Известие

Collapse
No announcement yet.

Ще ходя пак на реглаж. Но не искам реглаж от базата данни на стенда.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
    @didod
    Нашите се регулират отзаде . А иначе за пазенето на техниката там където ходя да ми регулират предницата момчето си е наело една клетка в сервиза и сам си работи и си пази апаратурата защото знае как я е купувал .
    Чакай сега. Говорим за страничен наклон, не за сходимост.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #17
      Camber (напречния) и Caster (надлъжния) - немогат да се регулират. Само Тое (сходимоста).

      Като Caster и Camber могат да се объркат единсвено от изкривен от удар или некачествен (менте) носач.
      Last edited by oem; d.m.y г., 13:41.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Не съм наясно,но съм доволен от настройката на моята кола,а и по принцип имам доверие на този сервиз.Затова прилагам снимка на измерването,дано е от полза.Не знам защо пише спорт/спортен.Пружините ми,предполагам,че са като на колегата оем - Eibach("червен"),нямам представа с колко сваля,но като гледам не е малко.Стенда е Beissbarth.Успех!
        Attached Files
        Mercedes ML 63 AMG 07'
        159 TI 2.4JTDm SW 09'
        156 2.0 20V Turbo
        VW Phaeton 3.0 TDI 09'
        sigpic

        Comment


        • #19
          Защо сходимостта отпред ти е на + след регулирането? Или аз нещо не разбирам както трябва?
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment


          • #20
            На - е бе колега?!?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              На - е,резултата е в средата в скоби,доколкото се сещам.
              оем,това върши ли ти някаква работа?Имам и книжката,но е на италиянски...
              Last edited by V_A_N_K_A_T_A; d.m.y г., 21:50.
              Mercedes ML 63 AMG 07'
              159 TI 2.4JTDm SW 09'
              156 2.0 20V Turbo
              VW Phaeton 3.0 TDI 09'
              sigpic

              Comment


              • #22
                В скобите май са нормите, а данните преди и след са 'изходни данни'.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #23
                  Всичко е мерено в градуси. Не ми върши работа.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                    В скобите май са нормите, а данните преди и след са 'изходни данни'.
                    Да,прав си колега.Така е като не съм обърнал внимание ,едното е целен резултат а другите две са актуалните измервания и тогава излиза,че лявото ми колело е с +.Ще ги питам защо.Съжалявам,че не можах да помогна Ето поне нещо,което обяснява camber,caster...http://www.aetechnologiesinc.com/beissbarth.htm
                    Mercedes ML 63 AMG 07'
                    159 TI 2.4JTDm SW 09'
                    156 2.0 20V Turbo
                    VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Дайте и други картинки да видим де. Ако и на италиански.
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #26
                        Ето това пише в книжката.В скоби е стойността за 156 със спорт пакет,което би трябвало да върши работа и в случая.
                        Attached Files
                        Mercedes ML 63 AMG 07'
                        159 TI 2.4JTDm SW 09'
                        156 2.0 20V Turbo
                        VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Съвпадат напълно с данните от картинката на колегата.
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • #28
                            Ей го на и моя. Пичовете ме пуснаха сам на стенда. 2 часа си играх със задницата. Оказа се, че болтовете на моста дето хващат щангите са се изяли не можеше да се отвори задницата. Беше с 8 мм затворена само от дясно. От ляво беше на +2 мм. Как да е направих я на края. Ето резултата:
                            Attached Files
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              бах мааму

                              Много отклонения имате от двете страни.
                              Аз като ходих на реглаж и имах 0,50 само на едно нещо отзад - не си спомням какво беше и ги питах тея от сервиза що не са го оправили?
                              И те ми викат това нема как да се оправи с реглаж.

                              Иначе всичко останало беше +/- 1-2 стотни от заложените.
                              Не че преди реглажа беше с повече от 1 десета!
                              Иначе на реглажа ходих с ново окачване (носачи, билетки) и чистак бърсак гуми на 2-3 км бяха
                              Last edited by Bottata; d.m.y г., 11:01.
                              ALFA 156 1.9JTD '98
                              ALFA 159 2,4JTDM Q4 2007

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Bottata Покажи съобщение
                                Много отклонения имате от двете страни.
                                Аз като ходих на реглаж и имах 0,50 само на едно нещо отзад - не си спомням какво беше и ги питах тея от сервиза що не са го оправили?
                                И те ми викат това нема как да се оправи с реглаж.

                                Иначе всичко останало беше +/- 1-2 стотни от заложените.
                                Не че преди реглажа беше с повече от 1 десета!
                                Иначе на реглажа ходих с ново окачване (носачи, билетки) и чистак бърсак гуми на 2-3 км бяха
                                И при мен всичко е ново. Но само горните носачи са оригиални. Другите все някви други марки. Ако има разлики в размерите дори и минимални това оказва влиняние. Няма как.

                                Абеее... да върви в правия път. Другото е вята работа. До 1 градус не е болка за умиране. Кой знае къде е карана и как и в кви дупки е влизала и колко се е усукала. Но нищо не е това отклонение.

                                А и той стенда е много чуствителен. Понеже сам си гласих сходимоста. Глася отзад и на двете клелета да е по +1.5 мм. като бутна колата да я разклатя и главите на стенда като се разклатят и меренето на края става други. Тези ъгли и те. Веднъж задницата я дава + камбър като я хвана за моста да я разклатя и отива на -.

                                Много е ниска мойта и сензорите на главите на стенда едва се виждат един друг от броните. Че ги накланяхме малко на пред. Малко губихме нивелация от време на време ама... стана. така, че тия ъгли не ги гледай. Със сигурност не са измерени както трябва. Сходимоста е долу горе точна.

                                Отзад десния ми ексцентрик голям проблем. Вътре е пълен с боклуци и леко да мръдна само и дава 3, 4 мм отклонение. Докато левия си се настрой много лесно. На десния се наложи да ми напъват колелотона вън в предната част че да се отвори на +1.6 Иначе по едно време имах +12мм там. И няма падана. Въртя до край ексцентрика спадам до +8 мм и повече не иска. Щангите еднакви и от ляво и дясно. И няма и няма. И не може и да превърти. Той стига до едно място и до там. Как да е Всичко е наред сега.
                                Last edited by oem; d.m.y г., 20:16.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X