Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Възможно ли е при студент старт...?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ЕКУ-то не взема под внимание ламбдата тогава.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеВ техникума (завършил съм ДВГ) имаше един двигател на стенд. Дизелов. И един ден му правихме някакви тестове (вече не помня с подробности) и даскала ни накара да вържем ауспуха. И при въпроса за какво му е цялата тръба той отговори "един двигател за да работи добре, за да му се изцеди мощността трябва да има товар". Фазите при всмукване и изпускане имат едно припокриване. Момент в който и всмукателния и изпускателния са едновременно отворени. И газовете които излизат увличат сместа при пълненето. Когато няма съпротивление на изхода газовете излизат бързо и в момента в който и двата клапана са отворени няма кое да увлече въздуха който влиза камерата. От там по-слабо пълнене и по бедна смес...И какво е налягането в цилиндъра спрямо атмосферното
Това за по-слабото пълнене и бедната смес предполагам, че не го мислиш за дизеловия двигател, който сте тествали на стендаЗащото нас в университела ни учеха, че по-слабото пълнене води до ПО-БОГАТА смес.
Че под товар работата на двигателя е оптимална е безспорно, но идеята е този товар да е за сметка на отдадена механична енергия, а не за преодоляване на съпротивлението на изпускателния тракт. Не знам дали е бил съвсем наясно даскалът колко безсмислено е било да 'товарите' двигателя като му закачате ауспух.
навремето ни учеха в университета, че идеята е да се намалят загубите от движението на потока в изпускателните тръби като се избегнат завихрянията, а това си има начини да се сметне как да стане на база на дебита на изгорелите газове. По-късата тръба нищо не гарантира._______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение...
На празен ход нещата не са обаче точно така. Там ефекта от увличането не е толкова голям колкото при високи обороти. И не знам до колко оказва влияние малкия пропуск м/у блока и колекора.
...
Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение...Значи то е ясно, че от дупката са детонациите в изпускателната система, като се има предвид и обогатената смес за прогряване на двигателя, да приемем и версията лош разпръсквач (въпреки, че и според мен е по-малко вероятна) и капки които не могат да изгорят ... работата е ясна.
Колегата по-горе обяснил някой работи накратко, само ще добавя, че хората се опитват да вдигнат скоростта в изпускателните колектори ти искаш да я намаляваш.
Понятието Back preasure с което най-вероятно се бъркаш е нещо съвсем различно!
И да полезно е, но при двутактовите двигатели.
Относно гърнето... помисли още малко какво всъщност си направил.
Между другото баща ти е бил прав!
Радвам се, че проблемите ти обаче се решиха... така че наслаждавай се на Алфа Ромео и живота вече!
Have A Nice Day! >
Comment
-
Първоначално публикувано от fade Покажи съобщениеТова прочете ли го?
А разбра ли го?
Колегата по-горе обяснил някой работи накратко, само ще добавя, че хората се опитват да вдигнат скоростта в изпускателните колектори ти искаш да я намаляваш.
Понятието Back preasure с което най-вероятно се бъркаш е нещо съвсем различно!
И да полезно е, но при двутактовите двигатели.
Относно гърнето... помисли още малко какво всъщност си направил.
Между другото баща ти е бил прав!
Радвам се, че проблемите ти обаче се решиха... така че наслаждавай се на Алфа Ромео и живота вече!
Have A Nice Day! >Last edited by oem; d.m.y г., 16:54.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение... Нали трябва да има завихряния и увличания. .._______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
5-ти ден палим прекрасноМисля, че това бе края на мъките на моята кола
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение5-ти ден палим прекрасноМисля, че това бе края на мъките на моята кола
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеНещо ти отървах края вече... Смени ли гарнитурата на изпускателните колектори?
Утре ще закарам дюзите да ги доизчистят както трябва и да ги проверят на стенд.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от batinio_156след като прочетох всички отговори. И АЗ СЪМ ТАКА и ази 1.8 TS бъг некав а?Сега е пушка вече мисля седмица ли стана...
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеДва пъти четох последните страници, но не разбрах от какво се оказа проблема. От дюзите ли?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНе е бъг бе. Оправихме я колата.Сега е пушка вече мисля седмица ли стана...
--Alfa Romeo 147 1.9JTD -- Keep walking! --
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТКато казахте дюзои, оня ден откачих да видя тия на тая 156 как са, и направип 4-5 снимки, макар че само с камера може да се фане готино гледката - правят готина мъглица, пращат надалече и мисля да си ги оставя - на снимката пръска най - далечната дюза.....на живо не си личи че пръска толкова надалече, но на снимка се вижда по добре.....
http://ferrarist-niki.com/DSCF1447.jpg
Първоначално публикувано от Walker Покажи съобщениеСамо с чистенето на дюзите, така ли?
Само трябва да им сменя гумичките, че са станали пластмасови и дърпа въздух през тях и се чува как съска мотора след 4000 оборота. Мисля, че намарих днес такива. Чакам да ми ги пратят утре. ОКаза се много сложно да се намерят такива гумички за дюзи.
Между другото във ваната после като погледнах имаше една чернилка от дюзите хем твръда хем мека. Като смола или сопол по точно. Много странна мизерия.Last edited by oem; d.m.y г., 23:57.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Колеги,да разбирам ли,че въпроса е решен и приключил и да хващам метлата или да изчакам още малко.В темата има и интересни мнения и мисля да ги запазя!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment