Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за недозавиване на 145

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ходих днеска,грешката не е в тях,и според тях колата е с много втвърдена предница,такаче следващия етап ще е натягане на задните конита и друга щанга отзад
    Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
    BMW F13 M6
    BMW X6 3.5d
    Mini cooper r56 lci
    Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

    SPRINTAUTO Service

    Comment


    • #17
      С какви гуми си и на колко са напопмани?
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        225/45/16 на 2.2 бара,но на калояново беше с сликове отговарящи на 205/45/16 и пак същата работа..
        Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
        BMW F13 M6
        BMW X6 3.5d
        Mini cooper r56 lci
        Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

        SPRINTAUTO Service

        Comment


        • #19
          не ми се вярва от "твърда предница"да не завива толкова много..
          Амбицията е последното убежище на неудачника

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Dagi Покажи съобщение
            225/45/16 на 2.2 бара,но на калояново беше с сликове отговарящи на 205/45/16 и пак същата работа..
            Как ги събираш тия 225-ци?
            Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
            Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
            BMW 328i

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
              Как ги събираш тия 225-ци?
              Раздути са калниците и няма проблем
              Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
              BMW F13 M6
              BMW X6 3.5d
              Mini cooper r56 lci
              Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

              SPRINTAUTO Service

              Comment


              • #22
                Ако им са твърди бордовете, като навиеш волана и малка площ от гумата остава с кофти сцепление......макар че така както го описваш надали някой може да прецени от разстояние..........
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #23
                  Другите с тунинговани зли бегачки с купета на 145 какво казаха по въпроса..?

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Dagi Покажи съобщение
                    Ходих днеска,грешката не е в тях,и според тях колата е с много втвърдена предница,такаче следващия етап ще е натягане на задните конита и друга щанга отзад
                    Ами пробвай наистина с втвърдяване на задните конита, това ще помогне да не се "надига" задницата... Иначе аз не бих сравнявал поведението в завой на ГТ-то със 145/Типо, все пак са с коренно различни окачвания...

                    AR 145 QV '97

                    Comment


                    • #25
                      Тия дни ще пиша какво развитие имаме,благодаря на всички
                      Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
                      BMW F13 M6
                      BMW X6 3.5d
                      Mini cooper r56 lci
                      Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

                      SPRINTAUTO Service

                      Comment


                      • #26
                        Според мен отговора се крие в безкрайно разбалансираната кола след олекотяването. В момента залагам, че 70% от тежеста на колата е отпред, ако не и повече. Отделно много зависи с какви гуми си. Ако са ти кофти гумите, ако ще и 4-те колела да завиват пак ще си в бордюра. Аз съм с много по-твърда предница, отколкото задница и нямам проблеми с недозавиването.
                        няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                        Comment


                        • #27
                          А от кога си със виско шпер, преди да го сложиш как се държеше колата ?
                          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            От както колата е с турбо мотора, си е с кутията с виско шпер.
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                              Според мен отговора се крие в безкрайно разбалансираната кола след олекотяването. .
                              Понеже не съм в час с това какво е олекотявано по колата, какво точное?
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #30
                                Няма ги само седалките и резервната гума,тия дни ще сложа и по дебела стаб. щанга отзад,ще натегнем конитата и ще видим как ще е.

                                п.п. Понеже питах за наклоните да споделя,че са със 6 градуса отворени,което май е много?
                                Last edited by Kuker; d.m.y г., 19:40.
                                Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
                                BMW F13 M6
                                BMW X6 3.5d
                                Mini cooper r56 lci
                                Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

                                SPRINTAUTO Service

                                Comment

                                Working...
                                X