If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как да разбера ако имам проблем с лула/кабел/бобина на свещ на Туйнспарк..?
Логиката ми е следната: за CF2 двигател, всяка бобина запалва два пъти - в края на 2-ри такт и в края на 4-ти, защото в същото време другият цилиндър (с малката свещ ) е съответно в края на 4-ти и 2-ри. Тоест ако сложим кабелите като при CF3, ще имаме пак по две запалвания за цикъл, за всеки цилиндър, което ни устройва... нали така ?
Колега, най-простото е да си намериш един стар руски антирадар. Аз си го имах, защото радарите не ги хващаше, ама проблемите по бобина и лули, свещи ги хващаше веднага.
Сега се сещам, че и едно радио на средни вълни ще ти свърши същата работа.
Ако нещо по запалителната ти система не ти е наред, ще го чуеш веднага!
Майтапа на страна, ама много добре се чува!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Колеги да използвам темата да задам един въпрос но за чинкоеченто(0.9куб.94г,моноинжекция).При него за всяка свещ си има бобина,имам съмнения че някоя не работи,защото прекъсва.Как да разбера коя е без варианта с диагностика.
Comment