If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Значи отварям туй дето е за обезвъздушаването, натискам педала, затварям го, връщам педала и така няколко пъти докато педала започне да "работи" нормално
Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
Audi A4 1.9 TDI
Значи отварям туй дето е за обезвъздушаването, натискам педала, затварям го, връщам педала и...
Не. Натискаш педала 4-5 пъти , държиш го натиснат , отвиваш пробката за обезвъздушаване , завиваш я и тогава пускаш педала. Повтаряш процедурата , доката почне да излиза само течност без мехурчета въздух.
166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена
Зна4и може6 и сам.Процедурата е следната:намира6 едно прозра4но марку4е от система и го надиава6 на 6туцера за обезвазду6аване.Другиа му краи го забива6 в туби4ка сас спира4на те4ност.Пални6 горе казан4ето до горе,развива6 6туцера половин оборот,натиска6 педала с рака плавно неколко пати до долу и пак нагоре.От време на време поглежда6 да не ти свар6и те4носта в казан4ето.Както педала е в горно положение стиага6 6туцера,маха6 марку4ето и си ти!Така права и спира4ки и немам никви грижи.Ако вижда6 марку4ето о6те по добре.Натиска6 и вра6та6 педала докато свар6ат мехур4етата в прозра4ното марку4е.Дано да сам полезен с тоа си пост.
Зна4и може6 и сам.Процедурата е следната:намира6 едно прозра4но марку4е от система и го надиава6 на 6туцера за обезвазду6аване.Другиа му краи го забива6 в туби4ка сас спира4на те4ност.Пални6 горе казан4ето до горе,развива6 6туцера половин оборот,натиска6 педала с рака плавно неколко пати до долу и пак нагоре.От време на време поглежда6 да не ти свар6и те4носта в казан4ето.Както педала е в горно положение стиага6 6туцера,маха6 марку4ето и си ти!Така права и спира4ки и немам никви грижи.Ако вижда6 марку4ето о6те по добре.Натиска6 и вра6та6 педала докато свар6ат мехур4етата в прозра4ното марку4е.Дано да сам полезен с тоа си пост.
Колега това е страхотно БРАВО наистина е много полезно.
164 td с прозрачния мъркуч безспорно е добра идея и следващия път ще го пробвам .. На самия цилиндър има щуцер (пробка), която си е точно за обезвъздушаване!!! (На снимката, ако я увеличиш, е посочен)
P.S. Не знам за вас .. но на мене това съединителя да не е със жило .. ами не знам плюсовете да са повече от минусите .. Да не говориме че новата помпа не е БОШ нито Бендикс. На някаква италианска фирма е .. и има някои разлики по самото цилиндърче, които ме карат да мисля, че то няма да издържи 128 хил. км. и 10 години експлоатация като това което свалих от колата , но предполагам, че времето ще покаже дали съм прав ..
Ако предпазниа гумен ман6он на цилиндар4ето е здрав и не се пални с разни боклуци и пепел 6те те зарови.Това е проблема.Влиза пепелак и по4ва да става като 6лаиф паста там и за това се преебава!
Понеже четох повечето, ако не и всички постове за загряване на двигателя, каква трябва да е температурата на ДВГ, дали по задръстванията да стига 100 градуса... реших да промивам охладителната система. Видях, че хората са писали - правили са го, но никой не казва конкрето кой е бил използвания препарат, дали трябва да го налея в разширителния съд и да оставя колата да загреее, да отвори термостата и така да се промие цялата система .. -НИЩО подрообно. Някой може ли да помогне за това?!
Виж си дат4ика на радиатора които ти вклу4ва перката.Ако е този мотор от подписа ти 100 градуса са му множко.А да промива6 системата фаида нема.Ако термостата ти е добре и перката се вклу4ва когато треба нема да има6 проблем.
Виж си дат4ика на радиатора които ти вклу4ва перката.Ако е този мотор от подписа ти 100 градуса са му множко.А да промива6 системата фаида нема.Ако термостата ти е добре и перката се вклу4ва когато треба нема да има6 проблем.
Значи е термостата Има ли някакви тънкости при смяна на термостат или просто вземам новия, свалям стария , монтирам новия, съединявам всичките мъркучи (и датчик като гледам има некакъв), паля и тръгвам?!?!?!
Comment