Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбиниране на Туин Спарк 16 в двигател в 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Всичко може по принцип пари да имаш Със стоковата карантия обаче не бива да се прекалява с духането
    Да предполагам че макс 1.0 бар ще се покачат достатъчно конете
    Амбицията е последното убежище на неудачника

    Comment


    • #17
      8.5:1 сгъстяване, мазане от тапите на маслената помпа с подходящия рестриктор , отичането става с бормашината в картера, бутала стокови, колектор хоум меид
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от vegatta Покажи съобщение
        8.5:1 сгъстяване, мазане от тапите на маслената помпа с подходящия рестриктор , отичането става с бормашината в картера, бутала стокови, колектор хоум меид
        Така.Вариант за мазане с промяна по фланеца на масления филтър,слагане на друг фланец,с дебела гарнитура ли разредихте.Мазането-маха се тапата и после...
        Амбицията е последното убежище на неудачника

        Comment


        • #19
          Аз знам едно ГТВ къде не е разреждал нищо и си надува на 0.5 - 0.6 и си кара.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Аз знам едно ГТВ къде не е разреждал нищо и си надува на 0.5 - 0.6 и си кара.
            Надуването е малък проблем,мазането и изп.колектор са мъка другото е по лесно
            Амбицията е последното убежище на неудачника

            Comment


            • #21
              http://www.vbox7.com/play:6d80ebfb&start=1 Това е най евтиния вариант, за мазането на турбината е взето масло от помпата като му е намалено и налягането и дебита може да се вземе и от главата ако има извод за дат4ик,оттичането става с дупка в картера,тази "кола" не е разреждана и си е с стоковите железа,пика на турбото стига до 1 бар. но понеже момчето не слуша си кара с карбуратор които постоянно ръчка и понякога некои бутало дава фира,когато сместа си е наред(ДЕМЕК КОГАТО СИ ВЪРВИ) си е ок
              Last edited by radostin_ivanov; d.m.y г., 23:12. Основание: допълване
              Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

              Comment


              • #22
                Не са мъка нито едно от двете. Извади парите и ела и ще видиш, че няма проблем Има CNC за фланеца към турбото и за колектора, тръби от инокс колкото искаш, аргончик имам познат мн, добър, софтуер който ще сметне колектора, пробиването на картера и резбата оставиш на мен, маркучи за маслото има човек дето ги прави по-добри от заводските с метална оплетка.... ти дай частите, парите и колата тука и стой та гледай
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Не са мъка нито едно от двете. Извади парите и ела и ще видиш, че няма проблем Има CNC за фланеца към турбото и за колектора, тръби от инокс колкото искаш, аргончик имам познат мн, добър, софтуер който ще сметне колектора, пробиването на картера и резбата оставиш на мен, маркучи за маслото има човек дето ги прави по-добри от заводските с метална оплетка.... ти дай частите, парите и колата тука и стой та гледай
                  Значи като се прибере човека в Бг ще уточним нещата.Напиши си тел.номер на лично като си идвам у наше село се видим
                  Амбицията е последното убежище на неудачника

                  Comment


                  • #24
                    Ако става въпрос за нашия човек.... окей, телефона ми го има в профила
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Ако става въпрос за нашия човек.... окей, телефона ми го има в профила
                      Точно".
                      Last edited by r.punto; d.m.y г., 23:23.
                      Амбицията е последното убежище на неудачника

                      Comment


                      • #26
                        Значи първото което е по-важно е да се види мотора. Да се направи главата да се провери долу как са нещата и чак тогава да се мисли за другото. Да не стане да пръдне на първата газ и айде всичко с начале. Той е на ясно, че при такава операция парите вървят като вестници. За да стане всичко както трябва.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Това е задължително няма да се правят упражнения за луди.Даже ми се заформиха мислено нещата с определена конфигурация за първоначална проба ще го бъде ли
                          Last edited by r.punto; d.m.y г., 23:32.
                          Амбицията е последното убежище на неудачника

                          Comment


                          • #28
                            Тука си говорим за едни минимум 4 хилядарки и минимум 1 месец колата в бокса.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              като се видим ще ти обясня идеята ми за стартиране на нещата да обсъдим добре ли е
                              Амбицията е последното убежище на неудачника

                              Comment


                              • #30
                                По-добре един фиат 16в турбо и не се занимаваме с глупости според мен ама... ще говорим като искаш
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X