Първоначално публикувано от sunny2006
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ще ходя пак на реглаж. Но не искам реглаж от базата данни на стенда.
Collapse
X
-
Camber (напречния) и Caster (надлъжния) - немогат да се регулират. Само Тое (сходимоста).
Като Caster и Camber могат да се объркат единсвено от изкривен от удар или некачествен (менте) носач.Last edited by oem; d.m.y г., 13:41.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Не съм наясно,но съм доволен от настройката на моята кола,а и по принцип имам доверие на този сервиз.Затова прилагам снимка на измерването,дано е от полза.Не знам защо пише спорт/спортен.Пружините ми,предполагам,че са като на колегата оем - Eibach("червен"),нямам представа с колко сваля,но като гледам не е малко.Стенда е Beissbarth.Успех!Mercedes ML 63 AMG 07'
159 TI 2.4JTDm SW 09'
156 2.0 20V Turbo
VW Phaeton 3.0 TDI 09'
sigpic
Comment
-
-
На - е,резултата е в средата в скоби,доколкото се сещам.
оем,това върши ли ти някаква работа?Имам и книжката,но е на италиянски...Last edited by V_A_N_K_A_T_A; d.m.y г., 21:50.Mercedes ML 63 AMG 07'
159 TI 2.4JTDm SW 09'
156 2.0 20V Turbo
VW Phaeton 3.0 TDI 09'
sigpic
Comment
-
Всичко е мерено в градуси. Не ми върши работа.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеВ скобите май са нормите, а данните преди и след са 'изходни данни'.,едното е целен резултат а другите две са актуалните измервания и тогава излиза,че лявото ми колело е с +.Ще ги питам защо.Съжалявам,че не можах да помогна
Ето поне нещо,което обяснява camber,caster...http://www.aetechnologiesinc.com/beissbarth.htm
Mercedes ML 63 AMG 07'
159 TI 2.4JTDm SW 09'
156 2.0 20V Turbo
VW Phaeton 3.0 TDI 09'
sigpic
Comment
-
-
бах мааму
Много отклонения имате от двете страни.
Аз като ходих на реглаж и имах 0,50 само на едно нещо отзад - не си спомням какво беше и ги питах тея от сервиза що не са го оправили?
И те ми викат това нема как да се оправи с реглаж.
Иначе всичко останало беше +/- 1-2 стотни от заложените.
Не че преди реглажа беше с повече от 1 десета!
Иначе на реглажа ходих с ново окачване (носачи, билетки) и чистак бърсак гуми на 2-3 км бяхаLast edited by Bottata; d.m.y г., 11:01.ALFA 156 1.9JTD '98
ALFA 159 2,4JTDM Q4 2007
Comment
-
Първоначално публикувано от Bottata Покажи съобщениеМного отклонения имате от двете страни.
Аз като ходих на реглаж и имах 0,50 само на едно нещо отзад - не си спомням какво беше и ги питах тея от сервиза що не са го оправили?
И те ми викат това нема как да се оправи с реглаж.
Иначе всичко останало беше +/- 1-2 стотни от заложените.
Не че преди реглажа беше с повече от 1 десета!
Иначе на реглажа ходих с ново окачване (носачи, билетки) и чистак бърсак гуми на 2-3 км бяха
Абеее... да върви в правия път. Другото е вята работа. До 1 градус не е болка за умиране. Кой знае къде е карана и как и в кви дупки е влизала и колко се е усукала. Но нищо не е това отклонение.
А и той стенда е много чуствителен. Понеже сам си гласих сходимоста. Глася отзад и на двете клелета да е по +1.5 мм. като бутна колата да я разклатя и главите на стенда като се разклатят и меренето на края става други. Тези ъгли и те. Веднъж задницата я дава + камбър като я хвана за моста да я разклатя и отива на -.
Много е ниска мойта и сензорите на главите на стенда едва се виждат един друг от броните. Че ги накланяхме малко на пред. Малко губихме нивелация от време на време ама... стана. така, че тия ъгли не ги гледай. Със сигурност не са измерени както трябва. Сходимоста е долу горе точна.
Отзад десния ми ексцентрик голям проблем. Вътре е пълен с боклуци и леко да мръдна само и дава 3, 4 мм отклонение. Докато левия си се настрой много лесно. На десния се наложи да ми напъват колелотона вън в предната част че да се отвори на +1.6 Иначе по едно време имах +12мм там. И няма падана. Въртя до край ексцентрика спадам до +8 мм и повече не иска. Щангите еднакви и от ляво и дясно. И няма и няма. И не може и да превърти. Той стига до едно място и до там. Как да еВсичко е наред сега.
Last edited by oem; d.m.y г., 20:16.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment