Известие

Collapse
No announcement yet.

За и против газта - разсъждения

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Crusader
    Първоначално публикувано от Mury_alfata
    Плюс че след известно време хвърляш целия инжекцион в кофата,бензинова помпа и т.н.
    Тва уекинко не е така, просто няма причина това да се случи! Единственото което може, повтарям може да се случи е да запече някоя дюза, но това е проблем чоето решение е 15 лв. А на помпата какъв и е проблема, нали си работи, само трябва да има 10-15 литра бензин в резервоара. Виж на ламбдата и се е#@$а майката, но тя на газ не ти трябва, е освен ако не си с ламбда контрол /аз го смятам за излишен ->мое мнение/
    Газовия инжекцион си е ОК работа, само че не знам що у Булгаристан той струва 1ХХХ лв. а той едва ли струва повече от конвенционална уредба от второ поколение! Пък и има руски газови инжекцион, които нямат даже испарител а от това цената още пада!
    Проблема с газ може да стане МНОГО сериозен.
    Мислиш че с 10-15 лв ще се разминеш при дефект в дюза ? Да, ако стане само с почистване. Нова е доста (пъти) повече. Бензинова помпа (редовния проблем на газаджийките) - 10-15 литра бензин да имало - т.е. да обира постоянно утайките от резервоара = рецепта за смяна на помпа.
    Проблема не е в газта. А в газаджиите и собствениците. Правилен реглаж и правилна експлоатация:
    при неправилен реглаж - гърмежи в дебитомера
    палете винаги на бензин - да загрее колата - после газ, това не е случайно и хитрости от рода "ама тя си пали на газ" бъркат във вашия джоб после....

    ПП: Има и друг подход - продаваме колата и следващия се оправя... типично по български в духа на "добрия стопанин".
    Нищо лично Крусейдър, не се засягай - тирадата ми е по принцип - просто цитирах.
    пред Админите... със сапун !

    Comment


    • #32
      Не се засягам колега, но толкова време не съм имал сериозни проблеми с газовите уредби, пък и последното не се отнася за мен, последната кола ми я купи мой колега от поделението, до сега човека само добри отзиви има а го виждам всеки ден!
      Верно че ако си замине дюза работата става с пари, но тя може да умре и на бензин, същата работа е и с помпите.
      Интересното е че предната кола ми е правила детонации само когато съм се писал на хитър и съм и завивал кранчето и го правеше при 100км./ч. ->щот натискам газта а изпарителя не пуска достатъчно. Сегашната още не гърмяла, но да не дава господ че тая е с дебитомер и двете са били а автоматичен ключ и винаги са палели на бенз. и като "отлепи стрелката" газ до 2500 об. и си превключва /наложи се да си регулирам ключовете за да превключват по късно че оригинално са на 1800/.
      Аз и на друго място го казах, но тая като я поотворя върви по-добре от колкото на бенз. -> факт, но ми гори 15->факт.
      Пък отайки в резервоара не остават много много, щото на 100л. газ си отиват и 10л. бензин /засечено миналия месец/, но това е щото я карам на бензин докъто позагрее!
      Пак казвам 4 коли на газ са ми минали през ръцете /от тях 2 Алфи/ до сега сериозни ядове не съм имал!
      Mitsubishi Outlander
      Mitsubishi Space Star
      Daihatsu Terios

      Comment


      • #33
        За туй че си отиват дюзи и на бензин - да, може да се случи но разликите са сериозни - при газта:
        дюзата НЕ се охлажда
        дюзата не се смазва (то па голямото смазване ама все пак)

        10 бензин на 100 газ - ето туй имах предвид - така е добре примерно. Но ако караш 1 година с 10 кила бензин "за всеки случай" - белята е само въпрос на време.
        пред Админите... със сапун !

        Comment


        • #34
          Значи току що направих една проста сметка. Ако карам кола (например Алфа 155 2.0 или 145 1.4 ТС), кято ми харчи 11/100 бензин и минавам 2000 км месечно само градско. В такъв случай ще давам 20х11х1.77=390 лева за бензин месечно. Ако сложа газ, ще ми гори поне 13/100. Така: 20х13х0,98=255 лева. Разликата става 135 лева. Е, извинявайте, ама според мен човек, когото толкова го бъркат 135 лева месечно и му се налага да кара толкова, не би трябвало да си купува Алфа . Има и други марки, има и градски транспорт (за такива като мен например ).
          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от koolio
            Значи току що направих една проста сметка. Ако карам кола (например Алфа 155 2.0 или 145 1.4 ТС), кято ми харчи 11/100 бензин и минавам 2000 км месечно само градско. В такъв случай ще давам 20х11х1.77=390 лева за бензин месечно. Ако сложа газ, ще ми гори поне 13/100. Така: 20х13х0,98=255 лева. Разликата става 135 лева. Е, извинявайте, ама според мен човек, когото толкова го бъркат 135 лева месечно и му се налага да кара толкова, не би трябвало да си купува Алфа . Има и други марки, има и градски транспорт (за такива като мен например ).
            хах колега мисля 4е за всеки един от нас (българ4етата) дето кара кола на над 4-5 години го бъркат 135 лева на месец а ако ще стои кенефа пред блока или у гаража а аз с тролея моите извинения ама по добре да нямам кола
            а по темата : зна4и аз мисля 4е теми като тая са абсолютна боза а колите са си ваши и мисля 4е всеки сам може да вземе решение дали да си слага газ или ядрен котел у багажника

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от koolio
              Значи току що направих една проста сметка. Ако карам кола (например Алфа 155 2.0 или 145 1.4 ТС), кято ми харчи 11/100 бензин и минавам 2000 км месечно само градско. В такъв случай ще давам 20х11х1.77=390 лева за бензин месечно. Ако сложа газ, ще ми гори поне 13/100. Така: 20х13х0,98=255 лева. Разликата става 135 лева. Е, извинявайте, ама според мен човек, когото толкова го бъркат 135 лева месечно и му се налага да кара толкова, не би трябвало да си купува Алфа . Има и други марки, има и градски транспорт (за такива като мен например ).
              Колега, ако теб не те бъркат 135лв./м. може да ги пуснеш в касичката на КАРБ
              sigpic

              Comment


              • #37
                Засега ме бъркат, колега, и си пътувам с градския транспорт. Иначе мнението ми може да не е много комптентно, но като гледам бая хора от форума имат подобно становище, така че всеки си знае за себе си. Ама нали затоа е форум, да обсъждаме .
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • #38
                  за 135лв ли говорим? като гледам как колегите, един през друг имат проблеми с колите, на един не му вървяла, на друг проблем с дебитомер или каквото и да е! Харчат се доста пари по сервизи, части и тн! И накрая за 135 правим въпрос? Еми градския е прав! Който е взимал алфа да си е правил сметка!
                  Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

                  Comment


                  • #39
                    pent, 135/месечно=1620 годишно.
                    За тия пари ще си сменяш ходовата част и ще си правиш основен ремонт всяка година (зависи от бракмата де).
                    Разходите ми за гориво за бензин доскоро се свеждаха до 65лв/мес.
                    пред Админите... със сапун !

                    Comment


                    • #40
                      Тия 135 лева са разликата ако караш 2000 км месечно само градско . Или около 24000 годишно. Ако правят такъв пробег, хората обикновено си купуват дизел или малолитражка . И доколкото видях в анкетата, хора, които минават по толкова и то само градско, са единици.4
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #41
                        мом4ета теи като 4ета сега и ви се 4удя зна4и като е алфа не може на газ така ли егааа хората какви по сериозни коли карат на газ а ние с алфите не да не би да са нещо специално дееба или го обръщаме на секта а газта за голфове така ли ?
                        п.с. не ми отговаряите няма смисъл аз ли4но не карам на газ щото имам дизел но ако тряя давам всеки месец по 100-150 лева пове4е не бих се замислил ама грам

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от koolio
                          Тия 135 лева са разликата ако караш 2000 км месечно само градско . Или около 24000 годишно. Ако правят такъв пробег, хората обикновено си купуват дизел или малолитражка . И доколкото видях в анкетата, хора, които минават по толкова и то само градско, са единици.4
                          Аз карам по 2000 км месечно градско и наистина по-добре е дизел, ама няма. Затова взех с ГАЗ, ама не слагана в България.
                          Инече Фиат Пунто много ме кефи. Карах едно за 2-3 седмици и среден разход около 7. Беше 75 коня

                          П.С. А и дизела не е много евтин за подръжка, а за ремонт на двигателя, направо майка плаче. Направо 2000 лв.
                          "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                          Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                          Opel Astra J GTC

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                            мом4ета теи като 4ета сега и ви се 4удя зна4и като е алфа не може на газ така ли егааа хората какви по сериозни коли карат на газ а ние с алфите не да не би да са нещо специално дееба или го обръщаме на секта а газта за голфове така ли ?
                            п.с. не ми отговаряите няма смисъл аз ли4но не карам на газ щото имам дизел но ако тряя давам всеки месец по 100-150 лева пове4е не бих се замислил ама грам
                            Ама не говоря специално за Алфа бе човек, въпросът е принципен. За която и да е кола газта е допълнително усложнение, затова трябва да се замисли човек много сериозно струва ли си . И аз не съм краен противник на газта, в смисъл че ако наистина няма накъде и аз бих си сложил. А конкретно за Алфа- ами някакси тъпо ми звучи да си купиш спортна кола и да я скопиш. Но така мисля сега, щото не ми е дошло до главата. Но пак, ако ще карам на газ бих си купил Фиат примерно. Идеята ми беше, че газта е много крайна мярка.
                            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от koolio
                              Тия 135 лева са разликата ако караш 2000 км месечно само градско . Или около 24000 годишно. Ако правят такъв пробег, хората обикновено си купуват дизел или малолитражка . И доколкото видях в анкетата, хора, които минават по толкова и то само градско, са единици.4
                              я сподели защо да си купувам дизел като искам да не е дизел,защо да си взимам малолитражка като мога си карам многолитражката(образно казано).искам да карам алфа,карам алфа и на какво я карам си е мой проблем,ако искам и по инерция ше я пускам,но да си я държа само на бенз и да ми стои пред блока няма да се получи

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от MrXzender
                                Първоначално публикувано от koolio
                                Тия 135 лева са разликата ако караш 2000 км месечно само градско . Или около 24000 годишно. Ако правят такъв пробег, хората обикновено си купуват дизел или малолитражка . И доколкото видях в анкетата, хора, които минават по толкова и то само градско, са единици.4
                                я сподели защо да си купувам дизел като искам да не е дизел,защо да си взимам малолитражка като мога си карам многолитражката(образно казано).искам да карам алфа,карам алфа и на какво я карам си е мой проблем,ако искам и по инерция ше я пускам,но да си я държа само на бенз и да ми стои пред блока няма да се получи
                                ОК, разрешавам, карай си ! Що се впрягаш толкоз бе човек, всеки сам си прави сметката. Просто написах моите разсъждения по въпроса и пак си мисля, че има истина в тях.
                                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                                Comment

                                Working...
                                X