Известие

Collapse
No announcement yet.

Обезвъздушаване спирачки на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
    За обезвъздушаването доколкото знам аз, първо задно дясно, задно ляво, после предно дясно, предно ляво. От най-далечното до най близкото. И аз смених накладки, на 70км са вече, още се напасват.
    Едно време беше така. Но сега все повече се твърди от специалистите за обратното. Имам приятелче, автомонтьор в сервиз, който отвива едновременно и четирите и ги оставя да потекат малко време свободно.
    Mordohy е написал едно обяснение за започване от предните колела, но това обяснение не е издържано за мен и е грешно даже, защото като се погледне спирачната схема на 33S16V Permanent 4 например, то са вързани заедно предно ляво със задно дясно към едната част на помпата и другият кръг е предно дясно със задно ляво. Аз си го обяснявам по друг начин, но ще го напиша ако ви интересува

    Comment


    • #47
      Аз също ги оставям 10-15 мин са ти текат от самосебе си. После обезвъздушавам.

      М/у другото. Тая вечер обърнах дисковете както си трябва и почна да спира колата. Но видях, че на предния ляв апарат не съм стегнал добре пробката и от там е сълзяло малко. Сега спира като чук. Но дисковете още не са се полирали. Не са се напаснали накладките. Особено отзад. Все едно нов диска. Личат си само леки линиики от износване на горния слой от диска който като спра на място и отвън мирише много гадно на нов загрят диск. Някво покритие има и смърди страшно отначало. И предните смърдяха така отначало.

      Бе ще стане работата

      Тревожно ми е обаче задния десен апарат. Маншончето е леко цепнато, а и самия апарат задържа малко. Като беше вдигната задницата тая вечер дръпнах ръчна и я освободих. Лявото задно като го завъртя има инерция. Дясното спира по-бързо. И хваща на една част от диска винаги. Гледах да не бие, да не е крив или да не е поставен добре, но не. Не бие. Чистих добре главината... незнам що така... обезмаслих го хубаво... може да съм го бутнал пак с мазни ръце от задната страна, но как да е. То ще си обади.
      Last edited by oem; d.m.y г., 22:58.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Аз също ги оставям 10-15 мин са ти текат от самосебе си. После обезвъздушавам.

        М/у другото. Тая вечер обърнах дисковете както си трябва и почна да спира колата. Но видях, че на предния ляв апарат не съм стегнал добре пробката и от там е сълзяло малко. Сега спира като чук. Но дисковете още не са се полирали. Не са се напаснали накладките. Особено отзад. Все едно нов диска. Личат си само леки линиики от износване на горния слой от диска който като спра на място и отвън мирише много гадно на нов загрят диск. Някво покритие има и смърди страшно отначало. И предните смърдяха така отначало.

        Бе ще стане работата

        Тревожно ми е обаче задния десен апарат. Маншончето е леко цепнато, а и самия апарат задържа малко. Като беше вдигната задницата тая вечер дръпнах ръчна и я освободих. Лявото задно като го завъртя има инерция. Дясното спира по-бързо. И хваща на една част от диска винаги. Гледах да не бие, да не е крив или да не е поставен добре, но не. Не бие. Чистих добре главината... незнам що така... обезмаслих го хубаво... може да съм го бутнал пак с мазни ръце от задната страна, но как да е. То ще си обади.
        А мислил ли си в/у това, че феродото е страшно близко до диска и ако бие дори съвсем малко ти не можеш да го хванеш с просто око. Но все пак изчакай малко да се слегнат де и тогава провери. Аз затова харесвам шлайфани дискове, а не струговани

        Comment


        • #49
          Ам няма как да разбера. Тябва на машина да се завърти да се види. Сега няма да се задълбочавам чак толкова.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            .

            М/у другото. Тая вечер обърнах дисковете както си трябва и почна да спира колата.

            Колега моля те снимай дисковете, че ми стана интересно в крайна сметка в коя посока си ги сложил...
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #51
              Лопатките на дисковете да сочат на зад. Има дискове с нарези обратно по посоката на лопатките има такива по посоката, така че важно е не как са нарезите а лопатките да хвърлят на вън. Не да загребват към центъра.

              По рано в темата има снимка на предно дясно колело. Сега този диск отиде от ляво, а другя респективно от дясно. Демек спиралата се върти по посоката на колелото.

              Ето:
              Attached Files
              Last edited by oem; d.m.y г., 00:08.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #52
                Ясно Питам щото мойте от пред са сложени точно, както ти казваш - тоест така че "спиралата да се върти по посока на колелото"
                Демек ето така:

                http://clubalfaromeo.com/forum/attac...7&d=1250971018
                Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 00:27.
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #53
                  Това Стейхоф ли е?
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #54
                    тц... "спарко" надупчено и нарязано (ама на снимката нарезите не се виждат)

                    Ето такива са ми дисковете : http://www.rallydesign.co.uk/images/...%20Product.JPG
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение

                      Тревожно ми е обаче задния десен апарат. Маншончето е леко цепнато, а и самия апарат задържа малко. Като беше вдигната задницата тая вечер дръпнах ръчна и я освободих. Лявото задно като го завъртя има инерция. Дясното спира по-бързо. И хваща на една част от диска винаги. Гледах да не бие, да не е крив или да не е поставен добре, но не. Не бие. Чистих добре главината... незнам що така... обезмаслих го хубаво... може да съм го бутнал пак с мазни ръце от задната страна, но как да е. То ще си обади.
                      Малко изглежда като блокирали и/или с луфт водачи
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                        Малко изглежда като блокирали и/или с луфт водачи
                        Няма бе колега. Няма луфт във водачите. По скоро съм го омазал диска с мръзни ръце. Щото аз го безмаслявах, ама после го свалях пак понеже забравих да капна осигурител на резбите на болтовете на супорта и сигурно съм го омазал. Днеска завъртях колелото пак само, че с джантата на него и си се въртеше добре. Или просто с джантата не се усеща това задиране. Гледах и диска който още не е е полирал от напасването на накладките и гледам равномерно се полира. И в движение пробвах да чукна леко ръчна за да притегнат съвсем малко накладките... не се чува някакъв пулсиращ шум... и да има нещо, ще е малко.

                        Само, че тези надупчените дискове шумят като спирам по екстремно. Плътните не се чуваха, но за такива дискове е нормално до колкото знам, а и чета в нета.

                        Бе здраве да е Сега поне спирам. А не се чудя като преди ще спра ли или не.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #57
                          Шумят си! Мойте са надупчени и нарязани и ги сравнявахме с на ФЕРАРИСТ-а БРЕМБО МАКС-а...МОйте бяха по-шумни! Тогава бях с едни много твърди накладки де...СЛед смяната им с качествени, значително утихна при спиране
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • #58
                            При мен само като скоча с всичка сила на педала. Тогава шумят ама тя колата спира моментално. А и това е при тест все пак. Като си карам нормално и спирам не се чува нищо.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #59
                              Колеги,като гледам ще има бая да трия!Казах ви,че се обезвъздушават първо колелата на първа камера,а после на втора.В общия случай това са предните колела.Започва се от задните на москвич 407! Върнете се към първия ми пост.Там са основно всичките причини и други няма.Не търсете под вола теле!Обръщането на дисковете също няма отношение към проблема.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #60
                                Ми вече не ми потъва така педала и с по-малък натиск спира. Просто явно трябаше да чакам да се напаснат накладките. Даже сега педала ми е по-чуствителен от преди когато бях с плътните дискове и апарати.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X