comment


      • #78
        Чакам резултата от пробата с голям интерес.
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
          При свързване CF2 е теоретически възможно!
          Прав си Значи и аз чакам
          '05 166 V6
          '98 156 2.0 TS ex ...

          Comment


          • #80
            Съгласен съм с колегата 156 че за да има закъснение в искрата между двете свещи трябват 8 бобини но и доста "knock" сензори за да определят това закъснение
            AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
            http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
            Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
            BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

            Comment


            • #81
              Има закъснение...

              Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
              Хехе, побвай И кажи какъв е резултатът. Ама според мен няма смисъл - както и да го мислиш трябват си 8 бобини, за да има закъснение в подаването м/у двете свещи.
              Закъснението на втората свещ идва от комутатора, вграден в бобината! То е в рамките на няколко милисекунди.

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                Закъснението на втората свещ идва от комутатора, вграден в бобината! То е в рамките на няколко милисекунди.
                Аха... ясно, но това означава според мен, че това закъснение е фиксирано! Ако си погледнал филмчето на HONDA "офсета" e променлив и се управлява в зависимост от честотата на въртене!
                Погледни и каква плоска крива на въртящият момент има от 2000-5000rpm и то с 90% от максималната му стойност!
                Винаги са ме смайвали тия японски двигатели... през 90те години бяха направили двигател с два "пика" на въртящият момент и ако не се лъжа, май пак беше на HONDA!
                Пък относно въпросният комутатор/забавител... лесно може да се реализира с една индуктивност на малката свещ, но пак си остава фиксирано и неуправляемо закъснение...
                Have A Nice Day
                o/_______\o
                (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                []=о===о=[]

                Comment


                • #83
                  не е ли по-лесно да прочетем
                  сервизната литература предоставена от производителя

                  Comment


                  • #84
                    Пак се отплесвате в глупости.Нямаше да се обаждам повече,но сина ми и неговата компания редовно ми погаждат гадни номерца.Какво да ги правя!На по 16-17 години са,а на всичко отгоре и вече сериозни електричари.Та ми задават следния въпрос:може би искроподаването в туинг спарковете се води освен по естествените закони на електротехниката,но и в известен смисъл и от геометрията на Лобачевски.Там,както знаеме успоредните прави се пресичат и правата не винаги е наи-късото разстояние между две точки.В тоя дух теоретизират,как от запалителната система на туинг спарковете може да се получи и перпетуммобиле.Абе отговарях дълго и тъжно,за честта на форума.Върнете се на понятията:ток,напрежение,съпротивление,капацитет и индуктивност.Около това се върти всичко в електротехниката.Пак огледайте запалителната система на ТС и не я смесвайте с Японците.Те успешно крадат идеи от нас и после ги пресътворяват в дела
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                      не е ли по-лесно да прочетем
                      сервизната литература предоставена от производителя
                      Абсолютно сте прав колега и наистина първо там проверих! За съжаление като един лаик, сервизната литература която имам (eLearn) ... на връзката която е за управлението на впръскването и запалването... няма нищо (information is not provided или нещо подобно).
                      Затова тука в тази тема с колегите се опитваме да отгатнем какво става всъщност... пък ако Вие разполагате с вода от източника... ако не е голяма тайна може да я споделите! Нали за това са форумите

                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Пак се отплесвате в глупости....
                      Не ве адаш, и за да не бъда голословен, ето какво имам в предвид:
                      Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	1
Size:	87.3 Килобайта
ID:	2252859

                      Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	1
Size:	24.0 Килобайта
ID:	2252860
                      Пък относно запалването със закъснение на едната свещ при CF2 мога да кажа, че изцяло зависи от това как ECU управлява запалването в 1-4 цилиндър (респективно 2-3)секвенциално или синхронно.
                      Ако е секвенциално (в което дълбоко се съмнявам) тука има място за ... айде за сега да го наречем дискусии
                      Наздраве и на теб!
                      Have A Nice Day
                      o/_______\o
                      (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                      []=о===о=[]

                      Comment


                      • #86
                        Аз взех да се чудя дали Мотроника от онези години е достатъчно мощен (бърз), за да може да управлява бобините с разлика във времето. За евро 2 говоря.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • #87
                          Колега FADE не знам дали си прочел моя пост малко по-напред в темата мисля че там добре съм обяснил къде е последователно и каде е синхронно и само едно доуточнение към предния ми пост TWINSPARK системата при алфа цели екология а за повдигане на мощност са вкарали вариатора и DOUBLE LAYER INTAKE системата.
                          Сега относно системата при двигателя на хонда тя е измислена за двигатели с малка кубатура и съответно малък въртящ момент за да стане мотора по-пъргав и да се извлече още малко мощност като се запази малкото количество гориво което се подава, може и да е вярно на теория но аз лично не вярвам на практика да има някакъв ефект
                          Last edited by t-1000; d.m.y г., 14:23.
                          AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                          http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                          Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                          BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                          Comment


                          • #88
                            Колега специално прочетох поста Ви отново защото наистина не съм му обърнал внимание! Може би защото до тези изводи бяха достигнали някой от участниците по-горе, а аз самият след като прочетох това онова.
                            Сега не искам да се заяждам, но слагам тук изречението което не мога да разбера
                            Първоначално публикувано от t-1000 Покажи съобщение
                            ... 16 клапановите пали едната при компресия и другата при изпускане като тук свещете са разположени в средата между клапаните.Бобините са сдвоени както следва 1и4 2и3 и по този начин економисват 8-те бобини нужни да палят 8-те свещи и се реализира "wasted spark" системата......
                            Това ли според вас е последователното палене? Кой след кого пали как се задава офсета и т.н.
                            Между другото мисля, че целият пост е заимстван от Wikipedia (само предполагам разбира се)

                            Първоначално публикувано от t-1000 Покажи съобщение
                            17(килограма въдух):1(килограм въздух) докато с двете свещи може да се възпламени бедна гориво въздушна смес от рода на 20.8:1.
                            Бихте ли споделили източника на тази информация?
                            Предварително благодаря!
                            Last edited by fade; d.m.y г., 16:06.
                            Have A Nice Day
                            o/_______\o
                            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                            []=о===о=[]

                            Comment


                            • #89
                              Никаде не претендирам че аз съм го измислил това пределно ясно е че съм го прочел някаде.
                              CF2 мотор, ред на работа 1-3-4-2
                              1-ви цилиндър на компресия пали голямата свещ съответно 4-тия е на изпускане там се пали малката и обратното
                              3-ти цилиндър на компресия пали голямата свещ съответно 2-рия е на изпускане там се пали малката и обратното
                              CF3 мотор, ред на работа 1-3-4-2
                              1-ви цилиндър е на ГМТ пали голямата и малката свещ
                              1-ви цилиндър е на ДМТ пали голямата и малката свещ
                              и така за всеки един цилиндър.Датчиците за ГМТ и ДМТ са определящи кога да пали.
                              Относно инфото за гориво въздущната смес съм я чел от http://paultan.org/archives/2006/09/...ed-test-drive/ а също така и много друга информация за италянските автомобили и системите в тях даже и за такива които не са намерили приложение в Auto Italia Magazine
                              Last edited by t-1000; d.m.y г., 18:21.
                              AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                              http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                              Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                              BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                              Comment


                              • #90
                                При свързване CF3 наистина няма как да стане с 4 бобини![/quote] Те за това говорех!С останалото съм съгласен!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X