Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да разбера ако имам проблем с лула/кабел/бобина на свещ на Туйнспарк..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
    Логиката ми е следната: за CF2 двигател, всяка бобина запалва два пъти - в края на 2-ри такт и в края на 4-ти, защото в същото време другият цилиндър (с малката свещ ) е съответно в края на 4-ти и 2-ри. Тоест ако сложим кабелите като при CF3, ще имаме пак по две запалвания за цикъл, за всеки цилиндър, което ни устройва... нали така ?
    Теоретично ДА
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #17
      Колега, най-простото е да си намериш един стар руски антирадар. Аз си го имах, защото радарите не ги хващаше, ама проблемите по бобина и лули, свещи ги хващаше веднага.
      Сега се сещам, че и едно радио на средни вълни ще ти свърши същата работа.
      Ако нещо по запалителната ти система не ти е наред, ще го чуеш веднага!
      Майтапа на страна, ама много добре се чува!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #18
        Колеги да използвам темата да задам един въпрос но за чинкоеченто(0.9куб.94г,моноинжекция).При него за всяка свещ си има бобина,имам съмнения че някоя не работи,защото прекъсва.Как да разбера коя е без варианта с диагностика.
        Alfa Romeo 146 1.9 td
        А3 1.8Т,Lada 1500s

        Comment


        • #19
          Аз изключвам свещите една по една и слушам двигателя. С гумени ръкавици.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment

          Working...
          X