Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбиниране на Туин Спарк 16 в двигател в 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
    ми ти сметни с какъв надув с каква турбина на тези карантии какво ще излезе
    подковеш ли я сметкище ще са коренно различни
    Ок.Засега нещата ще се нагласят с алфа бутала и биели.Турбина-25 или 28 аз предпочитам 28.С макс 1.0 бар буст с 25 ще мине 200 коня а с 28 на по нисък буст
    Амбицията е последното убежище на неудачника

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
      Ок.Засега нещата ще се нагласят с алфа бутала и биели.Турбина-25 или 28 аз предпочитам 28.С макс 1.0 бар буст с 25 ще мине 200 коня а с 28 на по нисък буст
      а до каква степен мислиш да разредиш мотора че споменаваш 1 бар буст с т28ца ???
      според мене ще летят бутала
      все пак не забравяш че това не са турбо бутала и не са толкова здрави ( камоли на 156 , щото преди 97 чувствам че 16В моторите са по здрави )
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
        а до каква степен мислиш да разредиш мотора че споменаваш 1 бар буст с т28ца ???
        според мене ще летят бутала
        все пак не забравяш че това не са турбо бутала и не са толкова здрави ( камоли на 156 , щото преди 97 чувствам че 16В моторите са по здрави )
        С т28 буста ще 0.7 макс.10 сгъстяване по спомен се смъкваше на 9-8.5.
        Амбицията е последното убежище на неудачника

        Comment


        • #79
          Един пич от форума с Т3-ка беше надул стоков мотор на 0.8, ама не знам колко е бил разреден...
          Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
          Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
          BMW 328i

          Comment


          • #80
            Супер колега , предлагам ти като почннеш проекта да направиш тема в тунинг раздела , и другите да видим колко излиза, че и аз ако знаеш от кога се каня да я надувам с турбина
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
              Един пич от форума с Т3-ка беше надул стоков мотор на 0.8, ама не знам колко е бил разреден...
              Колега явно добре си слушал на итал-феста в Хасково,а и ние сме изпуснали тази малка подробност.........
              Иначе към колегата успех с проекта!
              0892 488 330-Теодор
              Alfa Romeo 145 3.0 24V
              Alfa Romeo 146 TI-Turbo

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщение
                Колега явно добре си слушал на итал-феста в Хасково,а и ние сме изпуснали тази малка подробност.........
                Иначе към колегата успех с проекта!
                Не само слушах, но и снимах http://www.youtube.com/watch?v=VD8PDXMcnn0
                А към тая малка подробност знаете към кой да се обърнете
                Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 01:13.
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                  Не само слушах, но и снимах http://www.youtube.com/watch?v=VD8PDXMcnn0
                  А към тая малка подробност знаете към кой да се обърнете
                  Към кои трябва да се обърнем колега?
                  0892 488 330-Теодор
                  Alfa Romeo 145 3.0 24V
                  Alfa Romeo 146 TI-Turbo

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщение
                    Към кои трябва да се обърнем колега?
                    Е към Вегата и компания ама ти най-добре си знаеш де що ме питаш
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                      Е към Вегата и компания ама ти най-добре си знаеш де що ме питаш
                      Наи вероятно към Vegatta и To6ko,под изпуснали тази малка подробност,имах предвид,че Vegatta не спомена на колко е разреден мотора!(а тои е разреден)
                      Още веднъж успех с проекта на колегата!
                      0892 488 330-Теодор
                      Alfa Romeo 145 3.0 24V
                      Alfa Romeo 146 TI-Turbo

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщение
                        Наи вероятно към Vegatta и To6ko,под изпуснали тази малка подробност,имах предвид,че Vegatta не спомена на колко е разреден мотора!(а тои е разреден)
                        Още веднъж успех с проекта на колегата!
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #87
                          Рових из нета и попаднах на инфо тук и там.Разбрах как от атмосферен става турбо колектор и вариант за новото мазане и за маслен радиатор.Някои слагат маслен радиатор от омега дизел заради големия му размер но трябва температурния датчик които отваря в определен момент и пуска маслото към масления радиатор да се модернизира.Но не можах да намеря схема на мазилната,маслената система за двигателя на 156 2,0 освен една но неми харесва ако някои може да постне по кадърна ще е екстра.
                          Понеже четох притеснения че ако се сложи новото мазането на масления филтър ще повлияе на мазането на двигателя.Форума не приемаше снимките затова са видими с линк

                          [URL=http://tunto.snimka.bg/tuning/alfa-turbo.6[/url]
                          Last edited by r.punto; d.m.y г., 10:16.
                          Амбицията е последното убежище на неудачника

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
                            Не бачка линка......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #89
                              http://tunto.snimka.bg/tuning/alfa-turbo.602351
                              http://tunto.snimka.bg/tuning/alfa-turbo.6
                              Last edited by r.punto; d.m.y г., 10:41.
                              Амбицията е последното убежище на неудачника

                              Comment


                              • #90
                                Предполагам, че е това : http://tunto.snimka.bg/tuning/alfa-turbo.602351#
                                1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                                и делта

                                Comment

                                Working...
                                X