Известие

Collapse
No announcement yet.

управление на инжекторите на различните мотори

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Не,Бобо,дадох пример с това,което добре познавам.ОМ серията са тежки дизелови мотори.Използват ги за камиони и силажокомбайни.При последните работят постоянно на пълно натоварване и за това,особено при последните модели с компютърно управление се различават доста като мощност и поведение.Фаде ми обърна внимание за 175-те бара.Пояснявам,че ставаше въпрос за налягането на дюзите.
    Само уточнявам!
    Добре, че уточни най-накрая че говориш за дизели, щото там нещата са уекинко различни и управлението на процеса понякога е по сложно и има нужда от ЕКУ с по-голямо бързодействие. Примерно понякога се налага да се впръсне до 3 пъти по време на един цикъл за да се направи по-мека работата на двигателя, особенно при автомобилите.

    П.П. Забрайх да спомена, че при старите мех. помпи тази работа се правеше със специфична форма на гърбицата... но си беше твърдо фиксирана и не можеше да я управляваш динамично така, че пак новите технологии са с едни гърди напред
    Last edited by fade; d.m.y г., 17:21.
    Have A Nice Day
    o/_______\o
    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
    []=о===о=[]

    Comment


    • #47
      По-меко и за екологийка.
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        ...го направиха на 340.после същия мотор,само с повишаване на налягането от 175 бара на 225 стана 400 коня.
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        ...Пояснявам,че ставаше въпрос за налягането на дюзите.
        Само уточнявам!
        Кое е това налягане на дюзите и каква е неговата връзката с изменението на мощността?
        Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
          Въпроса, който мен най-вече ме вълнува, е - нанасят ли се корекции в инжекторните времена и ъглите на запалване на всеки един цилиндър при двигателите на Алфа? И в режим на диагностика апаратурата може ли да разпознава лоша работа на даден цилиндър като цяло?

          Понеже ми се налага да гледам дизели по цял ден, ми е интересно да разбера приликите и разликите.
          След 2001 година алфите могат да коригират ъгъл на запалване и впръскване спрямо състоянието на мотора. И да възможно е на диагностика да хванеш проблем в цилиндър разбира се доста е сложно защото имаш фактори като износване на свещи, бубини, кабели и дюзи
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #50
            Благодаря много!

            ---------- Post added at 20:13 ---------- Previous post was at 20:04 ----------

            Първоначално публикувано от JJJ Покажи съобщение
            Кое е това налягане на дюзите и каква е неговата връзката с изменението на мощността?
            Предполагам се има предвид при колко бара започва да пръска дюзата. Връзката е, че често промяната в налягането на впръскване води до промяна във вида на разпръсквача, форма на горивна камера и други 'дреболии'. Оттам и 'стадото' се множи.

            Така си мисля.
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
              Благодаря много!

              ---------- Post added at 20:13 ---------- Previous post was at 20:04 ----------



              Предполагам се има предвид при колко бара започва да пръска дюзата. Връзката е, че често промяната в налягането на впръскване води до промяна във вида на разпръсквача, форма на горивна камера и други 'дреболии'. Оттам и 'стадото' се множи.

              Така си мисля.
              Правилно предполагаш!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Правилно предполагаш!
                Той колегата хубаво предполага, но това което аз попитах и това, което ти пропусна да обясниш е как чрез промяната на налягането на начало на впръскване на дюзите, мощността се е увеличила?
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                …го направиха на 340.после същия мотор,само с повишаване на налягането от 175 бара на 225 стана 400 коня.
                Не ме разбирай погрешно, все пак това е технически раздел би било добре, като се изказват подобни твърдения да се посочва източника на информация.
                Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от JJJ Покажи съобщение
                  Той колегата хубаво предполага, но това което аз попитах и това, което ти пропусна да обясниш е как чрез промяната на налягането на начало на впръскване на дюзите, мощността се е увеличила?
                  Не ме разбирай погрешно, все пак това е технически раздел би било добре, като се изказват подобни твърдения да се посочва източника на информация.
                  Извинява,колега ,не бях на линия.
                  Правилно отбеляза,че е техническия раздел и всичко останало!Не се поясних,защото технологично тия мотори са далеч от автомобилните и ги дадох само,като пример,но все пак ще се поясня!
                  Повишението на мощността идва от повишаването на налягането на турбото,а това изисква много късо време за впръскване на горивото и за да се достигне необходимото количество гориво се налага да се увеличи налягането на дюзите.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment

                  Working...
                  X