Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на демпферен маховик с обикновен?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
    При ауди тди знам ,че става от един приятел които е направил трансплантация със стария маховик. Но при нашите не се продава феродов диск с пружини. Освен това според мен ,трябва да се сложи и обикновен маховик понеже съединителя с пружини идва по дебел от този дето е без.
    Имам един въпрос. При свалена кутия как се проверява дали демферния маховик е пътник.
    Гледало се за луфтове - въртиш, буташ, дърпаш
    166, 2.4 JTD'00

    Comment


    • #17
      Колеги рових се в сайта на Valeo, там май вече са го измислили http://www.valeoservice.com/actualit...1A96B9&lang=en
      Alfa romeo 156SW 1,9JTD facelift

      Comment


      • #18
        Мдаа,но като гледам списъка има няколко модела на Фиат след 2002-4 за наще няма комплект...
        Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

        Alfonso 156 2.4 140 -new breed

        Comment


        • #19
          Тия Фиати са с френски мотори, затова ги има в списъка.
          Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

          Comment


          • #20
            Не са се намесили още китайчетата иначе и това ще измайсторят.........и да прибират на хората парите.
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #21
              На бензиново GTV 3.0 V6 е правено вече:
              http://www.alfaowner.com/Forum/tunin...-flywheel.html

              V6 обаче има много равномерен ход, за дизелите какъв ще е резултата може да се провери само опитно...

              Ето тука хората сменят на дизели, и пишат че обикновен маховик и съединител пазят от удари и вибрации ск. кутия повече от прецакан двойномасов...
              http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...onversion.html
              Last edited by ldv6; d.m.y г., 09:38.
              Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
              Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
              Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
              Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

              Comment


              • #22
                Колеги намерих нещо което го коментират и в други форуми.Оригинална разработка е на Valeo, но дали ще става за JTD моторите. http://art.rexbo.net/valeo/pdf/kit-4p-notice.pdf
                Alfa 156 1,9 JTDsigpicAlfa 146 1,3 BOXER
                LANCIA DEDRA 2.0Turbo 165HP
                Alfa 75 2.0
                EX

                Comment


                • #23
                  http://autolusso.co.uk/new_alfa_part...19-8v-16v.html
                  Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
                  Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
                  Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
                  Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                    от цялата работа ще претоварваш ударно съединителя и или той или скоростната кутия след него ще го отнесат...
                    Недей се секири за скоростната кутия,май е като на 164,с малко разлики.Произведена е от ZF.При 164 е без този демпферен маховик и издържа.А колегата да не се плаши от цените на маховика.Не е запознат на Ауди какви пари е тоя маховик.А със 166 ще сте малко като ние със 164,защото има вероятност по-да не се развалят.Ще се развали някоя част,която е купена евтино.Разбетете-евтино няма.

                    ---------- Post added at 17:17 ---------- Previous post was at 17:09 ----------

                    Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
                    Тия Фиати са с френски мотори, затова ги има в списъка.
                    Фиатите с френски мотори не са ФИАТ.Те са Пежо с емблема на ФИАТ.Дори педалите са на Пежо.

                    ---------- Post added at 17:25 ---------- Previous post was at 17:17 ----------

                    Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
                    Аз лично допусках . Не става въпрос да седнеш и да си измайсториш един маховик. Ясно е, че ако не е балансиран примерно ше береш ядове. Става въпрос, че принципно става и аджеба дали някой е открил такъв маховик конкретно за алфите, тъй като за други марки Валео предлагали готов кит с твърд маховик и пружини на феродовия диск (за дизеловите пежа ако не се лъжа). А от тука би трябвало да следва, че тоя проклетник не е 100% задължителен . До колкото разбрах негативите са само в посока на комфорта (не се обират вибрациите в такава степен). Бобо, ти като врял и кипял, кажи не би ли станал маховика от двулитровка примерно, или от 164? Или не си ги сравнявал?
                    Маховика не е предназначен само да се хване за него съединителя,колега.Маховика е като акумулатор на въртящ момент.Няма как да си туриш току така от 164-там мотора е с 4 цилиндъра,коляновия вал и коляно-мотовилковите групи са с по-голяма маса и т.н.Нищо общо с редови 5 цилиндров мотор.А вибрации аз не усещам от страна на съединител.Освен ако си монтираш некое менте за 150лв или съединител,който е избиран само по размери от майстор на коли с прости емблеми.Когато си е читав съединителя,няма вибрации.

                    ---------- Post added at 17:32 ---------- Previous post was at 17:25 ----------

                    Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                    'Стар' дизел с обем 2000 кубика, да кажем, е давал около 2 пъти по-малко коне и въртящ момент в сравнение с модерен дизел. Няма как да е 'по-слаб' валът при това положение.
                    Коляновия вал, въобще коляно-мотовилковия механизъм и прилежащите прериферии се изработват на база изчисления на якост и вибрации за конкретния двигател . Ако си сигурен, че вибрационните характеристики няма да се променят, ако сложиш плътен маховик и съединител с демпферни пружини, ок. Иначе може да промениш резонансните честоти на системата като може нищо да не се случи, а може и да се случи...Бобо каза какво може да очакваш.
                    Колега,за какви вибрационни характеристики и резонансни честоти говориш,да не си докторант по физика?Моля обоснови се.Какво означава стар дизел и какво нов?Комънрейл впръскването ли ги дели на стари и нови,или демпферния маховик?Ако е първото-има с ГНП и демпферен маховик.
                    Last edited by virusalfa; d.m.y г., 21:14.
                    Аlfa 164 Super 2.5TD

                    Comment


                    • #25
                      Аз лично,(без да имам претенции за майстор),не виждам начин да се подмени демпферния маховик с обикновен.

                      Comment


                      • #26
                        Начин има, продават се готови комплекти за тази трансформация. Наскоро сменях, само че не на алфа , а на друг автомобил.
                        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                          Начин има, продават се готови комплекти за тази трансформация. Наскоро сменях, само че не на алфа , а на друг автомобил.
                          Съгласен съм донякъде-един приятел си е подменил на БМВ 318 iS демпферния маховик с обикновен.Според него сега колата е станала по-пъргава.Но козата си иска пръч.
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                            Съгласен съм донякъде-един приятел си е подменил на БМВ 318 iS демпферния маховик с обикновен.Според него сега колата е станала по-пъргава.Но козата си иска пръч.
                            по пъргава не че щото видиш ли с обикновен маховик, а е станала пъргава щото плътния е бил по лек
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment

                            Working...
                            X