Известие

Collapse
No announcement yet.

Дефектен термостат

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дефектен термостат

    Преди два дена смених термостата и разликата е никаква колата пак си държи 70-75 градуса. Четох в една тема ,че може да не е обезвъздушена добре ,а в друга тема ,че системата се обезвъздушава от самосебе си ,а вече минах около 200 км !?!
    Кой са другите възможни причини колата да не загрява ? Термостата е BEHR Made in Italy.
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Fiat Bravo II 1.4 90hp
    sigpic
    Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

  • #2
    Само по уред ли е толкова или и по компютър?
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      Ми това е по уреда на таблото ,но когато стигне 90-92 градуса и перката се включва ,та по това съдя ,че ми е вярно уредчето .
      Има малко подобрение с тоя термостат ,защото със старият колата стигаше 70 градуса чак след 6-7 километра движение ,а сега за значително по малко.
      Last edited by mochko1; d.m.y г., 20:09.
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Fiat Bravo II 1.4 90hp
      sigpic
      Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

      Comment


      • #4
        Не се обезвъздушава сама.
        sigpic
        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

        Comment


        • #5
          А каква беше процедурата по обезвъздушаване. "Отварям капачката ,паля ,чакам да включи и изключи перката и доливам ако има нужда" ???
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Fiat Bravo II 1.4 90hp
          sigpic
          Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

          Comment


          • #6
            Трябва да имаш "пробка" горе в ляво на радиатора.Развиваш да излезе въздуха и доливаш.
            sigpic
            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
              А каква беше процедурата по обезвъздушаване. "Отварям капачката ,паля ,чакам да включи и изключи перката и доливам ако има нужда" ???
              Да . И парното на МАХ докато пусне перката
              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

              Comment


              • #8
                Тая пробка незнам дали я имам ,защото над целият радиатор има метална планка на която се подпира капака и фактически горната страна на радиатора не се вижда ,но пак ще проверя за да съм 100% сигурен.
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Fiat Bravo II 1.4 90hp
                sigpic
                Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                Comment


                • #9
                  Тя не е отгоре а отзад в горната част на радиатора.Преди това загрей мотора докато отвори термостата и отвори парното.
                  sigpic
                  "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                    Тая пробка незнам дали я имам ,защото над целият радиатор има метална планка на която се подпира капака и фактически горната страна на радиатора не се вижда ,но пак ще проверя за да съм 100% сигурен.
                    Днес с това се занимавах колега. Пускаш парното на макс. Отваряш капачката и палиш колата. Чакаш да вигне 90 градуса и през малкото маркуче да излезе въздуха и да тръгне да върви течността. Подавай газ от дросела през това време до 3000 оборота да може помпата да върти по-бързо и гледай в казанчето да доливаш като намалее. После затваряш капачката и бутваш двата маркуча на радиатора трябва да са топли. Оставяш да поработи със затворена капачак докато двигне налягане в системата и гледаш от малкото маркуче дали влиза антифриз в казанчето. Трябва да върви по малко, но постояно. Да циркулира. Това с перката го заеби. Тя може да включи, а радиатора пак да е студен.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      я да видим сега кой не ползва търсачката???

                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=793

                      писано е преди 3 години
                      ми малко тряабва да се чете шгое
                      не мое сека година едни и същи въпроси да им се отговоря ...
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                        я да видим сега кой не ползва търсачката???

                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=793

                        писано е преди 3 години
                        ми малко тряабва да се чете шгое
                        не мое сека година едни и същи въпроси да им се отговоря ...
                        Ooппссс извинявам се прочетох само скорошните теми с ключова дума 'термостат'

                        И още едно въпросче ,долях доста концентрат на -80 градуса а нямах вода под ръка да разреждам ,трябва ли да разредя или мога да си карам така на -80 ?
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Fiat Bravo II 1.4 90hp
                        sigpic
                        Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                        Comment


                        • #13
                          може, може....
                          споко, из така си карам... разправят, че се разяждали гумените съединения;
                          ама да ти кажа на един приятел му замръзна 'антифриза' на - 3-4 след някакво разреждане, при което би трябвало да е станал -30....
                          айде гатанка: твоите -80 колко реално са?...
                          166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
                          x145 1.6 boxer

                          Comment


                          • #14
                            Ако искате да си тествате охладителната течност най-лесно става в замразителната камера на хладилника, там е -18.
                            sigpic
                            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                            Comment


                            • #15
                              ще ме извинявате,ама температура -80 градуса на антифриза няма. най-ниската температура се получава при съотношение 66-67% концентрат, ако концентрата е повече от това ,температурата на замръзване тръгва нагоре. трябва да се чете етикета.
                              точка

                              Comment

                              Working...
                              X