Известие

Collapse
No announcement yet.

управление на инжекторите на различните мотори

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    За детонации не говорим сега. Другото - с един фазов датчик компютъра много добре 'знае' кой цилиндър къде е. И по разликите в ускорението на коляновия вал след запалване може да прецени за работата на съответния цилиндър като цяло. Съответно да нанесе корекции. Дали обаче го прави е отделен въпрос.

    Това се прави при управлението на комън рейл и сега. Исках да разбера дали при бензиновите е така и доколко са аналогични.
    Last edited by didod; d.m.y г., 00:03.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #32
      Само че компютъра не знае какво е състоянието на клапаните,сегментите и въобще КПД-то на всеки цилиндър поотделно.
      EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
      Suzuki GSXF600 99г.
      Bravo 1.9 8V Multijet

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Това може да го има при някои автомобили. В случая до евро 3 на алфа ромео двигателите такова нещо няма. За да може да се контролира всеки цилиндър поотделно трябва да има на вски цилиндър детонационен сензор. Инжекторите да сеуправляват поотделно. Времето за впръскване да се упвалява уникално за всеки инжектори. и искрата също.

        Нали за да се внасят корекции за вски цлиндър отделно трябва да има и информация от някъде за "положението" в което се намира цилиндъра.

        Представи си по 4 кнок сензора на блока, по 4 сонди на всяка от тръбите на изпускателния колектор, по 4 фазови сигнала за положението на всеки цилиндър...

        И м/у другото има мотори с 4 кнок сензора. Един пример Ауди 1.8Т стария 150 к.с. мотор е с 4. Даже и диагностика може да им правиш. Да гледаш във всеки цлиндър какво се случва.
        колега нещо си в грешка
        точно мотроник мед 7.3(ако не се лъжа)
        има възможност да разпознава лоша работа на всеки отделен цилиндър

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
          колега нещо си в грешка
          точно мотроник мед 7.3(ако не се лъжа)
          има възможност да разпознава лоша работа на всеки отделен цилиндър
          Не се лъжеш
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #35
            Не съм запознат с Мед 7.3
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              Между другото се сетих и за JTS моторите. Там как ли е положението?
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #37
                Интересна тема , когато намесите горивната автоматика на двуконтурните турбореактивни двигатели ще се намеся и аз тук съм зле но пък е интересно
                http://www.youtube.com/watch?v=3mv14T6i9UI

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от fulcrum Покажи съобщение
                  Интересна тема , когато намесите горивната автоматика на двуконтурните турбореактивни двигатели ще се намеся и аз тук съм зле но пък е интересно
                  Че те тия си бачкат на принципа на карбове почти
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #39
                    С риск,консервативната общественост да ме обругае и някои братя на лични и по скайп да ми обясняват колко съм лош,ще споделя моите мисли по проблема.
                    Мерцедес на своите мотори от серията -ОМ,след много усъвършенствания,осем цилиндровия мотор от 280 коня с турбо го направиха на 340.после същия мотор,само с повишаване на налягането от 175 бара на 225 стана 400 коня.после със система,много подобна на Комън реил я вдигнаха до 500 коня.Върха на тортата беше модела с 8 компа,които следят всеки цилиндър и мощност от 600 конски сили.Мотора беше гордостта на фирмата и пълен провал.Осем цилиндъра как да ги сфазираш.Все ще има дисбаланс.Това е им е основния проблем.
                    нали разбрахте идеята!
                    Last edited by mordohy; d.m.y г., 23:24. Основание: хронична кретения
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      С риск,консервативната общественост да ме обругае и някои братя на лични и по скайп да ми обясняват колко съм лош,ще споделя моите мисли по проблема.
                      Мерцедес на своите мотори от серията -ОМ,след много усъвършенствания,осем цилиндровия мотор от 280 коня с турбо го направиха на 340.после същия мотор,само с повишаване на налягането от 175 бара на 225 стана 400 коня.после със система,много подобна на Комън реил я вдигнаха до 500 коня.Върха на тортата беше модела с 8 компа,които следят всеки цилиндър и мощност от 600 конски сили.Мотора беше гордостта на фирмата и пълен провал.Осем цилиндъра как да ги сфазираш.Все ще има дисбаланс.Това е им е основния проблем.
                      нали разбрахте идеята!
                      Не я разбрахме добре има доста 8 цилиндрови коли с един комп и никакви проблеми Да не говориме за Мпоуър на бавариите който освен че командва перфектно всички цилиндри се грижи и за фазите на валовете през 4 ваноса
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #41
                        А поне доскоро (ако не и сега) всички камионски дизели над 8 цилиндъра бяха с 2 компютъра - master и slave. Приумица на Bosch някаква.
                        Но въпроса с инжекторите на бензините виси... Никой нищо не споделя...
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                          Но въпроса с инжекторите на бензините виси... Никой нищо не споделя...
                          Би ли повторил въпроса ?
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #43
                            Въпроса, който мен най-вече ме вълнува, е - нанасят ли се корекции в инжекторните времена и ъглите на запалване на всеки един цилиндър при двигателите на Алфа? И в режим на диагностика апаратурата може ли да разпознава лоша работа на даден цилиндър като цяло?

                            Понеже ми се налага да гледам дизели по цял ден, ми е интересно да разбера приликите и разликите.
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment


                            • #44
                              Корекции се нанасят за всички инжектори. Времето за впръскване е за всички заедно. Единствено се определя кой инжектор кога да пръсне. Според положението на вала.

                              И на диагностиката това се вижда. Ъгъл на запалване и време за впръскване. Ако беше всичко поотделно щеше да има опция да се гледа ъгъла и времето за всеки цилиндър/инжектор.

                              Поне на мотроник 1.5.5 е така. За по-новите незнам. Бобо да каже
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                                Не я разбрахме добре има доста 8 цилиндрови коли с един комп и никакви проблеми Да не говориме за Мпоуър на бавариите който освен че командва перфектно всички цилиндри се грижи и за фазите на валовете през 4 ваноса
                                Не,Бобо,дадох пример с това,което добре познавам.ОМ серията са тежки дизелови мотори.Използват ги за камиони и силажокомбайни.При последните работят постоянно на пълно натоварване и за това,особено при последните модели с компютърно управление се различават доста като мощност и поведение.Фаде ми обърна внимание за 175-те бара.Пояснявам,че ставаше въпрос за налягането на дюзите.
                                Само уточнявам!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X