Има ли някой, работещ с unidiaga, на който не се бъгва? Нека опише точните настройки да не се моткам
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ръководство - диагностика с VAG COM и Unidiag под Windows
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Днес след рестарт на гадният лаптоп, унидиага не заби почти 6 минути,
Доста по-добре.Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
-
Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщениеPCMSCAN по памет е за ЕЛМ327.
Връзва се с коли с ВагКом ІІ. Успява да се върже с М1.5.5 и довечеа ще я пробвам вече кракната
Comment
-
Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщениеКакво е това?
Връзва се с коли с ВагКом ІІ. Успява да се върже с М1.5.5 и довечеа ще я пробвам вече кракнатаDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от SwappeR Покажи съобщениеАз ще пробвам утре вечер това за M2.10.4 и ще пиша. Дано остане време да пробвам де...
......The greatest of all scientific hobbies!
Comment
-
Вчера реших да пробвам да пусна алфа диаг с кабела който си взех.
http://sklad66.com/cms/index.php?pag...art&Itemid=66l
За съжаление напълно неуспешно.
Пробвал ли си алфадиага, дори и демо версията и ако да -имал ли си проблеми и как си се оправил?
При мен просто си дава тайм аут при опита да се закачи към ЕКУ-то.
Тестовото зайче беше 156 2.4 2001/ пробвах и на моята - не става.
Така и не ми отговорихте.Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Колега, работи без никакви грижи.
Първоначално публикувано от net_scooter Покажи съобщениеа някой знае ли защо UniDiag-а изписва температурата на водата на двигателя, със някакви странни данни, а не във градуси по Целзий както е указано в програмата ?
Старата версия (0331) е много по-стабилна, докато последната (0403) крашва като за световно. Не мога да се сетя още какво не мереше както трябва (сетих се - intake air temperature), но общо взето е доста бъгава, ама като за без пари дава все пак някаква информация, но не достатъчна, за да се разбере за какво става въпрос. На мен като ми се прецакваше датчика на коляновия вал, като загрее колата и нищо не можеше да прочете като грешка - не отчиташе, че има записана такава. Същата история и с KWP7.1 с четенетo на ABS-а и airbeg-a. Дава ми някакъв код на грешка на ABS-а (15), който никъде не е описан в списъка с грешките и ходи разбери какъв е - оказа се заден десен датчик. Единствено с нея може да се разбере кога е тръгнала ламбдата или дебитомера да се прецакват или са вече прецакани (само да не се подлъже човек по грешната температура на входящия въздух), колко пъти е префлашвано ECU-о и разни други дреболий, като инжекторни времена, позиция на дроселова клапа и ....т.н. Така че само на нея да се разчита е като да се чака от умрял писмо. Затова ползвах заедно с нея и alfadiag (тя има един основен недостатък - отчайващо бавното отчитане в реално време), ама откакто си сглобих визата основно нея използвам за диагностика и unidiag само за следене на параметрите в реално време. Така, че мисля тази програма е чудесно допълнение към alfadiag, но не и за самостоятелно ползване.
Колеги, като си купувате тези кабели (VAG-KKL USB), погледнте мини CD диска който идва с него. Там освен софтуера за VAG и описанията има и .pdf файл в който има описание как се инсталира драйвера.Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 01:32.Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Имам въпрос... връзвам се със въпросният кабел, със Виста съм (можете да си промените упътването че проблем с Виста няма) и крашове нямам.
Проблема ми е следният - връзвам се успешно със 156-ци, но нито с алфадиага нито с унидиага мога да закача 136 коньова 166-ца а със 140 и 150 няма проблеми. В дефинициите ги има... Някой имал ли е подобен проблем?Last edited by ACEHOB; d.m.y г., 19:45.
Comment
-
Е неще да за закачи тъпият алфадиаг и това е.Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщениеЕ неще да за закачи тъпият алфадиаг и това е."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Драйвера е инсталиран
Ползвах даденият в първият пост
Унидиага се връзва моментално.
Алфадиага го настройвам да ползва ФТДИ драйвера ( CDM 2.04.16) казвам му да се закачи към точният модел ЕКУ и просто дава тайм аут.
Пробвах и с драйвера на диска който дойде с кабела - същото.
Можеш ли да ми нпаравиш скрииншоти на настройките на ком порта , както и да кажеш кой драйвер точно ползваш.Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщениеДрайвера е инсталиран
Ползвах даденият в първият пост
Унидиага се връзва моментално.
Алфадиага го настройвам да ползва ФТДИ драйвера ( CDM 2.04.16) казвам му да се закачи към точният модел ЕКУ и просто дава тайм аут.
Пробвах и с драйвера на диска който дойде с кабела - същото.
Можеш ли да ми нпаравиш скрииншоти на настройките на ком порта , както и да кажеш кой драйвер точно ползваш.
Advanced.....
Receive Bytes change from 4096 to 64
Transmit Bytes change from 4096 to 64
Latency Timer from 16 to 1
Уж трябвало рестарт, ама може и без него.....а може и да не може.....
Пробвай......ако стане, висиш леф и педесе.....
Бих направил и видео шот, ама не си нося кабела и без него не ми излиза виртуалния порт като такъв....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment