Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбиниране на Туин Спарк 16 в двигател в 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
    търси се двигател ГТА
    По-добре си купи ГТА,само със смяна на двигател няма да се разминеш.

    ---------- Post added at 00:53 ---------- Previous post was at 00:45 ----------

    Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
    Така сега гледам сайта на Autodelta и гледам са направили доста сполучлив модел на 156 2.0 ТС с турбо , направили са го то 225 bhp и ускорение от 0-100 за 5.8 сек. Обаче естествено не пиши какво е сменяно по двг. но поне знаем , че е напълно възможно и е ежедневка и то доста бързичка
    Tук в един гръцки сайт на фирма представител на Аутоделта има подробно описание,тия дни ще ми дръпна един превод,техническия ми гръцки(и български) е малко зле ама ще се постарая.
    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
    Citroen C2 1,6 Sensodrive

    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение

      Tук в един гръцки сайт на фирма представител на Аутоделта има подробно описание,тия дни ще ми дръпна един превод,техническия ми гръцки(и български) е малко зле ама ще се постарая.
      Това ще е от екстра по екстра
      Амбицията е последното убежище на неудачника

      Comment


      • #48
        Бърз превод през Гугъл:
        Alfa Romeo 156 - TS 1.6/1.8/2.0 V6/GTA + Sport Wagon

        • Етап 1
          • Ram Air с спортен въздушен филтър
          • CTA
            • 3.2 V6 6.5 HP
            • 2.5 V6 6.5 HP
            • 1.6/1.8/2.0 3.5 HP


        • Етап 2
          • Препрограмирането
          • 1.6 TS модел 8 BHP на ограничителя 7500 RPM Selespeed 98 Модел 10 BHP
          • 1.6 TS 2000 0-9> 5 BHP до ограничителя на 7500 об / мин
          • 1.8 - 2.0 TS 0-9 2000> 10 BHP Selespeed 0-9 2000> 10 BHP
          • 2.5 V6 98 Модел 10-12 BHP до 7500 об / мин ограничител
          • GTA 3.2 V6 10-12 BHP до 7500 об / мин ограничител

        • Етап 3
          • Разпределителен вал комплект (включва препрограмиране)
          • 1.6 TS 20 к.с. 1.8
          • 2.0 TS Selespeed 22-24 18-22 BHP BHP
          • 2.4 V6 28-32 BHP

        • Етап 4
          • Stream промени с промяната на цилиндър компресия
          • Разпределителен вал комплект
          • Препрограмирането
          • Колектор
          • Катализатор
          • Изпаряване
          • Спортен въздушен филтър

        • Етап 5
          • Turbo Комплектът включва:
            • Препрограмирането
            • Турбо Garrett
            • Междинен охладител
            • Маслен охладител
            • Down Pipe
            • Изпарение (допълнително)
            • Body Double цифрови налягане турбо и изпускателната температури

          • 1,6 TS (180 к.с.)
          • 1.8 - 2.0 TS (200-225 к.с.)
          • 1.6 EOBD TS (160 к.с.)
          • 2.0 EOBD TS (220 к.с.)




        ---------- Post added at 02:06 ---------- Previous post was at 01:58 ----------

        Суспензия
        • Намаляване извори комплект 30 mm
        • Ремонтирано абсорбатор комплект шок напълно регулируеми и Stac
        • Комплект амортисьори
        • Височина от ФК
        • Амортисьор комплект - с настройване нависочина от Bilstein и HR
        • Комплект стабилизираща щанга предна - зад само за моделите 147-156

        Спирачки
        • Пълен комплект с четири-бутални
        • Дискове гравирано отвор тръби и тип на въздухоплавателното средство
        • Спирачни апарати и комплект с четири диска 305 mm imiaioroumenous от Brebo (само джанта 17'')
        • Спирачни апарати и комплект с четири диска 330 mm от Galfer - AP (само джанта 17'')

        Предаване
        • Променлива слайд блокаж на диференциала 25%> 50%

        Тъй като съм пълен технически инвалид давам и сайта ако някой има желание и познания по гръцки да се занимава с по-добър превод.

        http://www.autocorse.gr/veltioseis/veltiosis-alfaromeo
        Last edited by Кайо; d.m.y г., 02:10.
        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
        Citroen C2 1,6 Sensodrive

        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

        Comment


        • #49
          Bobo да каже най-добре, но аз имам спомен, че неговото QV в началото беше със сток карантията и си го суркаше на малко над 200 к.с. без проблем. Така, че мотора като е ревизиран добре със стоковите бутала, биели, лагери трябва да изкара едни 220 к.с. без да се счупи. Само не знам дали беше разреждал мотора. За това той да каже ако следи темата.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Bobo да каже най-добре, но аз имам спомен, че неговото QV в началото беше със сток карантията и си го суркаше на малко над 200 к.с. без проблем. Така, че мотора като е ревизиран добре със стоковите бутала, биели, лагери трябва да изкара едни 220 к.с. без да се счупи. Само не знам дали беше разреждал мотора. За това той да каже ако следи темата.
            беше разреждан с пластина , рязана на лазер , но каква дебелина беше ???
            нека си каже
            иначе и водата и маслото на ТС не са никакъв проблем , всичко е отпред , една дупка в картера за отичане , и едно мапване по дебитомер и готово
            Volvo S80 2.0 T5 180hp
            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

            Comment


            • #51
              Той май имаше проблеми с дебитомера по едно време. Нещо го изтаванваше май...
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #52
                Мене акто писах мазането ме тревожеше,също и къде в Горна ще стане цялата маимунщита щото да я караме примерно във Варна то стана като нова кола но Оема ме успокоиче не е толкова зле колкото знам аз така че на лято ще стартираме нещата наи вероятно само да има материал.А дебитомери се случва да дават фира
                Амбицията е последното убежище на неудачника

                Comment


                • #53
                  Не четеш правилно. Не е до "фира". А, че ще го изтаванва до края. Например мотора може да глътне 490 кг/ч, но дебитомера стига до 480 и до там. На горе не се знае какво става. Но това едва ли ще се случи за този лек мунинг.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Не четеш правилно. Не е до "фира". А, че ще го изтаванва до края. Например мотора може да глътне 490 кг/ч, но дебитомера стига до 480 и до там. На горе не се знае какво става. Но това едва ли ще се случи за този лек мунинг.
                    и сменяш сечението на дебитомера и вече не е изтаванен
                    всичко е до мапер а до колко знам само един може да ти го направи - този който си е правил неговата
                    Volvo S80 2.0 T5 180hp
                    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                    Comment


                    • #55
                      Споко бате Ясно е как се прави, не е нищо кой знае какво. Има поне 3 варианта за маф-а които се сещам в момента. Просто си коментираме
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Споко бате Ясно е как се прави, не е нищо кой знае какво. Има поне 3 варианта за маф-а които се сещам в момента. Просто си коментираме
                        аз съм спокоен просто коментира че тавани дебито
                        Volvo S80 2.0 T5 180hp
                        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Например мотора може да глътне 490 кг/ч, но дебитомера стига до 480 и до там. На горе не се знае какво става. Но това едва ли ще се случи за този лек мунинг.
                          Биг Маф конвершън, само че тогава мисля че тая зона трябва да се "мапне" много хубаво......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                            и сменяш сечението на дебитомера и вече не е изтаванен
                            всичко е до мапер а до колко знам само един може да ти го направи - този който си е правил неговата
                            Във Варна не вярвам да не се справят даже съм убеден че ще от към мапване,настроиване нещатата ще са от добри по добри
                            Амбицията е последното убежище на неудачника

                            Comment


                            • #59
                              И с нормалния дебитомер става. Няма проблеми по принцип, просто се коментира за да знаят питащите
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                По-добре един фиат 16в турбо и не се занимаваме с глупости според мен ама... ще говорим като искаш
                                Да, но така е много лесно,трябва да има гимнастика на мозака......
                                Alfa Romeo 145 QV
                                Alfa Romeo 146 TI-Turbo
                                Fiat Tipo 1.6 M.i-LPG
                                Fiat Multipla....LPG Мечка

                                Comment

                                Working...
                                X