Известие

Collapse
No announcement yet.

Дебитомери

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    А някой знаели колко трябва да е показанието ? Днес като ходих на диагностика показваше 6,4 кг/м (не съм сигурен за дименсията) , а майстора каза че трябва да е към 14 и бил за смяна. Има ли нещо верно в думите му?
    Дебитомера е с номер 0280217111
    Алфа Ромео 156 1.6 16V T.S. & JR Air Filter & Powerflex

    Comment


    • #62
      Мда, макар че аз доколкото четох мненията в англииския форум, там си мерят максималните показания, а не минималните.....макса на 6600 оборота трябва да е 408.....иначе и на мен досега все по 13-14 ми показва......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #63
        на място на празен ход показва толкова , 7- 14...беше го написал някои от мозъците във форума.Ако го тествате в гараж по важното според мен е да сравните графиките на осцилоскоп при рязко подаване на газ (пика и пада на кривата)Дебита 408 кг/ч се проверява в движение.При мен достигна 380кг/ч
        alfa romeo156 2.0TS 11'97

        Comment


        • #64
          Мда, в движение задължително.....замислил съм нещо като опит с намаляване на сечението на дебитомера, щото пре 2.5 например, сензора е същия, но сечението на дебитомера е по голямо......на 2.0 е па малко - ще трябва да седна да помисля какво е значението за отчитанията и да поекспериментирам с намаляне и увеличаване на сечението.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Мда, в движение задължително.....замислил съм нещо като опит с намаляване на сечението на дебитомера, щото пре 2.5 например, сензора е същия, но сечението на дебитомера е по голямо......на 2.0 е па малко - ще трябва да седна да помисля какво е значението за отчитанията и да поекспериментирам с намаляне и увеличаване на сечението.....
            На 2.5 му е по голям работния обем респективно иска повече въздух
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

            Comment


            • #66
              Моля, автора или някой модератор да коригира първия пост, че за малко да се подведа !

              Bosch 0 281 002 309
              и
              Bosch 0 280 218 019

              ползват различни сензори !

              Писано е в темата, но ако някой разчита само на 1ия пост ще бъде подведен !
              ex - 147 16v multijet

              Comment


              • #67
                Относно последния пост - снощи експериментирах точно с този дебитомер - оригинално беше на 156, 1.8, 2001 година, ЦФ3 мотора.....вървеше повече от прилично, да 3к км ми даде повече от приличен разход.....
                Снощи го махам и слагам дебитомера с който взех 2.5 двигателя - същия сензор който ползва и двойката двигател - (HFM) F00C2G2030.....а оригинално ЦФ3 беше с сензора на снимката.....само ги смених.....
                Ми смело мога да заявя че вървеше без никакви ядове, може би с една идея по добре се наемаше(макар че за това може и да си въобразявам, но със сигурност студения старт беше със сигурност по добър от уж оригиналния......Алфадиага даде сходни отчитания както на празен ход, така и при ръчка на трета до 6500 - 6600обм......тествах и двата сензора......
                Не искам да насаждам изводите който си направих, просто казвам какво съм направил, кой както иска да си го обяснява и тълкува......
                Attached Files
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                  Моля, автора или някой модератор да коригира първия пост, че за малко да се подведа !

                  Bosch 0 281 002 309
                  и
                  Bosch 0 280 218 019

                  ползват различни сензори !

                  Писано е в темата, но ако някой разчита само на 1ия пост ще бъде подведен !
                  Първоначално публикувано от pinko
                  След дълго проучване заедно с колегите от немския форум alfisti.net, а и след допитване до Bosch, вече имам абсолютно достоверна информация за дебитомерите на Бош.

                  В следните модели дебитомери Бош:

                  Bosch 0 280 217 531
                  Bosch 0 280 218 001
                  Bosch 0 280 218 004
                  Bosch 0 280 218 019
                  Bosch 0 280 218 045
                  Bosch 0 280 218 108
                  Bosch 0 281 002 182
                  Bosch 0 281 002 199
                  Bosch 0 281 002 207
                  Bosch 0 281 002 208
                  Bosch 0 281 002 308
                  Bosch 0 281 002 309

                  се вгражда един и същ сензор (HFM) F00C2G2030

                  Тоест - сензорите на изброените по-горе дебитомери са взаимозаменяеми, а много често и самите дебитомери. Просто понякога има разлика в диаметъра или формата на тръбата.

                  П.П. Вероятно има и още дебитомери с идентични сензори, но за тези съм 100% сигурен. Ако науча нещо ново, ще добавям.



                  По повод на едно скорошно запитване, направих проверка и установих, че Bosch 0 281 002 309 използва друг датчик, а именно F 00C 2G2 044, което го вади от горния списък__________________

                  Comment


                  • #69
                    Искам да попитам след като видях уж оригиналния си дебитомер с № Bosch 0 280 218 001,а в един линк кои които колега беше пуснал http://www.axm-auto.com/
                    пише че дебитомер с каталожен № Bosch 0280218019;0280218004 също стават ще има ли проблем ако го сменя с някои от тези които са посочени,че стават също а не с този

                    Артикулен номер: 0 280 218 001
                    Наименование: ВЪЗДУХОМЕР С ГОРЕЩ СЛОЙ
                    Допълнителна информация:
                    Продуктова група: MKG - Бензинови системи
                    Препоръчителна продажна цена без ДДС: 535.22 лв

                    а с този да речем;

                    Артикулен номер: 0 280 218 004
                    Наименование: ВЪЗДУХОМЕР С ГОРЕЩ СЛОЙ
                    Допълнителна информация:
                    LADA, FIAT
                    Продуктова група: MKG - Бензинови системи
                    Препоръчителна продажна цена без ДДС: 237.10 лв

                    или

                    Артикулен номер: 0 280 218 019
                    Наименование: ВЪЗДУХОМЕР С ГОРЕЩ СЛОЙ
                    Допълнителна информация:
                    Продуктова група: MKG - Бензинови системи
                    Препоръчителна продажна цена без ДДС: 113.26 лв.

                    Ще съм Ви благодарен ако си дадете мнението , малко ми е трудно да извадя все пак 530лв

                    ПС: Предварително Ви благодаря
                    sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
                    Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от stefoo Покажи съобщение
                      Искам да попитам...
                      Купуваш си 0 280 218 019 и сменяш само датчика.
                      На 019 корпуса е различен от твоя и няма да може да го сложиш целия. Развиването на болтовете го правиш с каквото намериш..
                      Аз съм така и РАБОТИ!
                      Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                      EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Bodom Покажи съобщение
                        Купуваш си 0 280 218 019 и сменяш само датчика.
                        На 019 корпуса е различен от твоя и няма да може да го сложиш целия. Развиването на болтовете го правиш с каквото намериш..
                        Аз съм така и РАБОТИ!


                        много ти благодаря за полезната информация
                        sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
                        Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

                        Comment


                        • #72
                          Ми да, 500 лева за един корпус......да не е луд....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Относно последния пост - снощи експериментирах точно с този дебитомер - оригинално беше на 156, 1.8, 2001 година, ЦФ3 мотора.....вървеше повече от прилично, да 3к км ми даде повече от приличен разход.....
                            Снощи го махам и слагам дебитомера с който взех 2.5 двигателя - същия сензор който ползва и двойката двигател - (HFM) F00C2G2030.....а оригинално ЦФ3 беше с сензора на снимката.....само ги смених.....
                            Ми смело мога да заявя че вървеше без никакви ядове, може би с една идея по добре се наемаше(макар че за това може и да си въобразявам, но със сигурност студения старт беше със сигурност по добър от уж оригиналния......Алфадиага даде сходни отчитания както на празен ход, така и при ръчка на трета до 6500 - 6600обм......тествах и двата сензора......
                            Не искам да насаждам изводите който си направих, просто казвам какво съм направил, кой както иска да си го обяснява и тълкува......
                            Компютъра не се ли обърква от различния сензор? Да не работи в сервизен режим?А нещо за разхода на гориво можеш ли да ни кажеш или още не си я засичал.Нали се сещаш че за нас ,българите , това също е важно.
                            Last edited by krasy k; d.m.y г., 18:05.
                            Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                            Avensis 2011 -2.0 D-4D

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от krasy k Покажи съобщение
                              Компютъра не се ли обърква от различния сензор? Да не работи в сервизен режим?А нещо за разхода на гориво можеш ли да ни кажеш или още не си я засичал.Нали се сещаш че за нас ,българите , това също е важно.
                              Е, чак толкоз не съм се задълбочавал, имах някакво впечатление от трите иляди километра с тая кола, смених и сензора с този като моя и по скромното ми мнение вървеше една идея по добре, ръчнах я само до съседно Богомилово че натам има една две прави на която да я изцедя на трета, пуснал съм една програма да ми записва какво става на десктопа за да мога да прекарам дебитомера и волтажа му през различните режими и после сравнявах на спокойствие.....екуто не е записвало грешки, ся разход нямаше как да засека.....бачкаше си арно, все едно си е с нормалния сензор.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #75
                                Някой да има идея дали дебитомер с номер 0280217111
                                може да се заменя с някой и дали цената му е паднала?
                                --Alfa Romeo 147 1.9JTD -- Keep walking! --
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X