Известие

Collapse
No announcement yet.

Възможно ли е при студент старт...?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от oem
    Абе вие тука си мислите, че сме некви аборигени ли? Електрониката работи перфектно! 100% Измерено е всичко.
    Ние не си мислим нищо, ние правим заключения на база на това което вие пишете! Изхождайки от тази база можем да кажем, че няколкократно сте доказали какви сте!
    Това което си написал по-горе също е...
    Дали електрониката работи пИрфектно може да се разбере единствено с тестово изпитание на EКУ! Имам предвид, не на двигателя, а само ЕКУ на тестер сертифициран от фирмата BOSCH! Така, че хайде малко да изпуснеш парата!

    Първоначално публикувано от oem
    Мислите, че проблема е елементарен и Вие ще го решите от раз ли?
    Аз лично смятам, че проблема наистина е елементарен и точно затова не можете да го решите! Моята скромна практика (и то не само с ДВГ а изобщо в машиностроенето), това показва, че най-трудни за откриване са точно такива "елементарни" проблеми!
    Have A Nice Day
    o/_______\o
    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
    []=о===о=[]

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
      Аз лично смятам, че проблема наистина е елементарен и точно затова не можете да го решите! Моята скромна практика (и то не само с ДВГ а изобщо в машиностроенето), това показва, че най-трудни за откриване са точно такива "елементарни" проблеми!
      Подкрепям, стигнал съм до същия извод....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #78
        Да. Съгласен съм с това, че малките проблеми най-трудно се откриват.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от oem
          Ми аз пак е ще го свалям. Новата гарнитура протече и тя.
          И ми е смешно,ама и ми е мъчно за теб.
          Понеже темата стана 10 стр., а не си спомням какво си казал за дебитомера, искам да те питам, дали си опитвал да палиш без него?
          sigpic
          "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

          Comment


          • #80
            Добре е зацепването. М/у другото не си купувайте гарнитури AJUSA

            Дебитомера е огън.

            Всички сензори както казах работят перфектно.

            Единствено сутрин пали нормално с откачен температурен сензор, който си отчита напълно вярно.

            Днес се сетих как да опиша звука на мотора сутрин. Освен глъхненето и пукането в изпускателните колектори се чува звук на разтракани сегменти, като на балканче или пък като чукане на аванс на жигули. Ей така работи, докато не мина първите 4000 оборота в движение.
            Last edited by oem; d.m.y г., 22:48.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #81
              Виж дали нямаш огънат пин на куплунзите на централата при ваденето и слагането им. При мен майсторите ми го бяха сътворили този проблем

              Comment


              • #82
                Не мислете че неискам да помагам нямам време за това!

                Първо евала на колегата fade има солидни знания и много добра логика

                И престанете да ме плюете че неискам да ви помогна ! както сами виждате след един милион измервания диагностициране на проблем не се прави с хвърляне на боб особенно във форум Неискам да давам мнения просто защото виждате колко важни подробности са написани на 10 страници за 2 месеца - тези неща се виждат за 10 минути ако колата е до мен. И искам да попитам вие като измерихте всичко по тая кола даже и фазите решихте че и пречат на студеното палене сетихте ли се да измерите смес? сетихте ли се да измерите с тоя осцилоскоп какво подава екуто като импулс на дюзите и какво е реално? сетихте ли се да замерите сутрин налягане на маслото в тая глава дали въобще има? в тоя ред на мисли след като се откачи температурния датчик и колата се оправя и значи имаме понижено количество гориво и може би грешка в аванса на колата - следователно проверяваме дюзите какви ги вършат (вкл. и дебита им), дебита на помпата на студено захранванията на дюзите и помпата, целостта на управляващите маси на всички тези елементи и плюсовете им (особенно на помпата и дюзите). Добре е някой да се сети да види сигналите на датчиците на разпр. и коляновия вал и как се синхронизират сигналите им(вкл. как работят на топло и студено). Не ми се обеснява как се проверяват бубините ма най лесно е вземете едни нови и пробвайте защото тая работа с тропания и чукания и смущения в разни компоненти ми мяза на драма в бубина която ебава плюса или масата на на цялата инжекция(не е много вероятно понеже под натоварване щеше да става страшно но е възможно). Не на последно място тва с първите 4000 оборота ме навежда силно на мисълта за налягането на маслото в главата и помисли дали проблема не е свързан с пробега на маслото ? И все пак какво е маслото ? За вариятора случвало ми се е да глъхне кола от вариятор ама беше и неправилно зацепена и вариятора се чуваше на две пресечки постоянно тропане, много малка да не кажа нищожна е тая вероятност при теб просто защото си помисли какво се случва когато ремъка напъне шайбата и фазата се измести би трябвало даже да стане по добре Айде сега псувайте ме ма по-добре вие отколкото жената дето ме чака с точилката в другата стая
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от oem
                  Нямам. Гледал съм, почистил съм ги даже. Всичко е ток.

                  Днес или утре ще ходя да меря компресията в цилиндите.
                  Що не мериш компресия чак след като почне да харчи масло при ТС-а първо заминават маслените сегменти
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #84
                    Тва със сондата го забравете като вероятност софтуера не позволява да се взима сондата под внимание първите 20 секунди след кранкинг режим (демек палене) и след определена температура
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #85
                      Налягане на маслото е добре. няма смущения на бубините, нито на дюзите. Днес ще ходя да взема една ваничка с препарат и ще ги пусна дюзите да се мият.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                        Не мислете че неискам да помагам нямам време за това!

                        Първо евала на колегата fade има солидни знания и много добра логика

                        И престанете да ме плюете че неискам да ви помогна ! както сами виждате след един милион измервания диагностициране на проблем не се прави с хвърляне на боб особенно във форум Неискам да давам мнения просто защото виждате колко важни подробности са написани на 10 страници за 2 месеца - тези неща се виждат за 10 минути ако колата е до мен. И искам да попитам вие като измерихте всичко по тая кола даже и фазите решихте че и пречат на студеното палене сетихте ли се да измерите смес? сетихте ли се да измерите с тоя осцилоскоп какво подава екуто като импулс на дюзите и какво е реално? сетихте ли се да замерите сутрин налягане на маслото в тая глава дали въобще има? в тоя ред на мисли след като се откачи температурния датчик и колата се оправя и значи имаме понижено количество гориво и може би грешка в аванса на колата - следователно проверяваме дюзите какви ги вършат (вкл. и дебита им), дебита на помпата на студено захранванията на дюзите и помпата, целостта на управляващите маси на всички тези елементи и плюсовете им (особенно на помпата и дюзите). Добре е някой да се сети да види сигналите на датчиците на разпр. и коляновия вал и как се синхронизират сигналите им(вкл. как работят на топло и студено). Не ми се обеснява как се проверяват бубините ма най лесно е вземете едни нови и пробвайте защото тая работа с тропания и чукания и смущения в разни компоненти ми мяза на драма в бубина която ебава плюса или масата на на цялата инжекция(не е много вероятно понеже под натоварване щеше да става страшно но е възможно). Не на последно място тва с първите 4000 оборота ме навежда силно на мисълта за налягането на маслото в главата и помисли дали проблема не е свързан с пробега на маслото ? И все пак какво е маслото ? За вариятора случвало ми се е да глъхне кола от вариятор ама беше и неправилно зацепена и вариятора се чуваше на две пресечки постоянно тропане, много малка да не кажа нищожна е тая вероятност при теб просто защото си помисли какво се случва когато ремъка напъне шайбата и фазата се измести би трябвало даже да стане по добре Айде сега псувайте ме ма по-добре вие отколкото жената дето ме чака с точилката в другата стая
                        Защо се ядосваш, и го приемаш лично?Тук май никой не ти е споменал името, еле пък да те плюе /освен ако не се случва нещо на лично/.

                        Сигурно си забелязал че според oem, всичко работи перфектно, и повече от прекрасно.

                        Темата е отворена за всички, които искат да хвърлят бобец.

                        п.п. Не работим всички в сервиз.Нека си имаме уважение.
                        sigpic
                        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                        Comment


                        • #87
                          Да, никой не е казал нищо против теб Бобо. Ясно е, че от разстояние диагностика няма как да се направи. Аз пиша тука за да кажа какво съм проверил и евентуално пропускам да проверя и някой да ме подсети. Пределно ясно ми е, че никой няма да ми намеир проблема така от разстояние и ако сам не си го намеря нама как.

                          Тази вечер ще чистя дюзите и ще видим какво ще стане.

                          С най-добри чуства към всички във форума . Към fade специално, въпреки, че е малко препрян и се нервира от време на време... Черпя го бира... абе всички Ви чепря бира
                          Last edited by oem; d.m.y г., 09:41.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #88
                            Черпя го бира... абе всички Ви чепря бира
                            Кога
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Кога
                              Ами.... ... незнам...
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                                Кога
                                Мани, мани ... Откакто се помня, все пиян ходя ...

                                Comment

                                Working...
                                X