Така, ново 20....на Минтекса нищо му няма, но според инструкциите за смяна на накладките се оказа, че на тези апарати се полага някаква високотемпературна не знам си каква грес между апарата и накладките и още някаква обезшумяваща гадория, за да не тропат накладките в апаратите....
Известие
Collapse
No announcement yet.
Upgrade 4 Бутални спирачни апарати
Collapse
X
-
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеТази грес я продават в едни малки пласмасови опаковки и я има на много места. Не е някаква технология на НАСА, но едва ли щве ти реши проблема с тракането.
реши го и пя после чак....156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениереши го и пя после чак....0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеСпокойно временно е
и отзад не беше мръднало намазаното...156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениеТака, ново 20....на Минтекса нищо му няма, но според инструкциите за смяна на накладките се оказа, че на тези апарати се полага някаква високотемпературна не знам си каква грес между апарата и накладките и още някаква обезшумяваща гадория, за да не тропат накладките в апаратите....
---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:12 ----------
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениеМи ако 2500км без проблеми със старите накладки, намазани със същата гнусотия е временно, значи ме устройва
и отзад не беше мръднало намазаното...Предавам се ще акам
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеТва е написано днес начи ти току що разбираш за тази грес!
---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:12 ----------
Изведнъж вече си карал с такаваПредавам се ще акам
Сложих си апаратите направо с минтексите и започна тропането....реших, че е от тях и си сложих изтърканото ТРВ, с което нямах никакви проблеми, освен че грам не спираха и бяха напукани целите...него го карах 1-2 месеца, 2-3х км без драми...ония ден си купих същото ТРВ, ама ново...сложих го и започна тропането....като решихме, да се ровим в проблема, забелязахме, че на гъза на старото ТРВ има някакво подобие на меден спрей...пръснахме и новото с такъв и всичко заспа...Last edited by Satanism; d.m.y г., 23:17.156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Медна грес се казва. Всеки един добър механик го знае и би трябвало да го използва винаги. Сега по принцип скъпите накладки си имат отзад специално покритие против вибрации. Тази грес по принцип не е за обиране на тропащ луфт, а за микровибрациите които всъщност не ги чуваме като свирене на влак.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Абе момци да питам, понеже взех почти за без пари, и почти без да имам време да правя рисърч и прочее понеже ми се видя свръх изгодно - взех тия спирачни по долу на снимката дето са, от ГТВ 2000 година, 3 литрово - основната ми идея е да ги сложа на червенобялата Алфа, щото със сликове тия апарати издишат - как стоят нещата с междуболтово, преходници и прочее......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеАбе момци да питам, понеже взех почти за без пари, и почти без да имам време да правя рисърч и прочее понеже ми се видя свръх изгодно - взех тия спирачни по долу на снимката дето са, от ГТВ 2000 година, 3 литрово - основната ми идея е да ги сложа на червенобялата Алфа, щото със сликове тия апарати издишат - как стоят нещата с междуболтово, преходници и прочее.......0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Тва е идеално - може би такава планка се прави по някакви размери, гледам че из англ саойт се мотат разни снимки, ще се поинтересувам за размери....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Споменах ли, и има ли значение че искам да ползвам 305мм дискове??????"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеСпоменах ли, и има ли значение че искам да ползвам 305мм дискове??????0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениеЗа всички, които минават на такива, не си купувайте накладки МИНТЕКС....ще патите...спират хубаво,
Намерих някакъв чертеж за размер на преходния адаптер, и другата седмица ще се занимавам с това, че за Тракдея да са на линия......
Може би тоя минтекс ще замине на Купето, а от него ще взема жълтото ЕБЦ-е, че то си е за такива неща...."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Ся се занимавах с тва, налагах апаратите директно на 305 диск върху колата и нещо не пасват тия брембота от ГТВ - 130мм разстояние е малко, така двете издатини от шенкела където се хващат двата болта на старите спирачни апарати, съвпадат почти с издатините на болтовете на брембото.....така въпреки че планката не е проблем, спирачния апарат не може да влезе достатъчно навътре за да захапе целия диск, 8 мм не може да се обхванат..... има начин тва разстояние за се намали на 2-3 мм, но това значи да се пили от шенкела по малко и от апарата, а тва някак си не ми харесва......
Някой знае ли решение на тва......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment