Известие

Collapse
No announcement yet.

Налягане на горивото?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    В крайна сметка помпата работи ли когато ключа е само на контакт или заработва само за една секунда както пише в описанието?
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

    Comment


    • #77
      В кое описание пише пък 1 секунда? На контакт работи няколко секунди и спира. Тя не трябва да работи постояно.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        В кое описание пише пък 1 секунда? На контакт работи няколко секунди и спира. Тя не трябва да работи постояно.
        scan0010_1.JPG
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от ksf Покажи съобщение
          scan0010_1.JPG
          Ми 3, 4 секунди работи.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Ми 3, 4 секунди работи.
            Точно така!Помпата работи 3-4 секунди и ако няма сигнал от импулсния датчик спира.Резервоарче или рейка е едно и също.Ако вкарва въздух е по- вероятно да е регулатора за налягане.Самата помпа няма нужда да я разглобяваш.Просто откачи маркуча от нея и го надуй.Сега се сещам и нещо друго.Това може да го прави и от горивния филтър.Понадуй го и него!Виж му връзките!Успех!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              друго.Това може да го прави и от горивния филтър.Понадуй го и него!
              Такова нещо на ТС няма!
              Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
              ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
              Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
                Такова нещо на ТС няма!
                Искаш да кажеш,че от помпата бензина отива директно в рейката без да се филтрира бензина!?
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #83
                  Регулатора е в помпата и филтър няма. Има цедка на помпата. Това е.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Искаш да кажеш,че от помпата бензина отива директно в рейката без да се филтрира бензина!?
                    Логично, щом помпата е потопена в резервоара, за чий х.. ти е филтър след нея

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Искаш да кажеш,че от помпата бензина отива директно в рейката без да се филтрира бензина!?
                      Баш това искам да кажа.
                      Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                      ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                      Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                        Логично, щом помпата е потопена в резервоара, за чий х.. ти е филтър след нея
                        Най-малкото за да филтрира боклуците,които се отделят от самата помпа при работата и!Филтъра на входа на помпата служи да предпазва самата помпа и не е толкова фин,колкото тоя след нея.Ако наистина е вярно,това,което казвате,то то си е чиста техническа глупост.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Най-малкото за да филтрира боклуците,които се отделят от самата помпа при работата и!Филтъра на входа на помпата служи да предпазва самата помпа и не е толкова фин,колкото тоя след нея.Ако наистина е вярно,това,което казвате,то то си е чиста техническа глупост.
                          Повярвай цедката е много финна. Пробвал съм да слагам филтър. За 10 000 км беше като нов. И го разкарах естествено.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Повярвай цедката е много финна. Пробвал съм да слагам филтър. За 10 000 км беше като нов. И го разкарах естествено.
                            Щом си го правил,сигурно е така.Туинспаркове съм карал доста,три на брой 156,но не съм правил по тях нищо,дори и смяна на масло,защото бяха гаранционни,така,че си останах бос по тях.Логичното за мене е да има филтър.Идеята ми е,че при работата на помпата се износва и ако в нормалната и работа частиците са пренебрежимо дребни,на края почти се разлагат и колектора и четките,при някои лакирани намотки и парченца лак,изолация и друг боклук.
                            Все пак ,благодаря за уточнението!
                            Лека седмица!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #89
                              Е не е и в това проблема. Преди няколко дни разглобих помпата и регулатора и смених едни гумички и я затворих пак. 2 дена колата работи добре. Но от вчера пак същата работа. Взех нов дебитомер. Колата започна да пали нормално. Но първите 20 секунди ако тръгвам без газ няма мощност и иска да гасне. Трябва да тръгна от 1500 оборота за да няма ядове.

                              Некъв друг кахър има. На края мисля да сменя гранитурите по всмукателния, изпускателния колектор и на капака на клапаните.

                              Исках просто да кажа, че ефект от помпата няма. Пробвах дажеда изпразня цялата система от бензина. включих после маркучите и запали веднага при топъл двигател. Явно помпата доста бързо си качва горивото. Бях сложил и допълнителен възвратен клапан. Даже и все още е на колата, но ще го махам.

                              Просто исках да кажа, че проблема ми не се оправи по този начин за да не го търсят и други там. Дори и с въздух в системата колата пак трябва да запали. Прекарва го много бързо.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Е не е и в това проблема. Преди няколко дни разглобих помпата и регулатора и смених едни гумички и я затворих пак. 2 дена колата работи добре. Но от вчера пак същата работа. Взех нов дебитомер. Колата започна да пали нормално. Но първите 20 секунди ако тръгвам без газ няма мощност и иска да гасне. Трябва да тръгна от 1500 оборота за да няма ядове.

                                Некъв друг кахър има. На края мисля да сменя гранитурите по всмукателния, изпускателния колектор и на капака на клапаните.

                                Исках просто да кажа, че ефект от помпата няма. Пробвах дажеда изпразня цялата система от бензина. включих после маркучите и запали веднага при топъл двигател. Явно помпата доста бързо си качва горивото. Бях сложил и допълнителен възвратен клапан. Даже и все още е на колата, но ще го махам.

                                Просто исках да кажа, че проблема ми не се оправи по този начин за да не го търсят и други там. Дори и с въздух в системата колата пак трябва да запали. Прекарва го много бързо.
                                Ти пробвали дали това нещо ще го има и с друг температурен датчик (този който дава инфо за температурата на мотора на компа). Казваш че си сменил дебитомер намери и пробвай с друг така правят колите като са със зацапан дебитомер.
                                156 1,8 ТS 99
                                Nissan Murano 2005

                                Comment

                                Working...
                                X