Известие

Collapse
No announcement yet.

146 JTD - Конверсия на спирачни апарати и дискове от 257 на 284мм

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ами аз съм сменял кормилен накрайник. Първия път ми сложиха един, който не беше за куве, не знам как го избраха по каталог от сервиза, но се разпърца за няма месец. После сложиха от куве и заспа, вече 3 години никакви ядове.
    Що се отнася до рейката, вчера врътнах волана, за да видя колко оборота прави. Малко над 2 са, т.е. 2.1-2.2 някъде, като гледам на око. 'Късичка' ми е рейката, което обяснява и трагичната маневреност
    По епер ми казаха, че излиза да съм с различни от на 1.8 и 2.0 бензините рейка и шенкели...иди го разбери
    Другата седмица ще стане ясно
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
      Ами аз съм сменял кормилен накрайник. Първия път ми сложиха един, който не беше за куве, не знам как го избраха по каталог от сервиза, но се разпърца за няма месец. После сложиха от куве и заспа, вече 3 години никакви ядове.
      Що се отнася до рейката, вчера врътнах волана, за да видя колко оборота прави. Малко над 2 са, т.е. 2.1-2.2 някъде, като гледам на око. 'Късичка' ми е рейката, което обяснява и трагичната маневреност
      По епер ми казаха, че излиза да съм с различни от на 1.8 и 2.0 бензините рейка и шенкели...иди го разбери
      Другата седмица ще стане ясно
      О филма там е голям.Иначе рейката ти трябва да е 2.2 оборота от край до край и радиуса на завой ти се увеличава с 0.5 метра демек от 10.5м на 11м но можеби това се дължи на допълнителния 1 градус той- ин ,кабер и кастер. Всички казват,че късата рейка е доста по-директна което значи ,че съотношението обороти/ъгъл е по-малко на късата рейка.Демек не е много склопена от към ъгъл на завиване.Тези дни като завърша надявам се успешно всички приключения с окачвания,плочки,шенкели,рейки,спирачки ще напиша и аз една темичка от до кое как защо за ,делта 2,дедра,типо,пунто,155,145,146,гтв,спидер и тн...
      Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
        О филма там е голям.Иначе рейката ти трябва да е 2.2 оборота от край до край и радиуса на завой ти се увеличава с 0.5 метра демек от 10.5м на 11м но можеби това се дължи на допълнителния 1 градус той- ин ,кабер и кастер. Всички казват,че късата рейка е доста по-директна което значи ,че съотношението обороти/ъгъл е по-малко на късата рейка.Демек не е много склопена от към ъгъл на завиване.Тези дни като завърша надявам се успешно всички приключения с окачвания,плочки,шенкели,рейки,спирачки ще напиша и аз една темичка от до кое как защо за ,делта 2,дедра,типо,пунто,155,145,146,гтв,спидер и тн...
        Ку-ве е с рейка 2.1
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Ку-ве е с рейка 2.1
          Моята е толкова някъде, ама по епер излизала да е с различна от на куве рейка. Значи ли, че е сменяна евентуално?
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
            Моята е толкова някъде, ама по епер излизала да е с различна от на куве рейка. Значи ли, че е сменяна евентуално?
            Пламене,на мен ми се струва че си е точно 2 оборота.
            Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
            Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
            Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
            Mercedes Benz A170 CDI FL '01
            Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
              Пламене,на мен ми се струва че си е точно 2 оборота.
              Понеже темата ти е важна и я четат доста хора гледай да не ти се струва написал съм ти колко е рейката
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Понеже темата ти е важна и я четат доста хора гледай да не ти се струва написал съм ти колко е рейката
                Да,да прав си това по спомени си го представих но одеве като излизах и видях че е 2.1
                Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
                  ...радиуса на завой ти се увеличава с 0.5 метра демек от 10.5м на 11м но можеби това се дължи на допълнителния 1 градус той- ин ,кабер и кастер. Всички казват,че късата рейка е доста по-директна което значи ,че съотношението обороти/ъгъл е по-малко на късата рейка.Демек не е много склопена от към ъгъл на завиване.Тези дни като завърша надявам се успешно всички приключения с окачвания,плочки,шенкели,рейки,спирачки ще напиша и аз една темичка от до кое как защо за ,делта 2,дедра,типо,пунто,155,145,146,гтв,спидер и тн...
                  Да. Една идея по-маневрена е от 'икарус' и паркирането в центъра и обратните завои са предизвикателство. Иначе като усещане определено кефи тази 'директност'.
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #24
                    я сподели има ли разлика в спирането
                    надали си се сетил да замериш спирачното усилие
                    преди и след

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                      я сподели има ли разлика в спирането
                      надали си се сетил да замериш спирачното усилие
                      преди и след
                      Със сигурност има,да я бях мерил със старите дискове и накладки няма смисъл,дисковете бяха с 3мм+ ръб и дясното колело ми задържаше малко и спирах много трудно.Пламен да свърши тази работа преди да монтира новите спирачки и след като ги монтира.
                      Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                      Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                      Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                      Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                      Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                      Comment


                      • #26
                        Ще споделя, само да ги сложа, че в сряда не можахме поради технически причини, които даже се виждат на снимките, които съм дал Естествено, не без любезното съдействие на онзи бледен бургаски юноша
                        В неделя може да има втори напън. Дано да отпусне дотогава, че съм с летните гуми и не знам дали ще мога да додрапам до сервиза с тях
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #27
                          Вчера имаше развитие - получих правилния апарат. Набързо го метнах да го грундирам и боядисам на покрива, докато още имаше слънце



                          В почивките м/у съхненията хвърлях по едно око на пейзажа



                          И днес беше Денят. Надлежно гресирани, със сменени гумени уплътнения и прочие, апаратите и дисковете бяха монтирани от колегата Pinifarina, за което съм му безкрайно благодарен



                          Старите дискове бяха в трагично състояние



                          Използвах случая да подменя и спирачната течност. Снимки на тубата с течност и на накладките:


                          Завършен вид



                          Нека отдадем почит и на дизеловият агрегат, който ще отваря работа на ъпгрейднатите спирачки



                          Смяната на филтъра на климатика и две подгревни свещи бяха финалните щрихи за подобряването на пърфомънса на стреличката
                          Last edited by trustworthy; d.m.y г., 17:24.
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #28
                            след толкова работа да беше сложил един RBF600

                            Comment


                            • #29
                              Колега trustworthy сподели впечатления от Стейнхофа.... Какви накладки им сложи?Аз си взех за отзад надупчени Стейнхоф, но ще ги монтирам до година. Отпред съм с надупчени и нарязани дискове Спарко и съм много доволен.
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                                след толкова работа да беше сложил един RBF600
                                Мислиш ли, че има смисъл да се слага RBF600 на кола като моята? То не е късно да я сменя пак, но струва ли си? Питам сериозно, защото не разбирам нищо от материята, чувал съм само, че е с висока точка на кипене и се води рейсингова течност.

                                Принципно идеята на ъпгрейда беше да сервизирам и подменя всичко по спирачките, а перфорациите по дисковете бяха нещо като 'екстра'
                                А какво би казал за Greenstuff? Би ли имало смисъл да се слагат такива на обикновена ежедневка?
                                _______
                                146 JTD - ex
                                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                                Comment

                                Working...
                                X