Известие

Collapse
No announcement yet.

Upgrade 4 Бутални спирачни апарати

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Да търся на 150мм междуболтово така ли
    И огледах ги тея БМВ Е38ци-те са с Двубутални спирачки и то само V12 версията дето се води 750i
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
      Да търся на 150мм междуболтово така ли
      И огледах ги тея БМВ Е38ци-те са с Двубутални спирачки и то само V12 версията дето се води 750i
      Мда 150мм
      Е38 имат и 4 бутално, но и то е на 130мм.....всъщност може и Е39 да бяха, не помня какви гледах преди време.......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #63
        А каква спирачна помпа да търся ако присъдя 4 бутални апарати,че ме съмнява оригиналната да насмогне на дебита масло
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #64
          Същата, не е проблем....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #65
            Спирачната помпа на 156 ЖТД 20В и на 166 с 4 буталните дали е горе-долу еднаква?
            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

            OEM & Ventura Garage
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Същата, не е проблем....
              Дали, все пак 2 апарата с по 4 бутала,но щом казваш... нали вече си го минал тоя филм
              Аз се чудя данеби педала да потъва повечко заради завишенят дебит
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                Аз се чудя данеби педала да потъва повечко заради завишенят дебит
                Дебита няма много общо - дебит трябва за едно, а налягане за друго......в случая тук се иска необходимо налягане в системата, все пак не поим леха с домати че да трябва дебит....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #68
                  да то ясно,аз просто размишлявам логически....
                  То налягането е ясно че трябва,но при едно буталце с диаметър 54мм ( каквото е моето мисля) е нужно примерно 20милилитра масло за да го отмести и да създаде Х-налягане,а за 4 буталца по 40мм мисля че щее нужно повече масло. Оттам изхождам до извода че може да се увеличи хода на педала ( да потъва както казах по горе)докато достигне това х-налягане което е нужно и хватката е да се избегне "потъването" до долу
                  Last edited by don_pepone; d.m.y г., 23:07.
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #69
                    Мисля, че си прав за по-големия ход на педала...Карал съм 2-3 коли, които са с "присадено" Брембо, но със стоковата помпа и всичките бяха с такъв по-дълъг празен ход на педала.

                    Тоест натискаш спирачка, и там където кола с нормалните еднобутални апарати започва да "хваща", при тази с присаденото Брембо не се случва нищо...Пробвал съм и на няколко Алфи със заводско сложено Брембо и мисля, че там това усещане за голям празен ход го нямаше
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #70
                      Точно за това говорим,все пак нее много готино да натискаш до долу педала особенно ако трябва рязко спиране. Аз все пак ще пробвам със стоковата пома ,но се чудя от каква кола ще пасне най лесно друга помпа с по-голямо бутало и по голям обем на цилиндъра за избягването на ефекта описан по-горе
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #71
                        Аз с "малкото ГТА Брембо" нямах проблеми с педала
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • #72
                          а каква е рзликата между "малкото" и "голямото" че ме озадачи- мислех че са само еид вид 4 буталните които се монтират на алфа
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #73
                            Аз проблеми нямам,но и при 166-те май няма разлика в помпите.
                            Нямам спомен точно колко но с това което умишлено оставих да изтече и това което са поели апаратите мисля че не съм долял повече от 100-130гр.
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                              а каква е рзликата между "малкото" и "голямото" че ме озадачи- мислех че са само еид вид 4 буталните които се монтират на алфа
                              Aз знам за поне 3 вида..

                              На 156ГТА се монтират апарати с дискове на 305 и на 330мм...
                              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                              OEM & Ventura Garage
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                                Никой......
                                Аз съм с 4 бутално брембо на 284мм дискове и мога да слагам и 15-ки

                                http://www.facebook.com/VenturaGarage
                                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                                Comment

                                Working...
                                X