Известие

Collapse
No announcement yet.

Ръководство - диагностика с VAG COM и Unidiag под Windows

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
    Има ли някъде упътване за самата програма ?
    http://autos.groups.yahoo.com/group/UniDiag/
    ex - 147 16v multijet

    Comment


    • #92
      Едно бързо въпросче за Unidiag
      Има ли колеги, които са пробвали въпросната програма на дизеловите 156-ци и работи ли коректно с тях ?
      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
      Alfa Romeo 156, 2.0TS

      Comment


      • #93
        Да работи си нормално с моята кола и поне 2 3 модела лаптопи с които съм пробвал. Само температурата на въздуха ми я дава по висока с около 10 градуса ама то това май си е от софтуера четох някъде че с по старата версия го нямало тоя проблем.
        Alfa Romeo 156 Sportwagon 2003 facelift2 1.9jtd 115Hp++
        Opel Corsa B 1.4 60hp
        Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD 136hp+ 6 speed gearbox 2000г. Ex
        Ford Escort 1.8 D 60Hp 1992г. ex

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
          Taм си стои на 9600, тази стойност не я гледай, реално чипа работи спрямо протокола ИСО9141.

          Ами най лесно е така:
          Купуваш си такъв преходник


          И правиш нещо такова:



          На белия и черния конектор на преходника са описани кой кабел е К, Л, МАСА и Захранване.
          За да изчистя грешка с Air Bag-а , този преходник ли ми трябва?
          И ако да , нужен ли е отново той и през alfadiag?

          Comment


          • #95
            Алфадиаг за съжаление не съм виждал на живо пълна версия. Та за това ти давам вариант е КВП71

            Основната диагностика на ЕКУ-то се прави през 7-ми пин.
            За да закачиш към airbag ти трябва да свържеш 3ти към 7ми пин ( това можеш да го направих с мостче като откачиш самата букса) и се работи с KWP71Diag
            Разгледай снимките от 1-вият пост:

            http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...-abs-ecus.html


            Може да се модифицира самият кабел :

            http://forum.alfa156.net/forum/forum....asp?TID=48505


            Качил съм самата програма зипната, но е с док разширение защото за зип лимита на големина на файла е много малка. Има и някакви кодове за грешки които съм изровил от тук там, без да претендирам за точност.
            Attached Files
            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

            Comment


            • #96
              Утре ще се позанимавам, но от къде на къде се броят пиновете ?

              Аз свалих демото на на Alfadiag и утре ще пробвам дали ще стане, нещо...
              Алфадиага принципно може ли да чисти грешки и да се връзва към ABS/Air Bag без ниждата от правенето на мостове и други интервенции...

              P.S. Uniadiag, няма нищо общо с KWP, нали ? Че се обърках кардинално нещо...
              Last edited by cyberhill; d.m.y г., 13:49.

              Comment


              • #97
                SanderQV е автора на Unidiag и KWP71.
                Силно ме съмнява демото на алфадиаг-а да може да прави нещо смислено.
                А за да се свържеш към ABS/AIRBAG ECU то ти трябва някаква физическа комуникация а този кабел който е споменат в темата
                http://sklad66.com/cms/VAG-COM.html

                VAC-COM ползва само 7 пин.

                Ето ти нимерацията на пиновете

                http://en.wikipedia.org/wiki/File:OB...tor-pinout.png
                Last edited by pr_00f; d.m.y г., 14:15.
                Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                Comment


                • #98
                  Работи ли с новите версии на ВАГКОМ?

                  Comment


                  • #99
                    Здравейте, имам Алфа 146 1.6ТС от '97 година със М2.10.4 и искам да си я свържа с лаптоп-а. От това което прочетох разбрах че ми трябва VAG-COM 409.1 и преходник от OBD на 3-пинова букса + някакъв софтуер...правилно ли съм разбрал?

                    п.п. И ако има колеги които са с това ЕКУ и са се справили ако може да кажат с коя програма става най-лесно! МЕРСИ!
                    Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                    Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                    BMW 328i

                    Comment


                    • Колеги, с какъв софт работят в сервизите? Ония дето ми изчисти грешката на AirBag-a, паралелно прочете и ECU-то... не е правил мостове и т.н.
                      Идей? Алфадиаг може ли го това?

                      Comment


                      • С професионален, струващ доста пари А иначе аллфадиаг е любителска работа...., е то и затова и цената на лиценза му е "любителска". Иначе мисля може да чисти грешки
                        Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 11:38.
                        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                        Alfa Romeo 156, 2.0TS

                        Comment


                        • Той може да чисти грешки , но питането ми е дали го може , без преправяне на буксата/кабела... да може да се connect-не и в трите модула - AirBag/ECU/ABS...

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                            Той може да чисти грешки , но питането ми е дали го може , без преправяне на буксата/кабела... да може да се connect-не и в трите модула - AirBag/ECU/ABS...
                            Това не го прави софтуера, а четеца. Четеца трябва да може да превключва м/у различните К-линии. VAG-HEX+CAN чете директно без да преправящ нищо.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • Четеца е мултиплексор и си превключва/премества сам пиновете.

                              Както един рутер/суич обръща кръстосания UTP кабел.
                              ex - 147 16v multijet

                              Comment


                              • Сега вече зацепих... благодаря за разяснението...
                                Значи с alfadiag , няма да стане , поне по това което пише в FAQ и т.н.
                                Но с unidiag-а може , както е писал pr_oof.

                                Това ми отговориха от support-а на Alfadiag, току що:

                                Hi,

                                The MY97 and MY99 airbags are supported, but not the TRW ecu.
                                The ABS 5.7 is supported but not the 5.3 ecu. This will be in a later version.

                                Regards

                                Derek
                                Last edited by cyberhill; d.m.y г., 18:52.

                                Comment

                                Working...
                                X