If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Дали, все пак 2 апарата с по 4 бутала,но щом казваш... нали вече си го минал тоя филм
Аз се чудя данеби педала да потъва повечко заради завишенят дебит
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Аз се чудя данеби педала да потъва повечко заради завишенят дебит
Дебита няма много общо - дебит трябва за едно, а налягане за друго......в случая тук се иска необходимо налягане в системата, все пак не поим леха с домати че да трябва дебит....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
да то ясно,аз просто размишлявам логически....
То налягането е ясно че трябва,но при едно буталце с диаметър 54мм ( каквото е моето мисля) е нужно примерно 20милилитра масло за да го отмести и да създаде Х-налягане,а за 4 буталца по 40мм мисля че щее нужно повече масло. Оттам изхождам до извода че може да се увеличи хода на педала ( да потъва както казах по горе)докато достигне това х-налягане което е нужно и хватката е да се избегне "потъването" до долу
Мисля, че си прав за по-големия ход на педала...Карал съм 2-3 коли, които са с "присадено" Брембо, но със стоковата помпа и всичките бяха с такъв по-дълъг празен ход на педала.
Тоест натискаш спирачка, и там където кола с нормалните еднобутални апарати започва да "хваща", при тази с присаденото Брембо не се случва нищо...Пробвал съм и на няколко Алфи със заводско сложено Брембо и мисля, че там това усещане за голям празен ход го нямаше
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Точно за това говорим,все пак нее много готино да натискаш до долу педала особенно ако трябва рязко спиране. Аз все пак ще пробвам със стоковата пома ,но се чудя от каква кола ще пасне най лесно друга помпа с по-голямо бутало и по голям обем на цилиндъра за избягването на ефекта описан по-горе
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Аз проблеми нямам,но и при 166-те май няма разлика в помпите.
Нямам спомен точно колко но с това което умишлено оставих да изтече и това което са поели апаратите мисля че не съм долял повече от 100-130гр.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Аз съм с 4 бутално брембо на 284мм дискове и мога да слагам и 15-ки
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment