Известие

Collapse
No announcement yet.

Upgrade 4 Бутални спирачни апарати

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Така, ново 20....на Минтекса нищо му няма, но според инструкциите за смяна на накладките се оказа, че на тези апарати се полага някаква високотемпературна не знам си каква грес между апарата и накладките и още някаква обезшумяваща гадория, за да не тропат накладките в апаратите....
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #32
      Тази грес я продават в едни малки пласмасови опаковки и я има на много места. Не е някаква технология на НАСА, но едва ли щве ти реши проблема с тракането.
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
        Тази грес я продават в едни малки пласмасови опаковки и я има на много места. Не е някаква технология на НАСА, но едва ли щве ти реши проблема с тракането.

        реши го и пя после чак....
        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

        OEM & Ventura Garage
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
          реши го и пя после чак....
          Спокойно временно е
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
            Спокойно временно е
            Ми ако 2500км без проблеми със старите накладки, намазани със същата гнусотия е временно, значи ме устройва
            и отзад не беше мръднало намазаното...
            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

            OEM & Ventura Garage
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
              Така, ново 20....на Минтекса нищо му няма, но според инструкциите за смяна на накладките се оказа, че на тези апарати се полага някаква високотемпературна не знам си каква грес между апарата и накладките и още някаква обезшумяваща гадория, за да не тропат накладките в апаратите....
              Тва е написано днес начи ти току що разбираш за тази грес!

              ---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:12 ----------

              Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
              Ми ако 2500км без проблеми със старите накладки, намазани със същата гнусотия е временно, значи ме устройва
              и отзад не беше мръднало намазаното...
              Изведнъж вече си карал с такава Предавам се ще акам
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Тва е написано днес начи ти току що разбираш за тази грес!

                ---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:12 ----------



                Изведнъж вече си карал с такава Предавам се ще акам
                Глей ся, баце Бобо...като си купих брембото ми дадоха 1 комплект нови минтекси и 1 комплект полу-изтъркано, запалено ТРВ....
                Сложих си апаратите направо с минтексите и започна тропането....реших, че е от тях и си сложих изтърканото ТРВ, с което нямах никакви проблеми, освен че грам не спираха и бяха напукани целите...него го карах 1-2 месеца, 2-3х км без драми...ония ден си купих същото ТРВ, ама ново...сложих го и започна тропането....като решихме, да се ровим в проблема, забелязахме, че на гъза на старото ТРВ има някакво подобие на меден спрей...пръснахме и новото с такъв и всичко заспа...
                Last edited by Satanism; d.m.y г., 23:17.
                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                OEM & Ventura Garage
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                Comment


                • #38
                  Медна грес се казва. Всеки един добър механик го знае и би трябвало да го използва винаги. Сега по принцип скъпите накладки си имат отзад специално покритие против вибрации. Тази грес по принцип не е за обиране на тропащ луфт, а за микровибрациите които всъщност не ги чуваме като свирене на влак.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    Абе момци да питам, понеже взех почти за без пари, и почти без да имам време да правя рисърч и прочее понеже ми се видя свръх изгодно - взех тия спирачни по долу на снимката дето са, от ГТВ 2000 година, 3 литрово - основната ми идея е да ги сложа на червенобялата Алфа, щото със сликове тия апарати издишат - как стоят нещата с междуболтово, преходници и прочее.......
                    Attached Files
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Абе момци да питам, понеже взех почти за без пари, и почти без да имам време да правя рисърч и прочее понеже ми се видя свръх изгодно - взех тия спирачни по долу на снимката дето са, от ГТВ 2000 година, 3 литрово - основната ми идея е да ги сложа на червенобялата Алфа, щото със сликове тия апарати издишат - как стоят нещата с междуболтово, преходници и прочее.......
                      Апаратите са си супер само ги налагаш на дисковете правиш си преходни планки и си в джаза
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #41
                        Тва е идеално - може би такава планка се прави по някакви размери, гледам че из англ саойт се мотат разни снимки, ще се поинтересувам за размери.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #42
                          Споменах ли, и има ли значение че искам да ползвам 305мм дискове??????
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Споменах ли, и има ли значение че искам да ползвам 305мм дискове??????
                            Еми взимаш ги и ги налагаш ако намериш готов чертеж си в джаза, ако не си правиш шаблон и бегом при фрезиста
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                              За всички, които минават на такива, не си купувайте накладки МИНТЕКС....ще патите...спират хубаво,
                              Неска взех мойте, с почти нови накладки Минтекс, обилно омазани с медна грес отзад.......
                              Намерих някакъв чертеж за размер на преходния адаптер, и другата седмица ще се занимавам с това, че за Тракдея да са на линия......
                              Може би тоя минтекс ще замине на Купето, а от него ще взема жълтото ЕБЦ-е, че то си е за такива неща....
                              Attached Files
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #45
                                Ся се занимавах с тва, налагах апаратите директно на 305 диск върху колата и нещо не пасват тия брембота от ГТВ - 130мм разстояние е малко, така двете издатини от шенкела където се хващат двата болта на старите спирачни апарати, съвпадат почти с издатините на болтовете на брембото.....така въпреки че планката не е проблем, спирачния апарат не може да влезе достатъчно навътре за да захапе целия диск, 8 мм не може да се обхванат..... има начин тва разстояние за се намали на 2-3 мм, но това значи да се пили от шенкела по малко и от апарата, а тва някак си не ми харесва......
                                Някой знае ли решение на тва......
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X