Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане за съпротивление на искрови запалителни свещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колеги, елетрически нещата са ясни, питанката е как общото съпротивление влияе на работата на мотора и дали примерно когато оригиналните свещи са без резистор е добре да се кара с такива с вграден резистор при една и също останала конфигурация на кабели и бобини?


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
      Колеги, елетрически нещата са ясни, питанката е как общото съпротивление влияе на работата на мотора и дали примерно когато оригиналните свещи са без резистор е добре да се кара с такива с вграден резистор при една и също останала конфигурация на кабели и бобини?
      Не търси под вола теле,ако смяташ ,че от това колата ти не върви си много в грешка.


      За да те успокоя и аз карам с резисторни свещи и 5 килоома кабели и не смятам да променям нещата.
      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
        Не търси под вола теле,ако смяташ ,че от това колата ти не върви си много в грешка.


        За да те успокоя и аз карам с резисторни свещи и 5 килоома кабели и не смятам да променям нещата.
        не то ми е ясно че не е от това вървежа, но при смяната ми направи впечатление разликата в съпротивленията и затова разпитвам.


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #19
          Колеги имам и аз едно въпросче свързанои с темата.

          Как влияят разликите в съпротивленията на първичната и вторичната намотка на бубината върху силата на тока(искрата), има ли връзка с момента на протичане на тока и момента на искрообразуването и такива неща.

          П.П. Също така ме интересува има ли разлика между две бубини, от които едната маслена, а другата суха обикновена с един извод за високоволтов кабел?
          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

          Comment


          • #20
            по съпротивлението на намотките може да съдиш единствено дали са здрави, бобината не е такъв елемент. давам ти един жокер. импулса във вторичната намотка който е и искрата , се получава в момента на прекъсване на захранването в първичната намотка.
            точка

            Comment


            • #21
              Това е ясно, мисълта ми беше друга, какво ще се случи ако да речем сложиш на една кола бобина от друга, същата по вид и свързване, но с различни намотки(съпротивления на намотките)?
              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

              Comment


              • #22
                Може много неща да се случат. Зависи какви са разликите. Може да имаш слаба искра или по-малка продължителност на искрата, а може да имаш и обратното. Най-просто казано.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                  Това е ясно, мисълта ми беше друга, какво ще се случи ако да речем сложиш на една кола бобина от друга, същата по вид и свързване, но с различни намотки(съпротивления на намотките)?
                  1-ви вариант - прегрява и изгаря
                  2-ри вариант - искрата ти е слаба
                  точка

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    1-ви вариант - прегрява и изгаря
                    2-ри вариант - искрата ти е слаба
                    3-ти вариант- всичко си е наред
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #25
                      Ако се вземе предвид малката вероятност да си нацелил сходни по параметри бобини го има и този вариант.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Ще се опитам да ти отговоря възможно по най разбираем начин....

                        Преди години още когато прохождах в тунинга на автомобили си направих закачка с два вида бубини,двете бяха масленни ,но едната беше за обикновенно запалване (чукче и наковалня),а другата за електронно комутаторно запалване.

                        Та и двете ги пробвах на обикновенно запалване или по точно на разпределител с чукче и извода беше ,че бубината за такъв вид запалване работи нормално(естественно),но с другата имаше искра само на празен ход,нагоре в оборотите искрата прекъсва .

                        Извода беше ,че бубината за елктонно комутаторно запалване е с много по малко съпротивление на първичната намотка както и с по малко индуктивно съпротивление и се пренасища от големият и продължителен ток на първичната намотка.


                        А няма да ти говоря ако сложиш различна бубина с различно съпротивление на елктонно комутаторна система,как плющтят комутатори като пуканки.

                        Знаеш що е дуел тайм ????
                        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                        Comment


                        • #27
                          Дуел тайм...?
                          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                          Comment


                          • #28
                            Кажи сега за каква кола става на въпрос та ако можем да ти помогнем.
                            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                            Comment


                            • #29
                              Нищо няма да се случи!
                              Нещата стават!
                              Баси и профаните!
                              Има само два типа бобини.
                              Първия с комутат0ор и вториа- тиристорни системи
                              Тирристорните системи умряха!
                              Last edited by Kuker; d.m.y г., 23:54.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #30
                                Много глупости сте изписали по темата.
                                Има едина специална дисциплина ТВН /техника на високите напрежения/ Учил съм я 2 семестъра в ТУ-София, ако някой се смята за компетентен, нека да коментираме конкретни неща.

                                ---------- Post added at 21:34 ---------- Previous post was at 21:15 ----------

                                Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                                Ако при 30kv имаш 5А и без да искаш те удари този ток си мъртвец!!!!!!
                                Точно така става щото неможете да смятате. По тази логика 30000х5 =750000 вата, едва ли ще може бензинов еквивалент ДВГ с мощност 120-150киловата да произведе такова електричество.
                                Last edited by vaklinator; d.m.y г., 00:38.
                                Alfa 155 2.0TS 8V '93
                                sigpic
                                VW LADAVAGEN '81
                                CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                                Comment

                                Working...
                                X