Първоначално публикувано от WhitePower
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Турбиниране на Туин Спарк 16 в двигател в 156
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщениеОк.Засега нещата ще се нагласят с алфа бутала и биели.Турбина-25 или 28 аз предпочитам 28.С макс 1.0 бар буст с 25 ще мине 200 коня а с 28 на по нисък буст
според мене ще летят бутала
все пак не забравяш че това не са турбо бутала и не са толкова здрави ( камоли на 156 , щото преди 97 чувствам че 16В моторите са по здрави )Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщениеа до каква степен мислиш да разредиш мотора че споменаваш 1 бар буст с т28ца ???
според мене ще летят бутала
все пак не забравяш че това не са турбо бутала и не са толкова здрави ( камоли на 156 , щото преди 97 чувствам че 16В моторите са по здрави )Амбицията е последното убежище на неудачника
Comment
-
Супер колега , предлагам ти като почннеш проекта да направиш тема в тунинг раздела , и другите да видим колко излиза, че и аз ако знаеш от кога се каня да я надувам с турбинаAlfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщениеЕдин пич от форума с Т3-ка беше надул стоков мотор на 0.8, ама не знам колко е бил разреден...
Иначе към колегата успех с проекта!
Comment
-
Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщениеКолега явно добре си слушал на итал-феста в Хасково,а и ние сме изпуснали тази малка подробност.........
Иначе към колегата успех с проекта!http://www.youtube.com/watch?v=VD8PDXMcnn0
А към тая малка подробност знаете към кой да се обърнетеLast edited by Jivko7777; d.m.y г., 01:13.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеНе само слушах, но и снимахhttp://www.youtube.com/watch?v=VD8PDXMcnn0
А към тая малка подробност знаете към кой да се обърнете
Comment
-
Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщениеКъм кои трябва да се обърнем колега?156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеЕ към Вегата и компания ама ти най-добре си знаеш де що ме питаш
Още веднъж успех с проекта на колегата!
Comment
-
Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщениеНаи вероятно към Vegatta и To6ko,под изпуснали тази малка подробност,имах предвид,че Vegatta не спомена на колко е разреден мотора!(а тои е разреден)
Още веднъж успех с проекта на колегата!156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Рових из нета и попаднах на инфо тук и там.Разбрах как от атмосферен става турбо колектор и вариант за новото мазане и за маслен радиатор.Някои слагат маслен радиатор от омега дизел заради големия му размер но трябва температурния датчик които отваря в определен момент и пуска маслото към масления радиатор да се модернизира.Но не можах да намеря схема на мазилната,маслената система за двигателя на 156 2,0 освен една но неми харесва ако някои може да постне по кадърна ще е екстра.
Понеже четох притеснения че ако се сложи новото мазането на масления филтър ще повлияе на мазането на двигателя.Форума не приемаше снимките затова са видими с линк
[URL=http://tunto.snimka.bg/tuning/alfa-turbo.6[/url]Last edited by r.punto; d.m.y г., 10:16.Амбицията е последното убежище на неудачника
Comment
-
Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
-
Предполагам, че е това : http://tunto.snimka.bg/tuning/alfa-turbo.602351#1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
и делта
Comment
Comment