Известие

Collapse
No announcement yet.

Зарядно напрежение от алтернатор?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Мултицета е калпав и това е истина, ама не той е проблема
    Какво стана!
    Той беше проблема за зарядното напрежение, за паленето проблема все още е мистерия... Изказаха се предположения, че като постои колата и пада налягането на тунджата и затова става така, не е ясно засега...

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
      Той беше проблема за зарядното напрежение, за паленето проблема все още е мистерия... Изказаха се предположения, че като постои колата и пада налягането на тунджата и затова става така, не е ясно засега...
      не думай

      за стартера, почистваш масите на двигателя и дебелите кабели от акумулатора до стартера и алтернатора. може и четките ти да са поизносени.
      точка

      Comment


      • #48
        Добре, аз това ясно, че ще го направя с чистенето и притягането на кабели, маси, столове и т.н. (стига да останат два часа свободни тия дни)... Обаче трудното палене става примерно веднъж от 5 паления и то е някакси тръгва рязко да върти и след една секунда прави едно-две много провлачени врътвания все едно, че мигновенно е паднал целия акумулатор и умира колата и пали... Сутринта в 7.30 на студа запали само като ме видя, че излизам от входната врата, а си мислех, че тогава ще се прояви като мръсница...

        Comment


        • #49
          А тая простотия при мене я прави от по-голямо предварение, ама аз си я знам!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #50
            Хм... дали пък и при мен не е така тогава... Колата е с ремап купена (внесена от Италия) и наистина върви на змей за 1.2 - така, че може пък и нещо такова да се окаже
            Аз всъщност нямам ясна идея дали сега е почнала да го прави или си е била така отначалото...

            Comment


            • #51
              За да не се вкарваш във филми, такава простотия се получава и от износени втулки на стартера.
              Симптомите са идентични.
              На студено върти, а на топло се замисля.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #52
                Лошото е, че няма закономерност... Както и да е засега така пък ако е нещо сериозно то ще си покаже

                Comment


                • #53
                  да, ако е от стартера ще почне все по-често да го прави. като ти омръзне, сваляш го, правиш му една пълна ревизия и си в джаза.
                  точка

                  Comment


                  • #54
                    Аз да кажа по темата, че вие се отплеснахте- зареждане 13.9 без консуматори на празен ход, 13.7 с всички консуматори на празен ход, в движение без сериозни консуматори от 13.8 до 13.9 държи. А акумулатора ми като не я паля 1 седмица и пада до 12,2В и колата пали, макар и да чувам, че върти по-бавно от нормалното.

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
                      Аз да кажа по темата, че вие се отплеснахте- зареждане 13.9 без консуматори на празен ход, 13.7 с всички консуматори на празен ход, в движение без сериозни консуматори от 13.8 до 13.9 държи. А акумулатора ми като не я паля 1 седмица и пада до 12,2В и колата пали, макар и да чувам, че върти по-бавно от нормалното.
                      В нормата си.Питай си шапката.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #56
                        Възможно ли е алтернатора да не зарежда добре и въпреки това лампата на таблото да не свети ?
                        145 1.6 TS 1998 г.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от bemy Покажи съобщение
                          Възможно ли е алтернатора да не зарежда добре и въпреки това лампата на таблото да не свети ?
                          може замерете я просто колко зарежда и готово
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #58
                            Ами замерих ,но с много неточен уред ,голям е обхвата и няма десетична точка ,показва 13 ,но колко 13 не е ясно .При недостатъчен заряд нали лампата трябва да светне ?
                            145 1.6 TS 1998 г.

                            Comment


                            • #59
                              свети при липса на заряд. тоест когато напрежението на акумулатора е по-високо от това на алтернатора.
                              точка

                              Comment


                              • #60
                                14,2 V предполагам е добре за зарядно напрежение .
                                145 1.6 TS 1998 г.

                                Comment

                                Working...
                                X