Известие

Collapse
No announcement yet.

Възможно ли е при студент старт...?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    Има, има и гарнитурка......
    Някой ще ми обясни ли каква е логиката между изпускане на изпускателната гарнитура и давенето сутрин - освен че ламбадата получава нереални стойности, какво друго?????
    Малко ли е?

    Comment


    • ЕКУ-то не взема под внимание ламбдата тогава.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        В техникума (завършил съм ДВГ) имаше един двигател на стенд. Дизелов. И един ден му правихме някакви тестове (вече не помня с подробности) и даскала ни накара да вържем ауспуха. И при въпроса за какво му е цялата тръба той отговори "един двигател за да работи добре, за да му се изцеди мощността трябва да има товар". Фазите при всмукване и изпускане имат едно припокриване. Момент в който и всмукателния и изпускателния са едновременно отворени. И газовете които излизат увличат сместа при пълненето. Когато няма съпротивление на изхода газовете излизат бързо и в момента в който и двата клапана са отворени няма кое да увлече въздуха който влиза камерата. От там по-слабо пълнене и по бедна смес...
        А когато и изпускателните, и всмукателните клапани са отворени, накъде се движи буталото И какво е налягането в цилиндъра спрямо атмосферното

        Това за по-слабото пълнене и бедната смес предполагам, че не го мислиш за дизеловия двигател, който сте тествали на стенда Защото нас в университела ни учеха, че по-слабото пълнене води до ПО-БОГАТА смес.

        Че под товар работата на двигателя е оптимална е безспорно, но идеята е този товар да е за сметка на отдадена механична енергия, а не за преодоляване на съпротивлението на изпускателния тракт. Не знам дали е бил съвсем наясно даскалът колко безсмислено е било да 'товарите' двигателя като му закачате ауспух.
        навремето ни учеха в университета, че идеята е да се намалят загубите от движението на потока в изпускателните тръби като се избегнат завихрянията, а това си има начини да се сметне как да стане на база на дебита на изгорелите газове. По-късата тръба нищо не гарантира.
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          ...

          На празен ход нещата не са обаче точно така. Там ефекта от увличането не е толкова голям колкото при високи обороти. И не знам до колко оказва влияние малкия пропуск м/у блока и колекора.
          ...
          Това прочете ли го?

          Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
          ...Значи то е ясно, че от дупката са детонациите в изпускателната система, като се има предвид и обогатената смес за прогряване на двигателя, да приемем и версията лош разпръсквач (въпреки, че и според мен е по-малко вероятна) и капки които не могат да изгорят ... работата е ясна.
          А разбра ли го?
          Колегата по-горе обяснил някой работи накратко, само ще добавя, че хората се опитват да вдигнат скоростта в изпускателните колектори ти искаш да я намаляваш.
          Понятието Back preasure с което най-вероятно се бъркаш е нещо съвсем различно!
          И да полезно е, но при двутактовите двигатели.
          Относно гърнето... помисли още малко какво всъщност си направил.
          Между другото баща ти е бил прав!
          Радвам се, че проблемите ти обаче се решиха... така че наслаждавай се на Алфа Ромео и живота вече!
          Have A Nice Day! >
          Have A Nice Day
          o/_______\o
          (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
          []=о===о=[]

          Comment


          • Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
            Това прочете ли го?


            А разбра ли го?
            Колегата по-горе обяснил някой работи накратко, само ще добавя, че хората се опитват да вдигнат скоростта в изпускателните колектори ти искаш да я намаляваш.
            Понятието Back preasure с което най-вероятно се бъркаш е нещо съвсем различно!
            И да полезно е, но при двутактовите двигатели.
            Относно гърнето... помисли още малко какво всъщност си направил.
            Между другото баща ти е бил прав!
            Радвам се, че проблемите ти обаче се решиха... така че наслаждавай се на Алфа Ромео и живота вече!
            Have A Nice Day! >
            Да, знам, че е прав. Така. По високата скорост на газовете помага за по-доброто пълнене. Но не и без ауспухова система. Нали трябва да има завихряния и увличания. Не разбирам много, но знам само, че когато ми падна гърнето колата умря. Той казваше "на спорните автомобили правят по широки ауспуси като цяло" а те там се смятат в съвкупност от много други неща. И аз тогава му рекох "Да, ама тази кола не е спортна и не е подготвена за това и поради това трябва да и се орпави ауспуховата система, за да може мотора да работи оптимално" На един нормален двигател да му намалиш съпротивлението в изпускателната система влиае лошо. Поне по моите преки наблюдения. За мен си ми е просто обяснение защото не разбирам много и от малкото и протички неща стигам до този извод.
            Last edited by oem; d.m.y г., 16:54.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              ... Нали трябва да има завихряния и увличания. ..
              Не ти трябват завихряния, вервай ми
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • 5-ти ден палим прекрасно Мисля, че това бе края на мъките на моята кола
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  5-ти ден палим прекрасно Мисля, че това бе края на мъките на моята кола
                  Нещо ти отървах края вече... Смени ли гарнитурата на изпускателните колектори?

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                    Нещо ти отървах края вече... Смени ли гарнитурата на изпускателните колектори?
                    Не съм. В неделя ще я сменям.

                    Утре ще закарам дюзите да ги доизчистят както трябва и да ги проверят на стенд.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от batinio_156
                      след като прочетох всички отговори. И АЗ СЪМ ТАКА и ази 1.8 TS бъг некав а?
                      Не е бъг бе. Оправихме я колата. Сега е пушка вече мисля седмица ли стана...
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • Два пъти четох последните страници, но не разбрах от какво се оказа проблема. От дюзите ли?

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                          Два пъти четох последните страници, но не разбрах от какво се оказа проблема. От дюзите ли?
                          ДА.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Не е бъг бе. Оправихме я колата. Сега е пушка вече мисля седмица ли стана...
                            Само с чистенето на дюзите, така ли?
                            --Alfa Romeo 147 1.9JTD -- Keep walking! --
                            sigpic

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
                              Като казахте дюзои, оня ден откачих да видя тия на тая 156 как са, и направип 4-5 снимки, макар че само с камера може да се фане готино гледката - правят готина мъглица, пращат надалече и мисля да си ги оставя - на снимката пръска най - далечната дюза.....на живо не си личи че пръска толкова надалече, но на снимка се вижда по добре.....
                              http://ferrarist-niki.com/DSCF1447.jpg
                              Те и моите преди видимо пръскаха перфектно. Ама дебита им е бил малак.

                              Първоначално публикувано от Walker Покажи съобщение
                              Само с чистенето на дюзите, така ли?
                              Ами да. Аз на майтап виках да ги пуснем във ваната. На същия ден като ги сложих то нали въздух в рейката ала бала... пак притрепера мотора. Карах цяла вечер без да усетя някаква разлика. Само дето дюзите вече работеха по тихо и не цъкаха/чаткаха както преди. И на следващия ден влизам в гаража да паля с мисълта, че пак ще изгасне, но не. запалих и чак сама си даде газ от начало. Скача на 1500 и пада на 1200 и държи стабилно. Виках си сигурно пак всяко чудо за 3 дни ама не.

                              Само трябва да им сменя гумичките, че са станали пластмасови и дърпа въздух през тях и се чува как съска мотора след 4000 оборота. Мисля, че намарих днес такива. Чакам да ми ги пратят утре. ОКаза се много сложно да се намерят такива гумички за дюзи.

                              Между другото във ваната после като погледнах имаше една чернилка от дюзите хем твръда хем мека. Като смола или сопол по точно. Много странна мизерия.
                              Last edited by oem; d.m.y г., 23:57.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • Колеги,да разбирам ли,че въпроса е решен и приключил и да хващам метлата или да изчакам още малко.В темата има и интересни мнения и мисля да ги запазя!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X