Известие

Collapse
No announcement yet.

кажете какво мислите по отношение на това чудо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
    Е аз пък немога да се съглася с теб ,колите в серийно производство ги правят така ,че да издържят максимално дълго време а ако са чипосани и с спортен филтър им се скъсява живота а и не съ пригодени за това ! Бе изобщо това е дълга тема ,а и няма смисъл да се разисква в карайна сметка всеки си рещява сам за себеси какво да прави с колата си ние просто изказваме мнение и наникого неказваме какво да прави !
    Аз няма да споря но тук не си съвсем прав примерно един не чипосан TS при високи скорости и обороти обеднява много сместа в следствие на което се получават детонации и дупки в буталата ако примерно TS-а е с качествен чип това не може да се случи примерно. А и колите се правят да издържат много това до някъде е вярно но се правят да отговарят на различните еко норми които удушават моторите а и са така направени че да могат да се карат примерно и с по ниско октанов бензин това не означава че примерно чипа увеличава живота на двигателя но не мисля че го скъсява кой знае колко.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
      Ами аз пък мисля че ти като инж. би трябвало да знаеш ориентировъчно от коя драка какъв заек би могъл да изскочи!
      Специално от тази може да изскочи някой голям и скъпо струващ! Пак искам да ти обърна внимание това нещо там би трябвало да се върти с 65К оборота (доколкото разбирам италиански).Не говорим изобщо, че има моторче вътре. Знаеш, че при високи обороти скоростта на въздуха в колекторите е свръхзвукова! Пак ще се повторя: Ако това китайско "нещо" счупи оста вследствие дисбаланс или прецесия от износване на оста ще си събираш клапаните в изпускателния колектор!
      А ти като сещащ се инженер били ми споделил коя сила ще я накара тази перка да се върти с 65к оборота това не са изпускателни газове. И ако случайно се завърти с толкова основния и проблем ще е смазването а не баланса на лопатките. И там кудето учих съм говорил с много преподаватели с повечето съм даже и приятел като питаш дали филтър и чип качват мощността на двигателя и ти казват стига с глупости нищо не правят но в действителност ноще да докараш около 5к.с. от двете работи заедно. Пак ти казвам интересен ми е ефекта от това нещо а и колата си е моя
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
        ... Пак ти казвам интересен ми е ефекта от това нещо а и колата си е моя
        Абсолютно си прав колата си е твоя! Аз като "сещащ" се инженер казвам:
        Ефекта ще бъде само звуков!
        След като го пробваш съм нетърпелив да чуя и твоето (надявам се безпристрастно) мнение, а най-добре безпристрастното мнение на един дино-тест
        Успех!

        Първоначално публикувано от JJJ Покажи съобщение
        С това не съм съгласен! Свръхзвукови скорости се получават само в ограничени зони и то при определени режими. Принципно никой не иска свръхзвукови скорости в пълнителния колектор.
        Съгласен съм колега така е, но с това локално стеснение ми се струва, че свръхзвуковите режими и скорости може и да се увеличат!

        И да, разбира се, че няма да се върти с 65К оборота... това са... просто се занасях!
        Have A Nice Day
        o/_______\o
        (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
        []=о===о=[]

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
          ...Съгласен съм колега така е, но с това локално стеснение ми се струва, че свръхзвуковите режими и скорости може и да се увеличат!
          Остави, за съвсем друго “говоря”. Тази дискусия изобщо не е за тази тема!
          Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

          Comment

          Working...
          X