В крайна сметка помпата работи ли когато ключа е само на контакт или заработва само за една секунда както пише в описанието?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Налягане на горивото?
Collapse
X
-
В кое описание пише пък 1 секунда? На контакт работи няколко секунди и спира. Тя не трябва да работи постояно.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеВ кое описание пише пък 1 секунда? На контакт работи няколко секунди и спира. Тя не трябва да работи постояно.Alfa Romeo 156 2.0 TS `99
Comment
-
Първоначално публикувано от ksf Покажи съобщениеscan0010_1.JPGDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеМи 3, 4 секунди работи.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениедруго.Това може да го прави и от горивния филтър.Понадуй го и него!Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"
Comment
-
Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщениеТакова нещо на ТС няма!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Регулатора е в помпата и филтър няма. Има цедка на помпата. Това е.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеИскаш да кажеш,че от помпата бензина отива директно в рейката без да се филтрира бензина!?
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеИскаш да кажеш,че от помпата бензина отива директно в рейката без да се филтрира бензина!?Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеЛогично, щом помпата е потопена в резервоара, за чий х.. ти е филтър след неяНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеНай-малкото за да филтрира боклуците,които се отделят от самата помпа при работата и!Филтъра на входа на помпата служи да предпазва самата помпа и не е толкова фин,колкото тоя след нея.Ако наистина е вярно,това,което казвате,то то си е чиста техническа глупост.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеПовярвай цедката е много финна. Пробвал съм да слагам филтър. За 10 000 км беше като нов. И го разкарах естествено.
Все пак ,благодаря за уточнението!
Лека седмица!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Е не е и в това проблема. Преди няколко дни разглобих помпата и регулатора и смених едни гумички и я затворих пак. 2 дена колата работи добре. Но от вчера пак същата работа. Взех нов дебитомер. Колата започна да пали нормално. Но първите 20 секунди ако тръгвам без газ няма мощност и иска да гасне. Трябва да тръгна от 1500 оборота за да няма ядове.
Некъв друг кахър има. На края мисля да сменя гранитурите по всмукателния, изпускателния колектор и на капака на клапаните.
Исках просто да кажа, че ефект от помпата няма. Пробвах дажеда изпразня цялата система от бензина. включих после маркучите и запали веднага при топъл двигател. Явно помпата доста бързо си качва горивото. Бях сложил и допълнителен възвратен клапан. Даже и все още е на колата, но ще го махам.
Просто исках да кажа, че проблема ми не се оправи по този начин за да не го търсят и други там. Дори и с въздух в системата колата пак трябва да запали. Прекарва го много бързо.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеЕ не е и в това проблема. Преди няколко дни разглобих помпата и регулатора и смених едни гумички и я затворих пак. 2 дена колата работи добре. Но от вчера пак същата работа. Взех нов дебитомер. Колата започна да пали нормално. Но първите 20 секунди ако тръгвам без газ няма мощност и иска да гасне. Трябва да тръгна от 1500 оборота за да няма ядове.
Некъв друг кахър има. На края мисля да сменя гранитурите по всмукателния, изпускателния колектор и на капака на клапаните.
Исках просто да кажа, че ефект от помпата няма. Пробвах дажеда изпразня цялата система от бензина. включих после маркучите и запали веднага при топъл двигател. Явно помпата доста бързо си качва горивото. Бях сложил и допълнителен възвратен клапан. Даже и все още е на колата, но ще го махам.
Просто исках да кажа, че проблема ми не се оправи по този начин за да не го търсят и други там. Дори и с въздух в системата колата пак трябва да запали. Прекарва го много бързо.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
Comment