Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за недозавиване на 145

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за недозавиване на 145

    Добре имам следния въпрос:
    Колата има предно и задно жълто кони с прожини eibach ,предна eibach стаб. щанга, камбъри за регулиране на ъгъла и 15мм фланци отпреде.Обаче предницата недозавива адски много,да кажем завои, в които с друга кола без проблем влизам с 80-90 тази с 40 трябва да и дърпам ръчната защото направо се удря в бордюра.Възможно ли е предницата да е много втвърдена или трябва да се сложат и 15мм фланци отзаде?Мерси
    Last edited by Dagi; d.m.y г., 10:32.
    Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
    BMW F13 M6
    BMW X6 3.5d
    Mini cooper r56 lci
    Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

    SPRINTAUTO Service

  • #2
    Сходимоста как е регулирана?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      При Дунев я регулираха,как точно немога да ти кажа
      Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
      BMW F13 M6
      BMW X6 3.5d
      Mini cooper r56 lci
      Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

      SPRINTAUTO Service

      Comment


      • #4
        Ами иди им кажи, че не завива. Да я оправят. Като няма данни едва ли някой ще успее да ти каже тук какво и е.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Според мене не е от това,повече ме притесняват фланците от 15мм,понеже и джантите са 30 ет и колелата отпреде излизат много навънка а тези отзаде седят прибрани.Те я регулираха преди калояново като се разбрахме за там да я напарвят.Другото,което ме притеснява да не би предницата да е много втвърдена с тази щанга,защото колата отзаде се усеща че е доста мека, а отпреде непомръдва.
          Last edited by Dagi; d.m.y г., 11:25.
          Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
          BMW F13 M6
          BMW X6 3.5d
          Mini cooper r56 lci
          Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

          SPRINTAUTO Service

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Dagi Покажи съобщение
            Според мене не е от това,повече ме притесняват фланците от 15мм,понеже и джантите са 30 ет и колелата отпреде излизат много навънка а тези отзаде седят прибрани.Те я регулираха преди калояново като се разбрахме за там да я напарвят.Другото,което ме притеснява да не би предницата да е много втвърдена с тази щанга,защото колата отзаде се усеща,че е доста мека, а отпреде непомръдва.
            Ами това не е чак такъв проблем със задницата. Тя пак си прави ъгъла на завой стига да не е 4х4

            По-скоро в предницата ти е проблема. Страничен наклон, сходимост....
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              А колко газ даваш на влизане в завоя?

              Иначе от наклоните на колелата и сходимостта е точно оттам
              Last edited by Furious 155; d.m.y г., 12:41.


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #8
                Няма значение дали даваш газ или не,дори без газ бавно да влезеш пак недозавива.Ами ще ходя пак да я провериме тогава сходимостта и ще видим.
                Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
                BMW F13 M6
                BMW X6 3.5d
                Mini cooper r56 lci
                Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

                SPRINTAUTO Service

                Comment


                • #9
                  И наклона! Аз на мойта като напъна разпънката само на вън и почва да се пързаля в завоя. Смятай при теб щом има за регулиране колко може да е сбъркано. Трябва да се намери оптималния ъгъл. При прекалено голям ъгъл при ниски скорости ще ти пързаля, но пък във високи в завоя ще държи здраво (сега да не се засилиш в някой завой да пробваш) Трябва да се намери оптималния ъгъл.
                  Last edited by oem; d.m.y г., 13:51.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Забравих да кажа,че нямам разпънка,иначе аз цял ден пробвам двете коли и равносметката е 145-ца ляв завои 30км и що годе влиза ,Гт 80 км на цялата газ колата просто завива и продължава...
                    Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
                    BMW F13 M6
                    BMW X6 3.5d
                    Mini cooper r56 lci
                    Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

                    SPRINTAUTO Service

                    Comment


                    • #11
                      Нали имаш горе на ботушите за регулиране на ъгъла? Това трябва да се регулира правилно и сходимоста. За разпънката имах предвид, че само като напъна изместването горе на ботуша е много малко (от усукването на купето) и недозавива.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        GT-то има Q2 и мисля, че това допълнително ти дава сигурност в завоя Друго, което ми идва на ум е, това че 145-цата е олекотена и цялата тежест е от пред...
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Рейката на тая 145, ако не е от КуВе, е доста по-дълга от на ГТ-то, нали не очакваш тя да завие от половин оборот на волана
                          Не, сериозно - да не би нещо шенкелите да играят важна роля - те от какво бяха..?

                          Comment


                          • #14
                            Колата е с къса рейка и е виско шпер,който не е ташак като Q2-то на Гт-то,понеже дори като си върнал газта е зацепен,а Q2-то постоянно отключва ако върнеш газта
                            Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
                            BMW F13 M6
                            BMW X6 3.5d
                            Mini cooper r56 lci
                            Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

                            SPRINTAUTO Service

                            Comment


                            • #15
                              пиши след преглед на стенд какво е станало.
                              Иначе аз целогодишно си карам с -2 градуса на всяко от предните колела camber и да ти кажа доста смело влиза колата в завоите, чак задните гуми не държат.


                              Даването на газ, води до пристрастяване!
                              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                              Volvo V50 2.0D by RuBig

                              Comment

                              Working...
                              X