Известие

Collapse
No announcement yet.

КОЙ ЗНАЕ СЕГА ПЪК КАКВО И СТАНА?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Значи отварям туй дето е за обезвъздушаването, натискам педала, затварям го, връщам педала и така няколко пъти докато педала започне да "работи" нормално
    Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
    Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
    Audi A4 1.9 TDI

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от LeoVin4i Покажи съобщение
      Значи отварям туй дето е за обезвъздушаването, натискам педала, затварям го, връщам педала и...
      Не. Натискаш педала 4-5 пъти , държиш го натиснат , отвиваш пробката за обезвъздушаване , завиваш я и тогава пускаш педала. Повтаряш процедурата , доката почне да излиза само течност без мехурчета въздух.
      166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

      Comment


      • #18
        Зна4и може6 и сам.Процедурата е следната:намира6 едно прозра4но марку4е от система и го надиава6 на 6туцера за обезвазду6аване.Другиа му краи го забива6 в туби4ка сас спира4на те4ност.Пални6 горе казан4ето до горе,развива6 6туцера половин оборот,натиска6 педала с рака плавно неколко пати до долу и пак нагоре.От време на време поглежда6 да не ти свар6и те4носта в казан4ето.Както педала е в горно положение стиага6 6туцера,маха6 марку4ето и си ти!Така права и спира4ки и немам никви грижи.Ако вижда6 марку4ето о6те по добре.Натиска6 и вра6та6 педала докато свар6ат мехур4етата в прозра4ното марку4е.Дано да сам полезен с тоа си пост.
        164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

        Comment


        • #19
          Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
          Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
          Audi A4 1.9 TDI

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от 164 td Покажи съобщение
            Зна4и може6 и сам.Процедурата е следната:намира6 едно прозра4но марку4е от система и го надиава6 на 6туцера за обезвазду6аване.Другиа му краи го забива6 в туби4ка сас спира4на те4ност.Пални6 горе казан4ето до горе,развива6 6туцера половин оборот,натиска6 педала с рака плавно неколко пати до долу и пак нагоре.От време на време поглежда6 да не ти свар6и те4носта в казан4ето.Както педала е в горно положение стиага6 6туцера,маха6 марку4ето и си ти!Така права и спира4ки и немам никви грижи.Ако вижда6 марку4ето о6те по добре.Натиска6 и вра6та6 педала докато свар6ат мехур4етата в прозра4ното марку4е.Дано да сам полезен с тоа си пост.
            Колега това е страхотно БРАВО наистина е много полезно.
            146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

            Comment


            • #21
              А има ли значение дали капачето на съдчето за спирачната течност е отворено или затворено по време на обезвъздушаването
              Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
              Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
              Audi A4 1.9 TDI

              Comment


              • #22
                Трябва да е отворено. И един до него с бутилката да долива да не лапне въздух.
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #23
                  164 td с прозрачния мъркуч безспорно е добра идея и следващия път ще го пробвам .. На самия цилиндър има щуцер (пробка), която си е точно за обезвъздушаване!!! (На снимката, ако я увеличиш, е посочен)
                  Click image for larger version

Name:	18082008121.jpg
Views:	1
Size:	93.3 Килобайта
ID:	2244299

                  P.S. Не знам за вас .. но на мене това съединителя да не е със жило .. ами не знам плюсовете да са повече от минусите .. Да не говориме че новата помпа не е БОШ нито Бендикс. На някаква италианска фирма е .. и има някои разлики по самото цилиндърче, които ме карат да мисля, че то няма да издържи 128 хил. км. и 10 години експлоатация като това което свалих от колата , но предполагам, че времето ще покаже дали съм прав ..
                  145 ,1.6 TS

                  Comment


                  • #24
                    Ако предпазниа гумен ман6он на цилиндар4ето е здрав и не се пални с разни боклуци и пепел 6те те зарови.Това е проблема.Влиза пепелак и по4ва да става като 6лаиф паста там и за това се преебава!
                    164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                    Comment


                    • #25
                      Понеже четох повечето, ако не и всички постове за загряване на двигателя, каква трябва да е температурата на ДВГ, дали по задръстванията да стига 100 градуса... реших да промивам охладителната система. Видях, че хората са писали - правили са го, но никой не казва конкрето кой е бил използвания препарат, дали трябва да го налея в разширителния съд и да оставя колата да загреее, да отвори термостата и така да се промие цялата система .. -НИЩО подрообно. Някой може ли да помогне за това?!
                      145 ,1.6 TS

                      Comment


                      • #26
                        Виж си дат4ика на радиатора които ти вклу4ва перката.Ако е този мотор от подписа ти 100 градуса са му множко.А да промива6 системата фаида нема.Ако термостата ти е добре и перката се вклу4ва когато треба нема да има6 проблем.
                        164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от 164 td Покажи съобщение
                          Виж си дат4ика на радиатора които ти вклу4ва перката.Ако е този мотор от подписа ти 100 градуса са му множко.А да промива6 системата фаида нема.Ако термостата ти е добре и перката се вклу4ва когато треба нема да има6 проблем.

                          Значи е термостата Има ли някакви тънкости при смяна на термостат или просто вземам новия, свалям стария , монтирам новия, съединявам всичките мъркучи (и датчик като гледам има некакъв), паля и тръгвам?!?!?!
                          145 ,1.6 TS

                          Comment


                          • #28
                            Вади6,слага6,обезвазду6ава6 и си ти
                            164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                            Comment


                            • #29
                              а това обезвъздушаване как става .. тям няма щуцер, като при цилиндърчето на съединителя?!
                              145 ,1.6 TS

                              Comment


                              • #30
                                Като отвори термостата стискаи горниа марку4 кам радиатора докато загреиат марку4ите кам парното и толкоз
                                164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                                Comment

                                Working...
                                X