Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбиниране на Туин Спарк 16 в двигател в 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Амм принципно аз това упражнение по всяка вероятност ще го правя като дипломна работа догодина, и ще излезне бая по-тънко, но и няма да се гонят някакви страшни коне... Мазането на турбината не е проблем според мен, колектор ще се намери/направи, разреждането също е лесно, допълнителното гориво също може да се осигури без проблем - пета дюза като най-евтино решение... Но най-скъпата част ще бъде настройката след като хардуерно колата е завършена. Трябва да се реши - на мотроника ли ще оставаш, на мега ли ще минеш, или пиджибек? Ама при всички варианти, ако не си мапер ще ти излезе доста солено... Освен ако не решиш да експериментираш, ама направиш ли някоя по-груба грешка ще трябва след тва ребилване на мотора...отново, защото преди да се захванеш с тва е силно препоръчително да се направи тая операция. Разбира се, в случай че искаш да разчиташ на тая кола да те закара до някъде, иначе ако е само за ташака цялата операция по турбинирането може да стане и за под 1000лв! Доказано!
    Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
    Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
    BMW 328i

    Comment


    • #32
      Доказано? Къде? Кой го доказа? За тия пари само частите не можеш да купиш. И тва с 5-тата дюза е пълен та*ак За 1000 лв. може да си съска пред блока и да се кефи за звука. Не и нищо повече. И атмосферките ще го прескачат Доказано
      Last edited by oem; d.m.y г., 23:47.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #33
        то като е купе да е цялата кола.и там филма не е малък
        Амбицията е последното убежище на неудачника

        Comment


        • #34
          1. Да, само за частите говоря, и то при най-ламерския вариант (прави се само най-необходимото). За кадърно правене парите са тези, които си посочил.
          2. Няма да го пиша ако не съм го виждал, недей така да скачаш
          Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
          Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
          BMW 328i

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
            Амм принципно аз това упражнение по всяка вероятност ще го правя като дипломна работа догодина, и ще излезне бая по-тънко, но и няма да се гонят някакви страшни коне... Мазането на турбината не е проблем според мен, колектор ще се намери/направи, разреждането също е лесно, допълнителното гориво също може да се осигури без проблем - пета дюза като най-евтино решение... Но най-скъпата част ще бъде настройката след като хардуерно колата е завършена. Трябва да се реши - на мотроника ли ще оставаш, на мега ли ще минеш, или пиджибек? Ама при всички варианти, ако не си мапер ще ти излезе доста солено... Освен ако не решиш да експериментираш, ама направиш ли някоя по-груба грешка ще трябва след тва ребилване на мотора...отново, защото преди да се захванеш с тва е силно препоръчително да се направи тая операция. Разбира се, в случай че искаш да разчиташ на тая кола да те закара до някъде, иначе ако е само за ташака цялата операция по турбинирането може да стане и за под 1000лв! Доказано!
            След работата по мотора се отива на дино там се наглася тънката част
            Амбицията е последното убежище на неудачника

            Comment


            • #36
              Е да, тва е най-оптималния вариант... Абе, а кво ше кажете за компресор с електромагнитен съединител? Кефи ти 100 коня, кеф ти 200, пък и ще е по-лесна изработката на целото тва чудо.
              Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
              Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
              BMW 328i

              Comment


              • #37
                И той не е никак евтино решение. Само кит-а с компресора на ротрекс да речем е към 1500 евро. И то всъщност остана една планка на CNC да се направи, подходяща шайба, малко пътища въздух и готово. И пак нещо трябва да управлява буст-а. Не можеш да го оставиш да надува както дойде.

                За витлов компресор забравяш. Няма място за него
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  И той не е никак евтино решение. Само кит-а с компресора на ротрекс да речем е към 1500 евро. И то всъщност остана една планка на CNC да се направи, подходяща шайба, малко пътища въздух и готово. И пак нещо трябва да управлява буст-а. Не можеш да го оставиш да надува както дойде.

                  За витлов компресор забравяш. Няма място за него
                  Дам, самото набавяне е най-кофти частта от операцията.... Иначе като идея много ме кефи, и не знам вече в коя посока да тръгна
                  Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                  Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                  BMW 328i

                  Comment


                  • #39
                    Звучи модерно
                    Амбицията е последното убежище на неудачника

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
                      то като е купе да е цялата кола.и там филма не е малък
                      Да, ама ТС-а го правиш и после хвърляш карти от къде ще пръдне. А това го боцваш и знаеш, че си е турбо мотор и от там почваш на горе или си го караш сток

                      А ТС-а ще мине време ще ти писне и ще искаш още малко и ще почне едно изваждане на пари все едно не са вадени никога до момента.

                      ---------- Post added at 00:11 ---------- Previous post was at 00:09 ----------

                      Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
                      Дам, самото набавяне е най-кофти частта от операцията.... Иначе като идея много ме кефи, и не знам вече в коя посока да тръгна
                      Искаш ли кит на ротрекс? Чисто нов компресор с маслен радиатор + маркучи + казанче + шайба + масло (което се сменя доста често и струва кам 100-тина евро с доставката

                      Мога да ти поръчам когато кажеш Тая цена обаче не се сещам дали беше с ДДС или без.

                      Хубавото на компресора е че лага не можеш да го усетиш. Толкова е кратък, че все едно няма такъв. А сега има компресори изцяло на ток или хибридни (хем се върти от ремък, хем има и електромотор който му помага за да не товари мотора). Има и генератори по над 200А които товарят мотора по-малко от стоков, а могат да хранят изцяло електрически компресор (и такива има). Пари да имаш
                      Last edited by oem; d.m.y г., 00:17.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #41
                        За поръчване, и аз знам откъде да си поръчам, но нямам намерение да дам 3к за тва нещо, първо защото ги нямам, и второ защото може да стане и за по-малко Ама ми трябват още знания за да започна
                        Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                        Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                        BMW 328i

                        Comment


                        • #42
                          наи добрата смяна на двигател е с ГТА.Замислих се че ще трябва и маслен радиатор за 156
                          Амбицията е последното убежище на неудачника

                          Comment


                          • #43
                            Маслен задължително.

                            П.П. Оооох лягам. Много дълъг стана локума. Най-напред решете какво искате Аз пък според мен, да си кара хубавата кола нашия човек и като иска бърза кола да си купи една друга за простотии и да си гледа кефа
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #44
                              търси се двигател ГТА
                              Амбицията е последното убежище на неудачника

                              Comment


                              • #45
                                Така сега гледам сайта на Autodelta и гледам са направили доста сполучлив модел на 156 2.0 ТС с турбо , направили са го то 225 bhp и ускорение от 0-100 за 5.8 сек. Обаче естествено не пиши какво е сменяно по двг. но поне знаем , че е напълно възможно и е ежедневка и то доста бързичка
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                                Comment

                                Working...
                                X